Rikke aka rapanden

R&N 27-09-2014 - Endelig beretning :D

1,376 indlæg i dette emne

Spændende med familien!

Og åååh, ELF. Godt og til en pris der er til at have med at gøre :heart:

Jeps det var bla. også prisen der tiltræk mig, og så at jeg kunne sidde herhjemme og bestille det. Bruger jo ikke make-up til dagligt, så gad ikke bruge en masse penge på make-up, og man kommer jo let til at bruge 100-150 på en mascara, selvom det er i den billige ende af andre mærker. Jeg fik alt det her for 260 kroner inkl. fragt, godt nok også købt med noget rabat, men alligevel.

Så nu skal jeg bare i træningslejr, og finde ud af hvordan jeg syntes det skal se ud på dagen :)

Jamen ELF er jo også et rigtig fint mærke, synes jeg i hvert fald. De har nogle virkelig gode produkter iblandt :)

Hvis du vil se Youtube-videoer som træning, og ikke helt orker alt det girly chit-chat, der er mange af skønhedsbloggerne derinde, der kommer med, kan jeg anbefale Lisa Eldridge. Hun er virkelig dygtig, og man lærer meget af hendes videoer :happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende med familien!

Og åååh, ELF. Godt og til en pris der er til at have med at gøre :heart:

Jeps det var bla. også prisen der tiltræk mig, og så at jeg kunne sidde herhjemme og bestille det. Bruger jo ikke make-up til dagligt, så gad ikke bruge en masse penge på make-up, og man kommer jo let til at bruge 100-150 på en mascara, selvom det er i den billige ende af andre mærker. Jeg fik alt det her for 260 kroner inkl. fragt, godt nok også købt med noget rabat, men alligevel.

Så nu skal jeg bare i træningslejr, og finde ud af hvordan jeg syntes det skal se ud på dagen :)

Jamen ELF er jo også et rigtig fint mærke, synes jeg i hvert fald. De har nogle virkelig gode produkter iblandt :)

Hvis du vil se Youtube-videoer som træning, og ikke helt orker alt det girly chit-chat, der er mange af skønhedsbloggerne derinde, der kommer med, kan jeg anbefale Lisa Eldridge. Hun er virkelig dygtig, og man lærer meget af hendes videoer :happy:

Jeg har rimelig styr på det, fordi jeg ønsker en diskret make-up. Det er mere hvad farver jeg lige skal ende med, altså fra paletten, for holder mig til jordfarverne :-) Som sagt går jeg ikke med make-up til dagligt , så det er vigtigt at jeg ikke ender med at føle mig som en total sminkedukke, og at jeg ligner mig selv nogenlunde ;)

En jeg gik i folkeskole med, har lige skrevet i dag, at jeg skal sige til hvis jeg har brug for hjælp, hun er uddannet kostmetolog , så skal lige gøre op med mig selv om jeg vælger at lade hende gør det, eller om jeg klare det selv. Jeg har det nok egentlig bedst med selv at klare det, da jeg ikke kan lide at have folk så tæt på mig ( også derfor jeg sjældent går til frisør), det overskrider simpelthen mine grænser så meget.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Spændende med familien!

Og åååh, ELF. Godt og til en pris der er til at have med at gøre :heart:

Jeps det var bla. også prisen der tiltræk mig, og så at jeg kunne sidde herhjemme og bestille det. Bruger jo ikke make-up til dagligt, så gad ikke bruge en masse penge på make-up, og man kommer jo let til at bruge 100-150 på en mascara, selvom det er i den billige ende af andre mærker. Jeg fik alt det her for 260 kroner inkl. fragt, godt nok også købt med noget rabat, men alligevel.

Så nu skal jeg bare i træningslejr, og finde ud af hvordan jeg syntes det skal se ud på dagen :)

Jamen ELF er jo også et rigtig fint mærke, synes jeg i hvert fald. De har nogle virkelig gode produkter iblandt :)

Hvis du vil se Youtube-videoer som træning, og ikke helt orker alt det girly chit-chat, der er mange af skønhedsbloggerne derinde, der kommer med, kan jeg anbefale Lisa Eldridge. Hun er virkelig dygtig, og man lærer meget af hendes videoer :happy:

Jeg har rimelig styr på det, fordi jeg ønsker en diskret make-up. Det er mere hvad farver jeg lige skal ende med, altså fra paletten, for holder mig til jordfarverne :-) Som sagt går jeg ikke med make-up til dagligt , så det er vigtigt at jeg ikke ender med at føle mig som en total sminkedukke, og at jeg ligner mig selv nogenlunde ;)

En jeg gik i folkeskole med, har lige skrevet i dag, at jeg skal sige til hvis jeg har brug for hjælp, hun er uddannet kostmetolog , så skal lige gøre op med mig selv om jeg vælger at lade hende gør det, eller om jeg klare det selv. Jeg har det nok egentlig bedst med selv at klare det, da jeg ikke kan lide at have folk så tæt på mig ( også derfor jeg sjældent går til frisør), det overskrider simpelthen mine grænser så meget.

Hun er nu også rigtig god til de naturlige makeupper, og har lavet en der hedder en "No makeup"-makeup, hvis det giver mening :lol:

Ej, det er jo helt op til dig selv, og jeg synes det er megasejt, at du selv gør det! :respekt: Og jeg kan godt følge dig med hende fra din folkeskole. Lige med makeup skal man omkring nogle meget sarte områder, og også bare det at få folk så tæt på, og at de skal pille så meget kan sagtens blive for meget.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det overskrider virkelig min grænse, jeg kan slet ikke have folk så tæt på. HADER også folk der nærmest stårlige foran en, når de skal snakke med en, og når man så træder tilbage, så går de med. Altså hallo, fat dog en hentydning , der er nok en grund til at jeg træder bagud :tunge:

Så ja, tror jeg ender med selv at klare både hår og make-up, og så få min moster til lige at krølle håret bagpå, for det kan jeg altså ikke, og tvivler på at jeg når at lære det .

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det overskrider virkelig min grænse, jeg kan slet ikke have folk så tæt på. HADER også folk der nærmest stårlige foran en, når de skal snakke med en, og når man så træder tilbage, så går de med. Altså hallo, fat dog en hentydning , der er nok en grund til at jeg træder bagud :tunge:

Så ja, tror jeg ender med selv at klare både hår og make-up, og så få min moster til lige at krølle håret bagpå, for det kan jeg altså ikke, og tvivler på at jeg når at lære det .

Jeg har det på samme måde, men det er mest ved fremmede mennesker, kan godt lige tage at min søster lægger makeup på mig, for hvis jeg får alt for meget klaus og er lige ved at gå i panik, så flytter hun sig.. Andre ville synes det var mærkeligt.. Også derfor at det er min veninde eller kusine der sætter mit hår, men de skal ikke stå så meget i ansigtet på mig, så det kan jeg også lige klare..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det overskrider virkelig min grænse, jeg kan slet ikke have folk så tæt på. HADER også folk der nærmest stårlige foran en, når de skal snakke med en, og når man så træder tilbage, så går de med. Altså hallo, fat dog en hentydning , der er nok en grund til at jeg træder bagud :tunge:

Så ja, tror jeg ender med selv at klare både hår og make-up, og så få min moster til lige at krølle håret bagpå, for det kan jeg altså ikke, og tvivler på at jeg når at lære det .

Jeg har det på samme måde, men det er mest ved fremmede mennesker, kan godt lige tage at min søster lægger makeup på mig, for hvis jeg får alt for meget klaus og er lige ved at gå i panik, så flytter hun sig.. Andre ville synes det var mærkeligt.. Også derfor at det er min veninde eller kusine der sætter mit hår, men de skal ikke stå så meget i ansigtet på mig, så det kan jeg også lige klare..

Jeg er desværre heller ikke god til det, selvom det er folk jeg kender. Så ja jeg har det bare bedst med at klare det selv. Først var jeg stresset over alt det rod med frisøren, men nu er jeg lettet. For nu kan jeg tage det i mit tempo, og begyndte kl. 8 om morgenen hvis det er hvad jeg vil, og tage 500 pauser. Og jeg slipper for stressen over at have en så tot på mig. Min moster skal dog lige hjælpe med mit hår, men det er kun bagpå, kan som sagt ikke selv krølle det bagerste hår, så det er hendes job.

Jeg bryder mig f.eks heller ikke om, hvis min kæreste pludselig står lige bag mig, mens jeg sidder i sofaen, så jeg beder ham altid flytte sig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pis , lort, fanden og sgu!!! :shooter: Ja jeg bander, for jeg er mega frustreret, ked af det , og irriteret. Vi har i dag modtaget afslag fra statsforvaltningen på navneændringen, da vi ikke har nogen dokumentation på, at kærestens far er den vi siger, og da manden er død, og han ikke står i nogle papire, kan vi ligesom ikke bevise det! Er så pisse træt af at hende damen jeg snakkede med derinde, gav mig falsk håb, for jeg forklarede hende altså hele situationen, hvor hun sagde at hvis navnet var normalt i det land det kom fra, så var der ingen problemer :pokey:

Nu tager jeg næste skridt, og går videre til kirkeministeriet, jeg nægter at give op nu, nu bliver jeg simpelthen stædig og går HELE vejen, og så langt jeg overhovedet han.

Det er simpelthen SÅ plat altså.

1: Kærsten har jo navnet som en del af sit navn i forvejen .

2: Navnet er ligeså almindeligt i mange lande, som Jensen, Hansen osv er herhjemme.

3 : Kirken lavede en fejl da han blev dødt.

4: Det er for pokker et efternavn, og ikke et fornavn. Man hedder jo heller ikke Jensen Hansen vel, man hedder f.eks Hans Jensen.

Samtidig er jeg pisse irriteret på svigermor, og nej jeg ved godt det ikke hjælper noget, og har heller ikke tænkt mig at nævne noget for hende. Men havde hun ikke været så pisse stædig da kæresten blev født, så havde hans far stået i papirene, for det ønskede han! Og så havde vi slet ikke haft problemet i dag.

Min kæreste er også irriteret over det, og siger han har været det flere gange, fordi det på flere punkter havde gjort ting i hans liv nemmere. Men igen vi nævner ikke noget til hende, men derfor er det fandeme træls.

Jeg har været nærmest hele følelsesregisteret igennem siden vi fik brevet, har været vred, frustreret, og tæt på at hyle. Det er bare SÅ vigtigt for mig, at vi kommer til at hedde det samme, og det er det eneste navn vi kan blive enige om. Syntes det er vildt fesent ikke at hedde det sammen, når man er gift, eller sådan ville JEG have det ( sorry til jer der har valgt at beholde jeres navn) .For mig symbolisere det at have samme navn at man er en familie, at man er smeltet sammen osv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare træls for jer!!! Kan satme godt forstå at du bander og er vred! Det er utroligt dårlig stil af hende damen der har vildledt jer! :shooter:

Håber i får styr på det så i kan få jeres navn! :loveshower:

Jeg har i hvert fald tænkt mig at gøre hvad jeg kan. Og så må jeg høre om det ikke kunne være dokumentation nok, hvis en af hans søskende skriver under på, at hans altså ER deres lillebror, og HVEM deres far var. Havde man dog bare råd til en DNA prøve, så kunne man da få klokkeklart bevis på, at de ER søskende, og dermed deler samme far.

Syntes bare det er så røv træls lige nu, og er ikke ligefrem i verdens bedste humør. Så vi har bestilt take-out, da jeg er gået i køkken strejke :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Take out er kuren mod alle uretfærdigheder! :thumbsupsmileyanim:

Kan godt forstå du vil kæmpe! Det er jo også er super forældet og rigidt system i er havnet i! :pokey:

Jeg kunne forstå det, hvis nu det var et DANSK navn, som var beskyttet, som F.eks Grauballe som noget af min familie hedder, så ville det give mening, for det er et DANSK navn, og det findes ikke i andre lande. Eller hvis nu kæresten slet ikke bar navnet i forvejen. Men når han nu HAR navnet ( bare som fornavn , hvilket ikke burde kunne lade sig gøre) , og det er SÅ almindelig et navn i mange andre lande, så giver det simpelthen bare INGEN mening.

Jeg er så stædig og villig på kamp, at hvis kirkeministeriet heller ikke vil give os lov, så tager jeg den videre til kirkeMINISTEREN. Jeg går så langt jeg overhovedet kan, både fordi det er vigtigt for mig at hedde det samme, men også fordi det betyder meget for min kæreste at få det som efternavn, da han netop har det efter sin afdøde far.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fedt at du bare kæmper videre! Det er sgu den eneste vej frem! Når nu det hele bunder i en fejl (og svigermors stædighed) så burde det da kunne lade sig gøre at fixe det! Jeg hepper på dig! :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Redigeret af Regitze.spenner
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt at du bare kæmper videre! Det er sgu den eneste vej frem! Når nu det hele bunder i en fejl (og svigermors stædighed) så burde det da kunne lade sig gøre at fixe det! Jeg hepper på dig! :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Jeg håber virkelig at det kan lade sig gøre, men jeg tror desværre ikke at det kan. Men jeg giver bare ikke op, før jeg ved at jeg har gjort ALT muligt.

Nu er mit humør blevet lidt bedre, har nemlig lige være ude og opsnappe sladder, og gøre mig gode venner med de sure mænd i kvarteret. Det er åbenbart en egenskab jeg har, for vi var også "venner" med hr. Regel der hvor vi boede før :tunge: Det gælder om at holde sig gode venner med sådan nogen :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ha ha, sladder og gnavne gamle mænd er genialt! :thumbsupsmileyanim: godt at de har kunnet hjælpe på dit humør.. Jeg tænker at hvis man ikke prøver, så sker der jo slet ikke noget! Så klø på og se om du kan finde en rar embedsmand eller et andet smuthul! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ha ha, sladder og gnavne gamle mænd er genialt! :thumbsupsmileyanim: godt at de har kunnet hjælpe på dit humør.. Jeg tænker at hvis man ikke prøver, så sker der jo slet ikke noget! Så klø på og se om du kan finde en rar embedsmand eller et andet smuthul! :cheerleader3:

Haha præcis. Og fik lige bekræftet at de aldrig er generet af vores hunde, og hvis de en sjælden gang imellem høre dem, så kan de også høre at vi beder dem tie stille ( vinduerne er jo åbne her om sommeren, og vi bor i rækkehuse) , og så stopper hundene. Så vores hunde havde de ingen problemer med overhovedet.

Det var nemlig fordi de stod og sladrede og brokkede sig over nogle hunde der gøede helt vildt, og har gjort det siden ved 13 tiden, og iøvrigt stadig gør det. er sgu også selv ved at blive sindsyg af det. Selvom vi selv har hunde, så gider vi heller ikke høre på gøen i lang tid, selvfølgelig kan man ikke undgå et vov i ny og næ, meeen alt med måde :wink:

Nej nemlig, og ved bare at jeg ville gå og tænke " hvad nu hvis", vis jeg ikke gik videre med det navnehalløj.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh, gøende hunde er også vildt irriterende.. Vores gør heldigvis kun når vi støvsuger! Men dejligt for dig at det ikke var jeres hunde der var problemer med! :thumbsupsmileyanim:

Nogle gange er man nødt til at køre linen ud med sådan noget, så er man nemlig sikker på at man har gjort alt hvad man kunne!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, gøende hunde er også vildt irriterende.. Vores gør heldigvis kun når vi støvsuger! Men dejligt for dig at det ikke var jeres hunde der var problemer med! :thumbsupsmileyanim:

Nogle gange er man nødt til at køre linen ud med sådan noget, så er man nemlig sikker på at man har gjort alt hvad man kunne!

Vores gør et par gange om dagen, noget vi selv syntes er røvtræls , men har altså en terrierblanding og en dværgpinscher, så det kan simpelthen ikke undgåes, det er især dværgpinscheren der er slem, men de er jo også alarmhunde. Så det er hvis folk smækker hårdt med bildøre osv, så kommer der altså vov. Men vi får dem som sagt stoppet, for gider jo heller ikke selv høre på det. Så det er nok bare mig der har bildt mig selv ind at de genere andre, for vores naboer siger også de slet ikke bider mærke i det, med mindre vi har været væk hjemmefra, for så går de total amok når de sætter nøglen i døren ;) Så ja det var rart lige at få bekræftet af flere, at de altså ikke er trælse.

Men de var altså og belastende de der hunde i dag, det stod på i 8 timer, og da de så kom hjem, så begyndte børnene at larme som ind i helvede, og hundene gøede stadig med jævne mellemrum. Sikke en dejlig dag :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen når det står på en hel dag, så er det da også lige til at blive sindssyg af! :pokey:

Det er noget helt andet hvis man som ejer rent faktisk forsøger at stoppe dem!

Præcis, og det var også det du sure mænd sagde :tunge: At de jo kunne høre vi fik vores stoppet, når de ind imellem sagde vov, og derfor så de overhovedet ikke noget problem i det. For selvfølgelig må man også forvente et vov i ny og næ, når man bor et sted med husdyr tilladt, det kan ikke rigtig undgåes.

Jeg ved ikke hvad pokker der er med mig/os, og så de der sure gamle mænd, der hvor vi boede før var vi inde i varmen, hos den sure mand i kvarteret . Men altså som jeg siger til kæresten, det gælder også bare om at holde sig gode venner med sådan nogen, så er der nemlig ingen problemer :bunny_4:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ARGH altså, hvor kan nogle mennesker bare få mit pis i kog :shooter:

Kæresten har jo for flere dage siden skrevet til sin ene søster, og hørt om hun havde modtaget invitationen, for vi har INTET hørt fra hende efter vi har sendt invitationer ud. Og hun har stadig ikke svaret, men kan da se hun har været online, for hun har kommenteret et billede den anden søster har smidt op, ergo så har hun altså set kæreste har skrevet!

Syntes fandeme det er tarveligt og respektløst ikke lige at svare. Hun er den eneste vi mangler svar fra. Ja altså lige bortset fra den spanske familie, men jeg regner ikke med at nogen af dem kommer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg simpelthen brug for at lufte frustrationer igen. Ja undskyld jeg sådan brokker mig, men gør det i det mindste i min egen tråd ;)

Vi har stadig intet hørt fra den sidste af kærestens søstre, og jeg har så lige snakket med svigermor. Og spørger så om de har hørt noget fra hende, for vi har intet hørt, heller ikke selvom kæresten skrev til hende for flere dage siden, og vi VED hun har set det. Svigermor siger så, at hun har ytret at hun ikke rigtig føler hun har råd til at komme herop ( hun bor i Odense, men har altså fast job osv, så kunne hun da have sparet lidt op, og bare købt en lille personlig gave). Men hun kommer herop i uge 31, hvor hun skal være hos mine svigerforældre i en uge, så kunne hun sgu da have sprunget den tur over, man skulle da mene at hendes lillebrors bryllup var vigtigst, men åbenbart ikke!

Ja og den anden søsters mand bliver hjemme, fordi han skal passe børn, da de ikke mener andre kan passe dem godt nok. Jøsses altså.

Jeg syntes simpelthen at det er så tarveligt , især overfor min kæreste. Jeg er i princippet ligeglad med om de kommer eller ej, for jeg har ikke noget forhold til dem, men syntes sgu det er unfair overfor kæresten, han har i forvejen ikke særlig meget familie.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg simpelthen brug for at lufte frustrationer igen. Ja undskyld jeg sådan brokker mig, men gør det i det mindste i min egen tråd ;)

Vi har stadig intet hørt fra den sidste af kærestens søstre, og jeg har så lige snakket med svigermor. Og spørger så om de har hørt noget fra hende, for vi har intet hørt, heller ikke selvom kæresten skrev til hende for flere dage siden, og vi VED hun har set det. Svigermor siger så, at hun har ytret at hun ikke rigtig føler hun har råd til at komme herop ( hun bor i Odense, men har altså fast job osv, så kunne hun da have sparet lidt op, og bare købt en lille personlig gave). Men hun kommer herop i uge 31, hvor hun skal være hos mine svigerforældre i en uge, så kunne hun sgu da have sprunget den tur over, man skulle da mene at hendes lillebrors bryllup var vigtigst, men åbenbart ikke!

Ja og den anden søsters mand bliver hjemme, fordi han skal passe børn, da de ikke mener andre kan passe dem godt nok. Jøsses altså.

Jeg syntes simpelthen at det er så tarveligt , især overfor min kæreste. Jeg er i princippet ligeglad med om de kommer eller ej, for jeg har ikke noget forhold til dem, men syntes sgu det er unfair overfor kæresten, han har i forvejen ikke særlig meget familie.

Øv hvor er det synd for H2B det kan de sgu ikke være bekendt... Jeg ville blive så gal, skuffet og ked af det hvis min søster (eller Sunes for den sags skyld) bevidst valgte ikke at komme...det er jo ikke ligefrem en nyhed at I skal giftes så hun kunne vel have lagt sin ferie i Århus så det faldt sammen med brylluppet, det er sgu for ego.... Kan så egentlig heller ikke forstå hvis dine svigerforældre lader dem slippe afsted med det, min mor havde ihvertfald ikke kunne holde mund...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg simpelthen brug for at lufte frustrationer igen. Ja undskyld jeg sådan brokker mig, men gør det i det mindste i min egen tråd ;)

Vi har stadig intet hørt fra den sidste af kærestens søstre, og jeg har så lige snakket med svigermor. Og spørger så om de har hørt noget fra hende, for vi har intet hørt, heller ikke selvom kæresten skrev til hende for flere dage siden, og vi VED hun har set det. Svigermor siger så, at hun har ytret at hun ikke rigtig føler hun har råd til at komme herop ( hun bor i Odense, men har altså fast job osv, så kunne hun da have sparet lidt op, og bare købt en lille personlig gave). Men hun kommer herop i uge 31, hvor hun skal være hos mine svigerforældre i en uge, så kunne hun sgu da have sprunget den tur over, man skulle da mene at hendes lillebrors bryllup var vigtigst, men åbenbart ikke!

Ja og den anden søsters mand bliver hjemme, fordi han skal passe børn, da de ikke mener andre kan passe dem godt nok. Jøsses altså.

Jeg syntes simpelthen at det er så tarveligt , især overfor min kæreste. Jeg er i princippet ligeglad med om de kommer eller ej, for jeg har ikke noget forhold til dem, men syntes sgu det er unfair overfor kæresten, han har i forvejen ikke særlig meget familie.

Øv hvor er det synd for H2B det kan de sgu ikke være bekendt... Jeg ville blive så gal, skuffet og ked af det hvis min søster (eller Sunes for den sags skyld) bevidst valgte ikke at komme...det er jo ikke ligefrem en nyhed at I skal giftes så hun kunne vel have lagt sin ferie i Århus så det faldt sammen med brylluppet, det er sgu for ego.... Kan så egentlig heller ikke forstå hvis dine svigerforældre lader dem slippe afsted med det, min mor havde ihvertfald ikke kunne holde mund...

Jeg syntes virkelig også det er plat. Og hvis hun så ikke kunne holde ferie der ( hun har en datter), jamen så kunne hun have taget en weekend heroppe i forbindelse med brylluppet. Syntes simpelthen det er SÅ fesen en undskyldning, når hun så kommer herop en hel uge nu her. Og nej vores bryllup er jo ikke nogen nyhed, så hun kunne da også have sparet op. Er jo ikke fordi det koster flere tusinde kroner med toget, og hun bor gratis ved mine svigerforældre eller hendes søster når hun er heroppe.

Jeg har i forvejen et ret anstrengt forhold til den søster, jeg bryder mig simpelthen ikke om hende. Og det her gør sgu bare ikke det hele meget bedre. Som sagt er det for mig ligegyldigt om hun kommer eller ej, men så alligevel ikke, for jeg syntes sgu det er synd for min kæreste! Og han siger som altid bare " det er jo deres valg, det gør ikke noget", men jeg tror simpelthen det er en facade han sætter op, han er ikke særlig god til det med følelser, da han er opvokset i et hårdt miljø ( altså venner , ikke familie), og der snakkede man altså ikke om følelser, og klarede sine problemer selv. Og det har helt sikkert haft meget at sige, for selvom vi har været sammen i 6 år, så er han stadig en nød til at dele sine tanker og følelser, men vi arbejder på det, og jeg elsker ham jo alligevel ( han fortæller jo også mig at han elsker mig, men har svært ved at fortælle når han har det svært).

Jeg troede også svigermor ville gå amok over at den anden søsters kæreste bliver hjemme , for da de sagde det for et stykke tid siden, råbte svigerforældrene i kor " det gør I bare ikke, I SKAL til bryllup" . Men så er de kommet med deres 500 undskyldninger om hvorfor han bliver nødt til at passe børnene, og den hopper svigerforældrene så på. Jeg VED det er fordi de er total overbeskyttende og pyldret, for deres børn har 1 gang, ja EN gang sovet væk hjemmefra, og det var sidste sommer, hvor de sov ude ved mine svigerforældre. De bliver aldrig passet af andre, og forældrene ånder og lever for at være forældre, og har glemt alt om hvem de ellers er som personer, de er ALTID sammen med deres børn. Børnene er altså 5 og 10.

Jeg er bare så pisse skuffet på min kærestes vegne, som sagt har han ikke særlig meget familie, fra hans side kommer der hans forældre+lillebror, den ene søster, hans moster, hans kusine og hendes kæreste, og hans onkel+kone. That`s it. Hvis den sidste søster ikke kommer, så er der 5 fra familien der har meldt afbud. Hans mosters kæreste kommer ikke, fordi at jeg nærmest aldrig er med hjemme ved dem, så gider han heller ikke komme til noget af mit. JA jeg er tit hjemme, fordi jeg ikke kan overskue at være i selskab med særlig mange, jeg melder også afbud til min egen familie!! ( er jo pga. min sygdom, har virkelig ikke særlig meget overskud) . Men det er sgu da ikke kun min dag, det er jo også kærestens, kom dog for HANS skyld. Ja lige nu sidder jeg sgu faktisk og raser over folk fra den side, syntes simpelthen de er SÅ barnlige, latterlige og uretfærdige!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh hvor bliver jeg altså mega arrig når jeg læser det her.. Mine hormoner kører virkelig på højtryk lige nu.. Kan dælme godt forstå du er skuffet på hans vegne..

Er hende søsteren bare fuldstændig ligeglad med din kæreste eller hvad ? Jeg synes det er sådan noget man giver sig tid og råd til når det er ens nærmeste familie.. Man kommer fordi at dem der skal giftes betyder noget for en og holder af dem.. Hvis det kun er tog hun skal betale og en gave så må der davære råd til det, det er jo ikke fordi i forventer en gave til flere 1000kr.. Jeg synes simpelthen at det er sådan en plat undskyldning, når det er hendes brors bryllup det handler om, hun kan bruge den undskyldning, hvis det er en cafetur eller biograf. Det handler om prioritere og for mig vil familien altid være første prio nu ved jeg ikke hvad hun har at gøre med og hvilken person hun er,.. Synes også at det er mærkeligt, at dine svigerforældre ikke lige blande sig lidt og fortæller hende at hun ikke kan være det bekendt eller måske hjælper med en løsning på det.. Tit har min søster og svoger heller ikke råd til at deltage i nogle ting, men ved da at min mor har gjort hvad hun kunne for at de kunne komme med til de forskellige ting, for de vil jo rigtig gerne.

og det med den anden søster eller hendes mand er da for langt ude.. Er de børn seriøst kun blevet passet en gang ? Der må ikke være særlig meget tid til at være sammen bare mand og kone i det forhold.. Det er jo kun en aften og de kan blive passe hjemme, og så kommer mor og far jo hjem til dem og sover efter festen.. Jeg sidder og tænker at de børn ikke har en chance når de engang skal flytte hjemmefra.

Og hvad sker der lige for hans mosters kærestes grund? fatter han slet ikke at nogen har noget at kæmpe med som andre ikke har og alle mennesker ikke er ens ? Og at man skal være så smålig og faktisk nærmest være ligeglad med hvordan andre har det, gør mig faktisk virkelig ked af det, at man ikke har forståelse for andre og deres liv..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt forstå at du er skuffet, primært på din kærestes vegne. Men man må også acceptere at der er nogle mennesker der ikke gider at dukke op til ens bryllup. Du skriver selv at pylreforældrene er blevet beordret til at de skal til bryllup. Det er da ikke fedt at blive tvunget til at tage med til en fest som man ønsker at deltage i.

Tænk på alternativet: At de dukker op og bare er nogle mugne gæster som reelt ikke gider at være der. Så kan du bruge dagen på at være sur over at de opfører sig sådan til jeres bryllup, og det er jo heller ikke sjovt.

Det bedste ville være hvis alle bare gjorde som man sagde og ønskede, men det gør de nu engang bare ikke.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer