Helbech

DIY indbydelser / Pocketkort... i creme og lys brun.

41 indlæg i dette emne

Vil du skrive hvad mål du lavede dine invitationer i???:-)

Hej Jeanni :)

Det står faktisk allerede omme ved billederne.. :)

Men her er de igen.

Jeg gik udfra denne skabelon som jeg fandt på nettet.

Jeg har dog rettet lidt på målene så de passer til den størrelse om jeg ville have :)

Dvs selve det færdig kort (foldet sammen) fylder 15 x 20 cm. Således at det passer til en konvolut på 15,6 x 22 cm.

Konvolutten hedder "Elegance" og er købt i Panduro Hobby.

Karton'et som jeg skar selve kortet i , er 64 x 46 cm.. og også købt hos panduro :) Farven hedder ivory.

Ps jeg lægger snart billeder op af bordkort/menukort.. :) Sidder og er i fuld gang med dem nu... og arbejder også på vores gæstebog/mindebog :)

K. Karina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her ses selve indstiks-kortene :)

attachicon.gifindbydelse 6.jpg

Hvor er det bare superflotte. Jeg kan godt se, at du har været på dobbelarbejde ift. os, da vores er meget mere enkle. Det sjoveste var faktisk at sidde til sidst sammen med H2B og lægge sidste hånd på dem - superhyggeligt. Nu er jeg i gang med gæstebogen :loveshower:

har du billeder af dine invitationer SRHansen:)

Hej - ja de kommer her:
post-70715-0-24038200-1400487980_thumb.j
post-70715-0-26242800-1400487964_thumb.j
post-70715-0-04339900-1400487951_thumb.j
Redigeret af SRHansen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke lige læst alle svar igennem, men hvor og hvordan har du fået trykt teksten henne? har du klippet og klistret først også fået dem trykt?

Det er så fine, jeg har også sådan et projekt her i vinter månederne :-) Glæder mig helt vildt til at skulle i gang :-)

Er de fleste af materialerne ikke købe i Panduro?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Rosedalin

Har ikke lige læst alle svar igennem, men hvor og hvordan har du fået trykt teksten henne? har du klippet og klistret først også fået dem trykt?

Det er så fine, jeg har også sådan et projekt her i vinter månederne :-) Glæder mig helt vildt til at skulle i gang :-)

Er de fleste af materialerne ikke købe i Panduro?

Hej - du kan læse om det i min tråd - men jeg sætter det lige lidt mere tekst ind her:

Jeg valgte at købe kort/kuverter, designpapir samt bordkort hos den lokale boghandel. Hertil har vi købt sløjfebånd hos sybutikken i Allerød. Sommerfugle/blomster samt indbydelsesteksten er købt hos Panduro.

Indeni har vi indsat alle de praktiske detaljer, som er lavet i en wordudgave (som jeg selv har lavet) og printet og skåret, lige til at putte ind i midten.

Desuden har jeg lavet en hjemmeside - du finder linket nedenfor.

Pøj-pøj med din proces - det bliver SÅ spændende :7himmel:

Monogrammet er valgt og bruges menuhæfter og kirkehæfter.

Redigeret af SRHansen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wow hvor er det nogle flotte invitationer.. Det er lige det design vi vil have til vores :-) men det virker til at have været et kæmpe arbejde.. Måske jeg lige skal lave et par prøve invitationer (eller 40) ;-)

Nu spørger jeg måske dumt, men hvordan får du printet så flot på kuverten??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Seriøst!!!!

Først må jeg sige!!!

Flot arbejde!!!! Virkeligt!!!

Så vil jeg sige fedt du har det samme kørende igennem det hele meget perfektionist ligesom mig!!!

Men problemet er jeg vil så godt være kreativ men hvor skal jeg starte...

Din indbydelsekort vil jeg godt låne hvis jeg må.,men hvordan gør du det med praktisk og ønsker osv... Hvordan er de lagt i!

Så meget ros ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seriøst!!!!

Først må jeg sige!!!

Flot arbejde!!!! Virkeligt!!!

Så vil jeg sige fedt du har det samme kørende igennem det hele meget perfektionist ligesom mig!!!

Men problemet er jeg vil så godt være kreativ men hvor skal jeg starte...

Din indbydelsekort vil jeg godt låne hvis jeg må.,men hvordan gør du det med praktisk og ønsker osv... Hvordan er de lagt i!

Så meget ros ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Flot..... Tror lige jeg skal revurdere mine....

Godt jeg langt fra er færdig.

Har også valgt pocket, men med kortet den anden vej, hvilket ikke er så praktisk.

Men vil da lige afprøve denne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :-) har du selv fundet på foldemetoden til serviet eller har du fulgt en guide?

Hvis du har en guide må du meget gerne dele :help:

Nu har jeg købt servietringe til det :wink: for synes de er så fint! jeg elsker fransk lilje symbolet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Marie og Enkenoguniformen :)

Tak for rosen.. og ja det har været langt og hårdt arbejde.. men HVERT ET MINUT har været det hele værd :)

attachicon.gifinvitation med lomme1.jpg

Jeg gik udfra denne skabelon som jeg fandt på nettet.

Jeg har dog rettet lidt på målene så de passer til den størrelse om jeg ville have :)

Dvs selve det færdig kort (foldet sammen) fylder 15 x 20 cm. Således at det passer til en konvolut på 15,6 x 22 cm.

Konvolutten hedder "Elegance" og er købt i Panduro Hobby.

Karton'et som jeg skar selve kortet i , er 64 x 46 cm.. og også købt hos panduro :) Farven hedder ivory.

Mit næste projekt er nu en hjemmelavet serviet-ring.. den blir lavet af resterne fra karton'et.. samt samme brune satinbånd -fra sløjferne.. og så med samme spænde som det jeg brugte til lysestagerne. (Ja der skal være en "rød" tråd igennem :) )

Håber det hjalp lidt..

Mvh Karina (Helbech)

Hej, hvor er de bare smukke. Har siddet og leget lidt med dem og de mål der står på skabelonen men synes de bliver for små. Må jeg spørge om hvilke mål du har brugt ?
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil du skrive hvad mål du lavede dine invitationer i???:-)

Hej Jeanni.

Jeg kan ikke huske det helt præcist, men prøv at se længere tilbage i tråden.. der har jeg lagt et billede ind af skabelonen som jeg brugte. Der står mål på den :) (Sorry den sene besvarelse, men vi har haft gang i PB imens :) )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer