LilleKiel

I&J 16.08.2014 <3 HJÆLP SØGES !, BOUDOIR BILLEDE <3

67 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så er mine (vores) skønne timg kommet. Er bestilt på Etsy. Vi har påfugletema, bestilt knaphulsfjer, hår pynt. Det er bare en fantastisk side. Billeder kommer lidt senere..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hov... endnu en dato søster... hvorfor har jeg ikke været her før?! Super fine ting du har fået dig der... :) glæder mig til at følge dig indtil vores store dag...

Tak tak :) hvor dejligt at "møde" en mere ned samme dato. Har du en planlægningstråd så jeg kan lure lidt ? ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha.. Jeg er ikke så god til at skrive herinde, men gør mit bedste,

Men idag er det 100 dags milepæl <3 Tænkte ikke lige over det, før jeg opdagede en af mine datosøstre skrev det i hendes planlægningstråd ,,

Min søn, William's tøj kom fra England i sidste uge, åhr, det ser så flot ud. Glæder mig til han lige skal prøve det, så jeg kan tage nogle billeder og få det lagt ind :cheerleader3:

Vi er dog forsat i tvivl om vi skal have bryllupskage eller jordbærkage til receptionen, suk, det er svært.. :huh:

Og er også i tvivl om morgengave til H2B, aner virkelig ikke hvad jeg skal give ham. Han har nærmest alt.. :blink:

I næste uge kan jeg sende prøveattesterne afsted, så føler jeg er gået lidt i stå med planlægning.. Mon jeg mangler noget ??? :huh:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har selv ret så små fødder, og er medlem af 2 grupper på facebook.

Prøv at holde øje med sko derinde, der er ofte nogle ret smukke sko/stilletter.

Brugte og nye.

Grupperne hedder:

Små fødder - små sko

Små fine fødder, kun sko til og med str 35

Håber du kan bruge det til noget ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Efter en vellykket rejse til Tyrkiet er vores smukke ringe fundet. Det var bestemt pengene værd. Vi fandt dem onsdag og fik dem leveret på hotellet fredag med den rigtige størrelse og gravering. Ægte guld, og hvidguld og diamanter. Og vi har en national garanti på at det er ægte. Og prisen er nok 2-3 gange mere her i DK. Er så lykkelig , Billede kommer !

Og vi har fundet vores første ting til vores favour boxe, nemlig nogle søde små tic tacs, hvor der er omkring 5 pastiller i hver :cheerleader3:

post-69269-0-33265200-1401807670_thumb.j

Redigeret af LilleKiel
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super fedt underskørt tror faktisk der er omkring 8 i mini tic tac vi havde dem selv i vores æsket

Ja der er omkring de 8. Super fedt de laves så små, og de passer perfekt til vores æsker ;)

Redigeret af LilleKiel
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har simpelthen haft den fedeste polterabend med mine skønne veninder. De startede med at overraske mig på arbejdet i lørdags (Vidste godt hvornår polterabend ville blive, men det er en længere historie) Hvor jeg så fik en gave og en hilsen, fra en Dr. Polle fra Elefant lægehuset , hvor der bl.a. stod jeg var ordineret 30 piller, og de skulle være taget inden kl 22.?! I gaven lå en æske med en masse piller/kapsler, og jeg tænkte "What ? Hvad vil de have mig på?" Min veninde sagde så jeg skulle tage en, og jeg puttede den så ind i munden, og hun sagde så med det samme at jeg skulle åbne den :oops:

og der lå et lille stykke papir i hvor der stod jeg skulle spytte 10 x på 20 sek, s¨så det var min første opgave. Da jeg havde klædt om, fik jeg bind for øjnene, og så kørte de rundt med mig, indtil jeg endte hos en fotograf, tøserne synes jeg skulle fotograferes , så H2B kan få en morgengave :floejt:

Efterfølgende kom jeg så ned i MAdsby Legepark, hvor jeg blev klædt ud som klovn , skulle nemlig deltage i klovne løbet, sammen med min veninde, for at støtte Hospitals klovnene, simpelthen fedt de havde tænkt på det :lol: Bagefter spiste vi frokost, og så skulle jeg ud og sejle i mit flotte kostume i en robåd :biggrin: Derefter tog vi ud til en af veninderne og slappede af, de havde sørget for frisk frugt, og så kom de med mit badetøj, fordi de synes de skulle kaste med vandballoner på mig :lol: før aftensmaden kom en massør, som skulle give mig massage /hotstonemassage :lol: Så skønt, at jeg var helt smadret bagefter. Bagefter havde de hentet mad fra føtex, som bare var så lækkert, og så havde de et lotteri, hvor jeg skulle se hvor godt jeg kendte mine veninder , kunne dog ikke svare på alle :blush: men fik en masse gave :floejt: Før kl 22, fik jeg nyt sminke på, så jeg igen lignede en klovn, så fik jeg bind for øjnene igen, og så kørte de rundt med mig igen, da vi endelig stoppede kom jeg ud, og så stod vi og ventede et stykke tid, hvor efter jeg så fik bindene af, og da jeg vendte mig rundt stod min H2B i det mest grimmeste kostume, jeg var simpelthen flad af grin -HAHA- Så fik vi alle hygget os. En dag jeg aldrig glemmer

post-69269-0-23415400-1402949270_thumb.j

2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min veninde har sørget for gæstebog til mit bryllup, og min første reaktion var at jeg har helt mundlam, og sad og sagde "Hold kæft hvor er den flot"! Hun er total kreativ min veninde, jeg besidder ikke med sådan en kreativ side, så jeg er lidt misundelig :wink: Min veninde blev gift sidste år, og hun har en bruger herinde, så håber hun ser det her, og smider et billede ind af bogen :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer