Tittemus

Strygekvartet til vielse - hjælp!

5 posts in this topic

Hej

Min store drøm er at få spillet Pachelbel "Canon In D" af et strygekvartet til min indgang.

Har i meget lang tid undersøgt og sendt forespørgsel på pris ved forskellige kvartetter, dog rigtig uden held. Der er et kvartet der vil have 8.000 kr for at spille i 1 time, og det syntes jeg er lige lovligt meget :huh: Har dog lige fået et tilbud på 5.000 kr fra en anden, men vil gerne se om jeg kan komme lidt længere ned i pris.

Efter søgning herinde, har jeg kunne se at nogen har fået et kvartet til mellem 2.500-4.000 kr.

Er der nogen der kender et kvartet til en okay pris?

Tidsmæssigt drejer det sig om 1-1 1/2 time lørdag d. 23. august 2014, og der skal spilles mens gæsterne ankommer, min indgang, et stykke under vielsen, udgang og ca. en halv time bagefter til receptionen.

Vi bliver viet på Koldinghus hvor vi også holder reception, og derved er det en borgerlig vielse, som har en varighed af ca. 20-30 min.

Håber der er nogen der kan hjælpe eller kender nogen der kan :)

0

Annonce ♥

Ta kontakt til en musikskole i nærheden af dig... der er en af de unge piger fra mit arbejde som går på musikskole og har været ude og spille til bryllupper sammen med flere andre fra musikskolen :)

0

Ahh det var en god idé :) Det havde jeg slet ikke tænkt på.

0

Har lige været inde på Koldings musikskoles hjemmeside, og kan se de har en kvartet tilknyttet, så vil prøve at kontakte dem og musikskolen i morgen :)

Kan godt være jeg spørg dumt, men hvad er MGK? :lol:

0

Annonce ♥

Ahh så er jeg med :biggrin: Ja så kan jeg godt se, at vi nok godt kan bruge nogen derfra - så må vi bare krydse finger for at de har tid og lyst :)

0