Rikke aka rapanden

R&N 27-09-2014 - Endelig beretning :D

1,376 posts in this topic

Annonce ♥

:toot: På forhånd Tillykke med i morgen, Rikke. :denmarkflag:

Jeg håber dagen bliver lige som I ønsker den skal være og at det er slut med afbudene. (og at sviger ter sig ordentligt, når hun ser bordplanen.)

0

Uha Rikke for pokker da :heart:
Det er jo lige om lidt :heart:

Ville såååå gerne til globryllup imorgen, men vi skal på kursus ved DBU hele weekenden :( Så ved heller ikke om jeg kommer på imorgen, og gør jeg ikke så KÆMPESTORT TILLYKKE SØDE :heart:

Jeg håber virkelig at dig og N får den mest fantastiske dag, og alle jeres drømme og ønsker for dagen blive opfyldt :heart:

Jeg glæder mig til at se et tons billeder fra dagen :heart:

0

Åh, det er bare fantastisk! Dejligt at I har hinanden og at hun værdsætter at få lov at være helt tæt på dig på den måde på din store dag. Hvad siger din mor til det egentlig? Dejligt at I har hinanden

Min moster betyder simpelthen SÅ meget for mig, det kan slet ikke beskrives. Jeg har jo haft et anstrengt forhold til min mor fra jeg var 12, indtil for et par år siden, så min moster har nærmest været en reserve mor for mig, så ja kunne slet ikke forstille mig andre til at hjælpe mig i kjolen :a1221:

Min mor er helt fin med det, hun bor i den by vi skal vies i, og har ikke kørekort. Så rent praktisk ville det være noget værre juks. Min moster skal jo også køre mig til kirken, så det er bare mest praktisk , og samtidig også hende jeg ønsker :)

0

Annonce ♥

super smukke blomster!! så er der en dag tilbage... :cheerleader3:

Tusinde tak, glad for at andre også kan se de er fine, er simpelthen så glad for dem, min mor har klaret det over alt forventning :) Jaaa, det er SÅ vildt, nøøøj jeg glæder mig :cheerleader3:

0

:toot: På forhånd Tillykke med i morgen, Rikke. :denmarkflag:

Jeg håber dagen bliver lige som I ønsker den skal være og at det er slut med afbudene. (og at sviger ter sig ordentligt, når hun ser bordplanen.)

Tusinde tak søde dig :a1221: Ja håber også vi slipper for afbud i dag, og håber virkelig også at svigermor ikke begynder at brokke sig, for vi har virkelig ikke tænkt på hvem der var fra hvilken familie, men simpelthen placeret folk efter hvem vi ved vil få en fantastisk dag sammen.

0

Uha Rikke for pokker da :heart:

Det er jo lige om lidt :heart:

Ville såååå gerne til globryllup imorgen, men vi skal på kursus ved DBU hele weekenden :( Så ved heller ikke om jeg kommer på imorgen, og gør jeg ikke så KÆMPESTORT TILLYKKE SØDE :heart:

Jeg håber virkelig at dig og N får den mest fantastiske dag, og alle jeres drømme og ønsker for dagen blive opfyldt :heart:

Jeg glæder mig til at se et tons billeder fra dagen :heart:

Det er SÅ vildt, pludselig gik tiden dælme hurtig igen, er du vimmer fatter slet ikke hvor de sidste 7 måneder er blevet af :a1221:

Du skal ikke have det dårligt over hvis du ikke kommer, hvis du kommer er det bare ekstra skønt, men ellers ved vi ligesom hvorfor, og det har vi fuld forståelse for. Håber også dagen bliver helt fantastisk, men det er jeg nu ret så sikker på :loveshower:

0

SÅ er jeg hjemme i sofaen igen, eller har jeg været ½ times tid nu. Det har været en lang og hård dag, er simpelthen SÅ kvæstet i min krop. Gik hjemmefra kl. 10 i formiddags !!

Men vi har haft en super god dag, ingen diskussioner eller dårlig stemning, bare super hyggeligt. Jeg sørgede for lidt sandwich til frokost, og så bestilte vi pizza til aften, og så kørte mine svigerforældre og mor ved 19 tiden, mine svigerforældre var så søde at køre min mor hjem, selvom det er i hver sin ende af byen. Og så kunne jeg lige få lavet tunmousse og slikbuffet, og kæresten kunne gå hjem til hundene.

Lokalet er simpelthen blevet SÅ fint, og lige som vi havde ønsket os det. Fint og hyggeligt, uden at blive alt for tuttenuttet ( lige bortset fra svigermors tyl og blomster helvede på vores stole :tunge: ). Vi har også fået pyntet lidt ude på toiletterne, og ude i gangen, så det hele er bare SÅ fint :loveshower:

post-56973-0-36426100-1411758857_thumb.j

post-56973-0-06954700-1411758862_thumb.j

post-56973-0-22786200-1411758870_thumb.j

post-56973-0-41768300-1411758876_thumb.j

post-56973-0-33891600-1411758881_thumb.j

post-56973-0-52089000-1411758886_thumb.j

post-56973-0-86224400-1411758893_thumb.j

post-56973-0-36205900-1411758898_thumb.j

0

Annonce ♥

Ih et fint bord I har dækket :cheerleader3: Det ser super godt ud :wink:

Tusinde tillykke med i morgen, jeg glæder mig i hvertfald til billederne :loveshower::loveshower::loveshower:

Det er bare blevet så fint, lige som vi ønskede. Enkelt, men stadig fint , det er lige os :)

Tusinde tak, nu er det godt nok snart :cheerleader3:

0

Annonce ♥

hvor er det blevet fint, og er glad for at hører at dagen bare er gået godt uden alt for meget :loveshower::loveshower::loveshower:

Tusinde tak Marie. Det har simpelthen bare været SÅ hyggeligt, selvom det også har været hårdt. Jeg kan godt mærke at jeg sover de næste 14 dage efter brylluppet :tunge:

Jeg har jo slet ikke samme energi som "almindelige mennesker", og bliver meget hurtig udmattet. Så det har været en sindsyg hård dag, men samtidig også helt fantastisk.

0

Hov ja, og vi har i dag fået den bedste bryllupsgave vi overhovedet kunne få, min kæreste er blevet fastansat i fleksjob på hans praktiksted :cheerleader3: De ringede til ham i eftermiddags, og han skal bare møde på fredag som han plejer. Det var SÅ skønt, og vi alle krammede, smilede og blev bare lidt mere glade :)

1

Annonce ♥

Hov ja, og vi har i dag fået den bedste bryllupsgave vi overhovedet kunne få, min kæreste er blevet fastansat i fleksjob på hans praktiksted :cheerleader3: De ringede til ham i eftermiddags, og han skal bare møde på fredag som han plejer. Det var SÅ skønt, og vi alle krammede, smilede og blev bare lidt mere glade :)

sikke en dejlig bryllupsgave i har fået

0

Annonce ♥

Tusinde tak allesammen :loveshower: Jeg har opgivet at sove mere, selvom mit vækkeur først ringer kl 8, var også vågen 1½ time midt på natten :pokey:

Håber virkelig at folk har ret i, at man ikke mærker trætheden på sådan en dag, hehe. Jeg er stadig overraskende rolig, meeen mon ikke nerverne kommer snigende i løbet af dagen. Når nu jeg hylede igår da jeg sagde farvel til min mor, så hyler jeg sikkert også når min moster kommer ved 12 tiden :lol:

0

Fantastisk nyhed med N!!

Og hvor er det blevet fint!

Hvad sagde svigermor til bordplanen?

Jamen hun sagde heldigvis intet, der var så fin en stemning hele dagen. Så tror at det ligesom var feset ind at det altså er VORES bryllup. Det eneste der lige skete, var at min mor og svigermor talte lidt højt, da svigermor stod med et strygejern og ikke kunne få damp ud af det, og min mor mente hun skulle trykke på en bestemt knap, men det mente svigermor ikke. Men der stod jeg bare og fniste, og var ved at falde ned af trappestigen :lol:

0

Stort tillykke med dagen.

Jeres lokale er virkelig blevet flot. Jeg er helt vild med sin mors aammenplantninger.

Jeg tror at du glemmer tætheden ligeså snart, at der begynder at ske noget omkring dig.

Uanset hvad får I den fantastiske dag, som du længe har ventet på.

Nyd den. Det er nu det går løs :)

0