ANWRA

At købe vielsesringe på nettet

5 posts in this topic

Hej :)

Vil høre om nogle af jer har erfaringer med at købe vielsesringe over nettet? Det jeg er lidt i tvivl om er nemlig i forhold til størrelser på ringene - det ville være ærgeligt hvis de ikke passede når de ankom. Vi regner jo så med at bestille i god tid, så vi kan nå at få nogle nye hvis det er det skulle gå så galt.

Har nemlig fundet nogle billige fine ringe på chanti.dk, som opfylder vores krav i forhold til budget og det virker også som en meget troværdig side. Derudover har jeg også kigget på byaagard.com, som også har et rigtigt fint sæt som opfylder budgetkravene.

H2B har ikke besluttet om han vil have en ny ring, eller om han beholder forlovelsesringen og så bare får graveret bryllupsdatoen i ringen, da der i forvejen står navne og pardato. Det er nemlig ikke en han bruger så meget til hverdag, da han arbejder som bager. Han er heller ikke så meget til at have ring på fingeren og derfor har han den i en kæde, som han har på når han er fri. Så vi har snakket lidt om - også for at holde budgettet nede, at det måske kun er mig der skal have en ring. Jeg er også rigtigt glad for min ring, som jeg fik i en julegave på et tidspunkt og da vi så blev forlovede, besluttede vi bare at beholde de ringe vi havde givet i hinanden som gaver, i stedet for at skulle ud og bruge penge på at købe nye, når vi nu var glade for dem vi havde. Jeg kunne dog godt tænke mig en vielsesring, hvor jeg så kan få graveret navne og dato indeni, da den ring jeg har er graveret "elsker dig" indeni, hvilket også er sødt, men ja kunne godt tænke mig en ny ring, for også at markere et nyt kapitel i vores liv sammen.

Når H2B har besluttet sig, så regner vi naturligvis også med at tage ned i guldsmeden her i byen og høre om priser, men ja hvis der er nogle penge at spare ved at købe på nettet, så er det jo dejligt :)

Fortsat god dag til alle :)

0

Annonce ♥

Jeg har også kigget på chanti.dk da de har rigtig mange flotte ringe til rimelige priser og jeg mener man kan få et sæt prøveringe (kan ikke huske om det er det de hedder) tilsendt så man kan finde de rette størrelser. Når man så har returneret dem med ens størrelser kan de lave ringene og så skulle de jo meget gerne passe når man modtager dem :)

0

Super - var ikke klar over det med prøveringene, men er da super smart :)

0

Når I prøver ringstørrelserne, så vær opmærksom på - at jo bredere ringen er - jo større skal den være. Og så er der forskel på, om ringen runder indvendigt - eller den er flad. Hvis den runder - kan man ofte gå et til 1½ nr ned i størrelse i forhold til en flad ring.

ege art

0

Annonce ♥

Hos langt de fleste webshop,kan man mod et depositum på omkring 400kr,låne sådan et ring størrelse sæt,så man kan sidde der hjemme,og finde sin korrekte størrelse.

Her bliver vores ringe købt hos Luna design,og dermed bestilt på nettet. :)

0