Rikke aka rapanden

R&N 27-09-2014 - Endelig beretning :D

1,376 posts in this topic

Vi blandede de to familier og venner uden tanke på antal af det ene og det andet og det virkede så fantastisk.... Alle har efter brylluppet sagt at de bare sad helt perfekt, inkl dem som vi havde svært ved at placere så det var en lettet brud der kiggede rundt og så hvor meget snak der var på kryds og tværs

Vi har også fået blandet familie og venner, men jeg har altså bare mere familie, ergo fylder de jo altså flere pladser end svigerfamilien. Samtidig har vi nogle som vi ikke mente hørte til ved hovedbordet, så de blev jo ligesom på den måde valgt fra. Vi er også helt sikre på at folk sidder så de kan hygge sig, men jeg er bare SÅ nervøs for min svigermors reaktion, fordi hu netop tidligere har ytret noget om at " så har vores familie jo 3 pladser tilbage ved hovedbordet" :pokey:

0

Annonce ♥

Vi blandede de to familier og venner uden tanke på antal af det ene og det andet og det virkede så fantastisk.... Alle har efter brylluppet sagt at de bare sad helt perfekt, inkl dem som vi havde svært ved at placere så det var en lettet brud der kiggede rundt og så hvor meget snak der var på kryds og tværs

Vi har også fået blandet familie og venner, men jeg har altså bare mere familie, ergo fylder de jo altså flere pladser end svigerfamilien. Samtidig har vi nogle som vi ikke mente hørte til ved hovedbordet, så de blev jo ligesom på den måde valgt fra. Vi er også helt sikre på at folk sidder så de kan hygge sig, men jeg er bare SÅ nervøs for min svigermors reaktion, fordi hu netop tidligere har ytret noget om at " så har vores familie jo 3 pladser tilbage ved hovedbordet" :pokey:

Min familie udgør lige så mange som sunes familie og vores venner tilsammen, sådan er det bare

0

Min familie udgør lige så mange som sunes familie og vores venner tilsammen, sådan er det bare

Man kan jo ikke trylle ekstra familie frem, tror du misforstår hvad jeg siger. Jeg mener at min familie er flere personer, ergo fylder de jo altså flere sæder , end kærestens familie :wink:

0

Man kan jo ikke trylle ekstra familie frem, tror du misforstår hvad jeg siger. Jeg mener at min familie er flere personer, ergo fylder de jo altså flere sæder , end kærestens familie :wink:

Camilla har ikke misforstået dig :) Hun skriver, at hendes familie fylder lige så mange sæder, som vennerne og Sunes familie tilsammen fylder :)

Altså: Camillas familie - 100

Sunes familie: 40 + Venner 60 = 100 :)

0

Annonce ♥

Camilla har ikke misforstået dig :) Hun skriver, at hendes familie fylder lige så mange sæder, som vennerne og Sunes familie tilsammen fylder :)

Lige præcis.... Ud af 50 gæster er de 24 min familie, 11 er Sunes familie og 15 er vores venner...

0

Nåååå , ja goddag mand økseskaft, jeg er TRÆT :tunge: Det har været en super lang og stressende dag , og at jeg så også frygter svigermors reaktion, gør mig sgu lidt mere ør i hovedet. Må vist hellere snart finde sengen :wink:

Edited by Rikke aka rapanden
0

Annonce ♥

Lad være med at indvie svigermor i planen før på dagen, så kan hun også se hvor godt det virker live ;-)

De3t er pænt svært, eftersom hun skal hjælpe med at dække op, pynte lokalet op osv :wink: Og uanset hvad kommer der en reaktion, så kan vi ligeså godt tage den fredag, fremfor lørdag eller søndag. Min kæreste tror også der kommer en reaktion, og syntes også vi ligeså godt kan tage den fredag, og få det overstået.

0

Kan jeg godt se. Håber med krydsede fingre på så lidt brok som muligt

Vi har aftalt at hvis hun begynder, så tager kæresten den. Jeg gider ikke være den hysteriske svigerdatter, og ved bare det vil udvikle sig fordi hun bliver fornærmet, og det magter jeg ikke, gider slet ikke være uvenner, men slet slet ikke dagen før mit bryllup. Derudover lytter hun også mere til min kæreste, end hun gør til mig. Ved mig bliver hun ved og ved og ved. Så sker der noget, ja så tager kæresten den, og så smutter jeg ud og ryger en smøg, eller går hen til hvor min mor nu lige er.

Edited by Rikke aka rapanden
1

Uha så er der 2 dage tilbage!!! Syntes godt nok tiden pludselig går hurtigt, og glæder mig sindsyg meget :a1221:

I dag er der en masse ting der skal ordnes, for i morgen kommer meget af tiden til at gå med at dække op, pynte lokalet og spise med vores forældre. Så skal lige have puttet menukortene i rammer, vasket skåle til slikbuffet af, vi skal have flyttet et køleskab over i lokalet og lige have det gjort rent, og ja en masse andre småting. Skal også lige et smut i fakta, for rema havde ikke noget sød chilisovs, og det skal bruges til forretten.

0

Annonce ♥

Så har min stedfar lige været her med blomsterne, og hold nu op min mor har bare lavet dem SÅ fantastiske :loveshower: Det er lige i min ånd, og lige det jeg gerne ville have, selvom hun altså fik fri hånd til hvordan hun lige ville sætte det sammen. Rustikt og fint, men uden at blive alt for fint og tuttenuttet. Er simpelthen SÅ glad for de dekorationer, og glad for at vi valgte at gå efter potteplanter fremfor afskårne blomster :)

post-56973-0-90919200-1411662237_thumb.j

post-56973-0-49501600-1411662246_thumb.j

post-56973-0-74445600-1411662252_thumb.j

0

De er bare super fine de dekorationer :-) Dem kan jeg godt forstå at du er glad for :-) Det er din mor da god til :-)

Jeg syntes virkelig også de er blevet fine, de er blevet meget bedre end jeg havde turde håbe på, så det er bare fantastisk :) Men min mor og jeg har også samme smag på mange punkter, og kan begge godt lide at ting ikke bliver alt for fine og tuttenuttede, det var også derfor jeg gav hende fri hånd :)

0

Annonce ♥

Jeg sys i hvert fald sagtens du kan være glad :-) De gange jeg har læst at i skulle have potteplanter har jeg forestillet mig "mormor/forsamlingshus-modellen" med en brændende kærlig med stanniol omkring ;-) Ikke at der er noget galt med det :-) Men sys det er blevet så meget finere det din mor har fået lavet. Det er da bare rigtig godt :-) og så er det jo rart at det kan laves her et par dage i forvejen uden stress og jag :-)

0

Jeg sys i hvert fald sagtens du kan være glad :-) De gange jeg har læst at i skulle have potteplanter har jeg forestillet mig "mormor/forsamlingshus-modellen" med en brændende kærlig med stanniol omkring ;-) Ikke at der er noget galt med det :-) Men sys det er blevet så meget finere det din mor har fået lavet. Det er da bare rigtig godt :-) og så er det jo rart at det kan laves her et par dage i forvejen uden stress og jag :-)

Haha, nej for pokker, brændene kærlighed er ikke lige mig :tunge: Jeg har fra start af haft en ide om pyntekål og evt. lyng, og det endte vi jo så også med at købe, og så lidt andet. Jeg er ikke så god til når ting bliver for fine, det er bare ikke mig , så den her løsning er perfekt :)

0

ARGH , så er der så kommet 3 afbud mere , så nu har vi på to dage fået 5 afbud :pokey:

De 2 af dem der har meldt afbud, er selvfølgelig desværre kærestens nevø+kone fra Norge, de er blevet syge og det kan man jo ikke selv styre. Men super ærgeligt er altså alligevel.

0

ARGH , så er der så kommet 3 afbud mere , så nu har vi på to dage fået 5 afbud :pokey:

De 2 af dem der har meldt afbud, er selvfølgelig desværre kærestens nevø+kone fra Norge, de er blevet syge og det kan man jo ikke selv styre. Men super ærgeligt er altså alligevel.

øv hvor ærgerligt., håber ikke der kommer flere afbud

0

Annonce ♥

Nøj nogle fine sammenplantninger, jeg er helt vild med den grønne en, som stritter i alle retninger. Jeg er vild med pyntekål og lyng havde jeg også i min buket og krans, så det giver ekstra plusser i min bog :wink: Fedt at I kunne lave dem her et par dage før. Vi stod og lavede buketter til bordene ved 11 tiden om lørdagen, og det var nu også hyggeligt nok, men fik ikke sovet så meget natten før, da der var mange småting, som manglede at blive gjort. Jeg håber du er godt med, husk nu at nyde det :loveshower:

0

øv hvor ærgerligt., håber ikke der kommer flere afbud

Nej håber jeg godt nok heller ikke, vi måtte jo lave bordplanen om igen i dag, nu gider jeg altså ikke bøvle med det mere :pokey:

0

Nøj nogle fine sammenplantninger, jeg er helt vild med den grønne en, som stritter i alle retninger. Jeg er vild med pyntekål og lyng havde jeg også i min buket og krans, så det giver ekstra plusser i min bog :wink: Fedt at I kunne lave dem her et par dage før. Vi stod og lavede buketter til bordene ved 11 tiden om lørdagen, og det var nu også hyggeligt nok, men fik ikke sovet så meget natten før, da der var mange småting, som manglede at blive gjort. Jeg håber du er godt med, husk nu at nyde det :loveshower:

Ja den er nemlig super sjov den der grønne en, med det samme min mor og jeg så den, vidste vi også bare at det skulle være det grønne i dekorationerne.

Vi købte jo blomsterne i mandags, og så har de bare stået køligt hjemme ved min mor, hun lavede så dekorationerne igår. Det er jo så nemt med potteplanter, for vi kan jo bare vande dem, så de holder sig helt fint.

0

Nu sidder jeg og hyler :lol:

Min moster har lige skrevet at for ikke at hyle alt for meget på lørdag, så vil hun nu fortælle at hun er meget rørt og beæret over at være den der skal hjælpe mig med kjolen, og være sammen med mig før kirken. Og specielt fordi hun ikke selv har børn, og derfor aldrig kan hjælpe hendes eget barn. Og at det er MEGET stort for hende.

Det rammer mig sgu lige i hjertet. Min moster har altid støttet mig i mine valg og i livet generelt, og da jeg havde det svært derhjemme, var hun der altid som en klippe for mig. Vi har et helt specielt bånd, og jeg kan snakke med hende om alt , og vi snakker sammen dagligt over facebook. Hun siger også jeg er den datter hun aldrig selv fik :heart:

1

Åh, det er bare fantastisk! Dejligt at I har hinanden og at hun værdsætter at få lov at være helt tæt på dig på den måde på din store dag. Hvad siger din mor til det egentlig? Dejligt at I har hinanden

0