Tittemus

Sjov måde at fortælle om forlovelse på FB?

22 indlæg i dette emne

Hejsa

Vi har endelig fået uddelt vores invitationer til dem der skal med til brylluppet, og derved overraske folk med, at vi skal giftes (vi har holdt det hemmeligt, da vi gerne ville tag fusen på folk og overraske med invitationerne).

Nu er vi så kommet til at skulle offentliggøre det for alle via Facebook, men er på bar bund hvordan vi skal gøre det.

Så jeg søger en lidt sød eller sjov måde at gøre det på. Er der nogen der har nogle forslag? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu har vi været forlovet et par år, og vi ændrede bare status på Fb, ja så opfindsomme er vi :lol:

Her den anden dag skrev jeg så " 7 måneder :heart: " i en statusopdatering, og straks troede folk at jeg var gravid :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har vi været forlovet et par år, og vi ændrede bare status på Fb, ja så opfindsomme er vi :lol:

Her den anden dag skrev jeg så " 7 måneder :heart: " i en statusopdatering, og straks troede folk at jeg var gravid :lol:

Åååh gud jeg er nu altså lidt træt af det der med at selvom ens omgangskreds godt ved man har fravalgt børn at de alligevel straks tror der er bebs på vej, bare man klager over lidt kvalme eller laver en statusopdatering med noget i der kan fejlfortolkes, så føler jeg bare ikke min omgangskreds har hørt efter hvad jeg har sagt til dem de sidste.... 3-5 år bliver det vist efterhånden...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har vi været forlovet et par år, og vi ændrede bare status på Fb, ja så opfindsomme er vi :lol:

Her den anden dag skrev jeg så " 7 måneder :heart: " i en statusopdatering, og straks troede folk at jeg var gravid :lol:

Åååh gud jeg er nu altså lidt træt af det der med at selvom ens omgangskreds godt ved man har fravalgt børn at de alligevel straks tror der er bebs på vej, bare man klager over lidt kvalme eller laver en statusopdatering med noget i der kan fejlfortolkes, så føler jeg bare ikke min omgangskreds har hørt efter hvad jeg har sagt til dem de sidste.... 3-5 år bliver det vist efterhånden...

Når vi fylder 50, går det vel op for folk at vi faktisk mente vi ikke ville have børn :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har vi været forlovet et par år, og vi ændrede bare status på Fb, ja så opfindsomme er vi :lol:

Her den anden dag skrev jeg så " 7 måneder :heart: " i en statusopdatering, og straks troede folk at jeg var gravid :lol:

Åååh gud jeg er nu altså lidt træt af det der med at selvom ens omgangskreds godt ved man har fravalgt børn at de alligevel straks tror der er bebs på vej, bare man klager over lidt kvalme eller laver en statusopdatering med noget i der kan fejlfortolkes, så føler jeg bare ikke min omgangskreds har hørt efter hvad jeg har sagt til dem de sidste.... 3-5 år bliver det vist efterhånden...

Når vi fylder 50, går det vel op for folk at vi faktisk mente vi ikke ville have børn :wink:

Der er stadig bare over 20 år til for mit vedkommende :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde tænkt på at ligge et billede op med min ring, men da den stadig er i gang med at blive tilrettet, har jeg den ikke endnu :(

Og ja den med at skrive antal måneder kan meget hurtigt misforstås :lol:

Der er babyboom på min facebook, og vi er snart ved at være de eneste der ikke har børn. Sjovt nok har vi de sidste 5-6 år konstant fået spørgsmålet "skal I ikke snart giftes?" og ja nu da vi endelig kan sige ja, bliver vi bombarderet med spørgsmålet "Skal I ikke snart have børn?" :blink:

Aya84: Din "kærlighed er..." er super sød, tror næsten det bliver den, hvis det er vi vil bruge sådan en til at offentliggøre det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Havde tænkt på at ligge et billede op med min ring, men da den stadig er i gang med at blive tilrettet, har jeg den ikke endnu :(

Og ja den med at skrive antal måneder kan meget hurtigt misforstås :lol:

Der er babyboom på min facebook, og vi er snart ved at være de eneste der ikke har børn. Sjovt nok har vi de sidste 5-6 år konstant fået spørgsmålet "skal I ikke snart giftes?" og ja nu da vi endelig kan sige ja, bliver vi bombarderet med spørgsmålet "Skal I ikke snart have børn?" :blink:

Aya84: Din "kærlighed er..." er super sød, tror næsten det bliver den, hvis det er vi vil bruge sådan en til at offentliggøre det :)

Vi har kun meget få gange fået spørgsmålet om ægteskab, men får næsten konstant spørgsmål om børn... :rolleyes:

Nå, men vi skiftede bare status (efter rent faktisk at have været forlovede i 3 uger) på FB og tilføjede så et billede af ringene senere. Det gav en lavine at kommentarer, likes osv. Aaaaalt for meget opmærksomhed til mig :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har vi været forlovet et par år, og vi ændrede bare status på Fb, ja så opfindsomme er vi :lol:

Her den anden dag skrev jeg så " 7 måneder :heart: " i en statusopdatering, og straks troede folk at jeg var gravid :lol:

Åååh gud jeg er nu altså lidt træt af det der med at selvom ens omgangskreds godt ved man har fravalgt børn at de alligevel straks tror der er bebs på vej, bare man klager over lidt kvalme eller laver en statusopdatering med noget i der kan fejlfortolkes, så føler jeg bare ikke min omgangskreds har hørt efter hvad jeg har sagt til dem de sidste.... 3-5 år bliver det vist efterhånden...

Når vi fylder 50, går det vel op for folk at vi faktisk mente vi ikke ville have børn :wink:

Der er stadig bare over 20 år til for mit vedkommende :lol:

:lol: Det er der skam også her, eller i hvert fald for mit vedkommende. Kæresten har "kun" knap 15 år til han runder :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Havde tænkt på at ligge et billede op med min ring, men da den stadig er i gang med at blive tilrettet, har jeg den ikke endnu :(

Og ja den med at skrive antal måneder kan meget hurtigt misforstås :lol:

Der er babyboom på min facebook, og vi er snart ved at være de eneste der ikke har børn. Sjovt nok har vi de sidste 5-6 år konstant fået spørgsmålet "skal I ikke snart giftes?" og ja nu da vi endelig kan sige ja, bliver vi bombarderet med spørgsmålet "Skal I ikke snart have børn?" :blink:

Aya84: Din "kærlighed er..." er super sød, tror næsten det bliver den, hvis det er vi vil bruge sådan en til at offentliggøre det :)

Vi er også snart det eneste par tilbage uden børn, ja stort set alle dem fra min årgang i skolen, og årgangen under, har også fået børn. Jeg fortsætter bare med at være "særlingen". Men hey, jeg har det fint med at være crazy dog lady , de er sgu lettere at tæmme end børn :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har vi jo været forlovet i hundrede år, men da vi fik sat dato på, lagde vi det her billede på Facebook :) Det var lidt så som så der fattede det. Resten fattede det, da jeg kl. 00.01 den 1. januar skrev "Jeg skal giftes til sommer wohoooo" hæhæ.

post-62978-0-82615500-1393774588_thumb.j

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man kan også finde en lille tavle hvor i med kridt skriver "vi skal giftes". Måske tre billeder med et ord på tavlen ad gangen. Så kan i tage billeder af hinanden der holder tavlen. I kunne evt. Lægge dem stykvis på facebook, og se hvor mange der fanger den :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har vi været forlovet et par år, og vi ændrede bare status på Fb, ja så opfindsomme er vi :lol:

Her den anden dag skrev jeg så " 7 måneder :heart: " i en statusopdatering, og straks troede folk at jeg var gravid :lol:

Hvor er det bare sjovt.... Først er folk sådan helt..."Skal i ikke snart giftes?" og så pludselig får de selv børn eller sådan noget og så ændres den til "skal i ikke snart have børn?"... Det kan jeg kun grine af :lol:

Her har jeg datteren fra et tidligere forhold, H2B vil ikke have børn og jeg må tilstå at jeg gerne vil, men kan ikke :( . Så jeg får min kernefamilie alligevel.

Synes det er sjovt at læse hvordan folk skal offentliggøre det på FB. Den har jeg også tænkt på... faktisk overvejer jeg at vi skal gøre det på en lidt sjov måde. Måske linke Bruno Mars´sang "Marry You" Og så skrive noget med vores dato eller noget... Men sjovt skal det næsten være :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min H2B lagde billede på facebook fra flyet hjem fra Paris (der er jo hotspot på norwegian) af mig der ligger og sover med ring på fingeren med teksten : på vej hjem fra Paris med tom lomme men med en forlovet rigere...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min H2B lagde billede på facebook fra flyet hjem fra Paris (der er jo hotspot på norwegian) af mig der ligger og sover med ring på fingeren med teksten : på vej hjem fra Paris med tom lomme men med en forlovet rigere...

Ej hvor sødt :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min H2B lagde billede på facebook fra flyet hjem fra Paris (der er jo hotspot på norwegian) af mig der ligger og sover med ring på fingeren med teksten : på vej hjem fra Paris med tom lomme men med en forlovet rigere...

Ej hvor sødt :loveshower:

Ja han er lidt en romantiker når det tager ham.... Jeg havde absolut ingen ide om at han ville fri så det var bare ekstra fantastisk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min H2B lagde billede på facebook fra flyet hjem fra Paris (der er jo hotspot på norwegian) af mig der ligger og sover med ring på fingeren med teksten : på vej hjem fra Paris med tom lomme men med en forlovet rigere...

Ej hvor er det bare en FED måde at gøre det på. Og sådan en dejlig romantiker.. og sødt skrevet...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh, så kreativ havde jeg slet ikke tænkt på at være. Vi ændrede bare status på Facebook og der blev lagt et billede ud af ringen.

Billederne er vildt søde - især den med "We're having an open bar. Oh, and a wedding!". Den havde jeg snuppet, hvis det ikke allerede var offentliggjort! :D

Det er også en mulighed at få taget et forlovelsesbillede, hvor ringen bliver vist frem. Og så måske lege lidt med noget tilbehør, fx slør til dig og høj hat til ham. Det kunne se rigtig fint ud. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik en ring, bare som almindelig gave i december, tog et billede og smed på facebook... meniningen var ikke at vi var blevet forlovet, for det var vi jo ikke. Men alle skrev straks tillykke og så blev vi faktisk bare enige om at vi da lige så godt kunne være forlovede og blive gift næste år :lol: Og så friede han midt i februar og kom med en buket roser i mandags, det har været lidt "forkert" det hele :) Men vi har valgt ikke at skilte med det på facebook før vi har sendt invitationer ud og der er længe til :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi blev også mere eller mindre enige om i juni sidste år, at vi skulle giftes. Havde gået og øffet over at jeg vidste Allégården snart vil være fuld booket i 2014 (som jeg altid har drømt om at vi skulle holde festen på), og så sagde h2b pludselig, at jeg kunne da bare booke det :huh: Så det blev meget hurtigt booket, og vi blev enige om at holde det hemmeligt, så vi kunne overraske med invitationer. Havde dog den betingelse, at jeg først ville gå i gang med invitationer, når han havde været på knæ. Men efter at have været på 2 romantiske ferier, og ingenting var sket, gik jeg alligevel i gang med invitationerne. Og så pludselig en morgen i januar, faldt han på knæ - lige midt i morgenmaden :lol: Så fik jeg fart på, og nu har vi fået overrasket alle med invitationer. Og det kan klart anbefales. Det var så dejligt og en fed oplevelse, at overraske alle :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer