Rikke aka rapanden

R&N 27-09-2014 - Endelig beretning :D

1,376 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

:balloon: :balloon: :balloon: :balloon: :balloon:

:balloons:KÆMPE STORT TILLYKKE MED BRYLLUPSDAGEN!!!! :balloons:

:balloon: :balloon: :balloon: :balloon: :balloon:

Hvor ser det alt sammen fint ud Rikke! De der rispapirlamper må godt finde vej til Hvidovre hvis de skal sælges efterfølgende og der ikke er andre der har sat sig på dem endnu. :floejt:

Jeres dekorationer er SÅ fine!

Og hvor fedt med jobbet til N!

Ærgerligt med de mange afbud, men I får da den BEDSTE dag alligevel!

Edited by gybbelgobbel
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har haft en fantastisk dag, dog med lidt bump på vejen, men det skal ikke ødelægge dagen, for den var fantastisk. Da jeg ankom til kirken, måtte jeg flyve ud af bilen og ind i en busk for at kaste op. Efter vi havde sagt vores ja i kirken og sat os ned igen, måtte jeg igen kaste op!! Det var SÅ pinligt at bede sin far om brækposen, og så sidde der , heldigvis trådte forloveren til, og gik hen og stod bagved mig, så folk ikke kunne se noget.

De første 2 timer af festen sad jeg også bare med en brækpose og kastede op ( sad udenfor, eller i sofaerne ude i gangen. Men da vi først kom til bords forsvandt kvalmen ret hurtigt, men jeg har INTET spist, kun drukket vand.

Men festen gik LIGE som vi havde ønsket, og sluttede her lidt over 1, hvilket bare var det perfekte tidspunkt for os, for vi er begge HELT brugte, og ønskede ikke en fest til den lyse morgen.

Vi har fået fantastiske gaver, fantaske sange , taler og indslag, og ja det har virkelig bare været en dag lige som vi drømte om (pånær opkast) . Jeg er en MEGET lykkelig kvinde, og føler mig helt nyforelsket igen <3

0

Annonce ♥

Stort tillykke med jeres bryllup i går!

Hvor ærgerligt at du sådan var ramt af kvalme, men godt at det ikke ødelagde dagen for jer.

Jeg glæder mig allerede til at læse meget mere om jeres store dag :7himmel:

0

Jeg havde besluttet mig for at INTET skulle ødelægge min dag, så det gjorde det ikke :) Det var virkelig surt da det stod på, men det forsvandt da heldigvis, men altså jeg har jo ikke smagt noget af maden overhovedet, ikke grovædt slik eller noget som helst, jeg sad bare med mit glad vand .

Men altså jeg kan nu allerede grine af, at jeg kastede op i kirken. "Far jeg skal have posen!!!!" , og min far der så siger " hva`? " , " posen, jeg skal have posen NU!! " , mens han så fumler rundt i alle lommer og ikke kan finde den, :lol: Og mig der prøver at vende mig, så folk ikke kan se det, og forloveren som er jordens tyndeste mand, der prøver at dække, haha kan altså virkelig godt se det sjove i det, selvom det ikke var sjovt lige da det skete :)

0

Annonce ♥

Åh nej, hvor forfærdeligt at du har været dårlig. Ved du hvad det skyldtes?

Men jubii, hvor dejligt at du ikke lod det ødelægge din dag. Har du nogen fif? Jeg er så bange for at sidde fast i noget irritation den dag.

Og stort tillykke med din nye titel som frue! Jeg håber I får et langt og dejligt liv sammen :loveflag:

0

Åh nej, hvor forfærdeligt at du har været dårlig. Ved du hvad det skyldtes?

Men jubii, hvor dejligt at du ikke lod det ødelægge din dag. Har du nogen fif? Jeg er så bange for at sidde fast i noget irritation den dag.

Og stort tillykke med din nye titel som frue! Jeg håber I får et langt og dejligt liv sammen :loveflag:

Jeg tror simpelthen at min krop sagde stop. Jeg er kronisk syg, og derfor kan jeg slet ikke klare ligeså meget som "normale" , og det havde været en hård uge, og uden særlig meget søvn. Så tror desværre bare min krop valgte at sige stop på dagen, fordi den nu havde fået nok.

Jeg har ikke rigtig nogle fifs, havde bare besluttet mig for, at uanset hvad der gik galt, så skulle det ikke ødelægge min dag. Og ALT andet kørte bare på skinder, intet gik galt, kun det at jeg havde det så skidt nogle timer.

0