Pleazure

Er der noget, du gerne vil have ændret på dit udseende?

26 indlæg i dette emne

Hejsa de damer :wink:

Er der noget ved dit udseende du gerne vil have ændret i forbindelse med dit bryllup? Og hvis ja, vælger du så at gøre det?

Jeg overvejer selv at få fjernet min tatoo. Har en relativ stor tatovering på min skulder/overarm, som jeg ikke er særlig glad for længere. Da jeg som 17-årig fik den lavet, synes jeg selvfølgelig den var super sej - men jeg synes slet ikke den afspejler den person, jeg er i dag. Og jeg synes slet ikke den passer på en yndefuld brud...

Har i nogle år overvejet at få den fjernet - men det er jo en rimelig dyr affære, så derfor har jeg ikke gjort noget ved det (og har et eller andet sted også en lille frygt for, om det kan gøres ordentlig og med godt resultat). Nu hvor vi skal giftes, kommer tankerne igen på den dumme tatoo - nogle dage tænker jeg "det kan da også være lige meget, alle ved jo jeg har den, det bliver ikke den der kommer i fokus på sådan en dag" - andre dage kan jeg slet ikke holde tanken ud at den er der på vores bryllupsdag og på vores bryllupsbilleder.

Som i nok kan fornemme vil jeg rigtig gerne have den fjernet - men det er jo xx tusinde kroner, som der jo aldrig er for mange af og slet ikke når man skal betale et bryllup... Så lige nu er overvejelsen om dette skal prioriteres frem for noget andet - eller om vi hellere vil have mere bryllup for pengene... Har i andre haft lignende overvejelser?

(PS. H2B er meget medfølende - siger, at jeg skal gøre hvad jeg helst vil)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kunne også dække den med make-up, men så skal du nok have fat i en make-up artist. Jeg har en stor rose på ryggen, og ja den kommer man altså til at kunne se. Men den er jo en del af mig, så det er ikke noget jeg tænker over :)

Jeg må erkende jeg ville være påpasselig med at få den fjernet op til bryllupet, også fordi at man ofte kan se der har været noget , og vil du så hellere rende rundt med en plet/et ar, eller en tatovering? Ja jeg ved godt hvad jeg ville vælge :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville gerne have været slankere og minus mormor armene... Og have haft noget andet hår, og og og og ;)

Men mht. din tatovering, så er det jo et stort skridt at få sådan en fjernet tænker jeg. Risikerer man ikke at få et grimt ar i stedet?

Hvis det er, så bed fotografen fortrinsvis ikke at få billeder hvor den kan ses, og ellers kan vedkommende retouchere den væk på billederne. Så har den måske været der fysisk, men det glemmer folk, og du vil ikke se den på billederne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Photoshop er selvfølgelig en mulighed, men jeg synes bare det vil være lidt forkert - sådan lidt snyd. Den VAR der jo... Make-up, hmm... jeg har aldrig været hos en proff., men tænker sådan lige umiddelbart at der skal et tykt lag makeup til at dække en sort tatovering, og det er nok heller ikke lige mig - med 2 cm make-up på skulderen (he he, overdrevet i know, men i forstår sikkert hvad jeg mener :)).

Nå, har lige google lidt omkring fjernelse af tatoo, og på nogle klinikker kan man sende et billede + mål ind og få et overslag på hvad det vil koste. Det kan jeg da starte med - er prisen 20.000, giver det i hvert fald sig selv. Så bliver den siddende et stykke tid endnu!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville gerne have været slankere og minus mormor armene... Og have haft noget andet hår, og og og og ;)

Men mht. din tatovering, så er det jo et stort skridt at få sådan en fjernet tænker jeg. Risikerer man ikke at få et grimt ar i stedet?

Hvis det er, så bed fotografen fortrinsvis ikke at få billeder hvor den kan ses, og ellers kan vedkommende retouchere den væk på billederne. Så har den måske været der fysisk, men det glemmer folk, og du vil ikke se den på billederne.

De skulle vist være blevet ret gode til det indenfor de seneste år. Min er heldigvis sort, hvilket er den letteste farve at fjerne.

Det er sjældent ar som opstår, men der kan komme pigment forandringer. Og så er der selvfølgelig altid risiko for alt muligt når man foretager indgreb - men størst risiko skulle være pigmentforandringer...

Hvis ikke den skal fjernes, tror jeg din løsning passer mig bedst - altså at få taget billeder, hvor den ikke er i fokus :)

Ha ha, tatoos, mormorarme, deller, og alt muligt kan ordnes nu om dage - for dem som har pengepungen i orden og tør! Vi er jo skønne alligevel - mormor-arme eller ej!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jo den var der men hvis du alligevel får den fjernet senere, og ikke ønsker at mindes den, så syntes jeg det er helt fair.

Jeg har en del pigmentfejl i ansigtet, og dem vil jeg dælme ikke have på mine billeder, så de bliver udjævnet. Snyd? ja måske, for de er der jo. Men jeg ser dem ikke selv, så derfor får jeg dem retoucheret.

Penge kan løse mange ting ja, jeg tør bare ikke :D

- eller jo lidt, jeg starter nemlig forsøg i næste uge på at få mine pigmentfejl væk. Spændende spændende :)

Redigeret af Victorias secret
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også en tattoo på venstre overarm, men tænker egentlig ikke over den, da jeg har set mange billeder af brude med synlige tatoveringer, som bestemt ikke gjorde dem mindre smukke.

Din tattoo er jo en del af dig, og jeg er sikker på at du vil blive smuk på dagen. Også med din tattoo :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en mindre tatovering på min arm, som ikke skal dækkes til eller noget. Den er jeg vældig glad for. Men hvis du ikke er glad for din, så skal du da overveje at få den fjernet. Hvis ikke nu, så måske efter brylluppet. For det er da ikke noget ved at bære rundt på sådan en, som man ikke er glad for :unsure:

Mht. brylluppet, så kan jeg godt lide idéen om at få taget billeder hvor den ikke er i fokus. Du kan evt. udvælge et eller to af de bedste billeder og få den photoshoppet væk der. Så har du en udgave med og uden tattoo, og kan vælge at vise det frem uden hvis du ønsker det. Så får du "det hele", selvom det er lydt snyd :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh ja de kære mormor arme, jeg er ikke ligefrem det tyndeste hyl, men mine overarme de er altså en tand større end de burde være i forhold til mavsen osv. Mit fedt kan åbenbart godt lide armene. Men hey, så er folk sgu da ikke i tvivl om jeg vinker på bryllupsdagen :tunge:

Jeg har ikke noget jeg som sådan vil ændre, jeg har efterhånden lært at acceptere mig selv som jeg er, og gider ikke gå og finde fejl og være trist over ting. Ved godt det er total kliche agtig, men vi er altså allesammen smukke på hver vores måde. Også selvom man har mormor arme, tatoveringer, fregner, deller, vejer 100 kg. for meget, har små bryster, eller hvad der nu eller kan være.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er nok de færreste der ikke ønsker at ændre noget på deres udssende.... Til brylluppet er jeg ved at tabe nogle af de ekstra kg som er kommet på med årene. Jeg har også en del strækmærker især på maven, som nok aldrig bliver pæne. Dem er jeg da pænt træt af, men på den anden side uden dem, havde jeg ikke mine 3 fantastiske børn, så det er en pris jeg gerne betaler og så underbygger det jo den jeg er - mor til 3 altså...

Jeg synes jeg har set mange smukke brude med tatoveringer, synes faktisk at det giver en smuk kontrast med en rå tatoo til den fine hvide (uskyldige) bryllupsskrud. Hvis du er rigtig træt af det og slet ikke kan forligne dig med at have en synlig tatoo, må du se om den kan dækkes af enten make-up eller kjolen. Jeg ville i hvert fald ikke forsøge at få den fjernet før brylluppet.

Nævnte jeg at jeg var så letsindig at få en tatoo på maven da jeg var ganske ung. Den er ikke just køn længere efter at være blevet udvidet af graviditet X3 :) Der er bare nogle ting man må lære at leve med :)

Redigeret af Winn
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har allerede tabt 55 kg de sidste 1,5 år og nu skal de sidste 15-20 af før brylluppet... Jeg har PCO så det er både pga vægttab og så jeg ikke er dårlig på dagen at der skal være fuldstændig balance

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har allerede tabt 55 kg de sidste 1,5 år og nu skal de sidste 15-20 af før brylluppet... Jeg har PCO så det er både pga vægttab og så jeg ikke er dårlig på dagen at der skal være fuldstændig balance

Wow flot vægttab! Respekt!! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har allerede tabt 55 kg de sidste 1,5 år og nu skal de sidste 15-20 af før brylluppet... Jeg har PCO så det er både pga vægttab og så jeg ikke er dårlig på dagen at der skal være fuldstændig balance

Wow flot vægttab! Respekt!! :)

Jeg kæmper desværre med alt den løse hud, træner så meget væk som muligt, men hvis jeg skal have pæn mave igen så kræver det en tur under kniven en gang i fremtiden

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis du gerne vil være uden tatovering på bryllupsdagen synes jeg du skal overveje Vichy Dermablend. Var selv ved at falde ned af stolen, da jeg så denne video, hvor der gemme sig en overtatoveret fyr bag makeuppen. Det er vildt! Kan vist fås på apoteket, så kan du jo lege med det selv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du gerne vil være uden tatovering på bryllupsdagen synes jeg du skal overveje Vichy Dermablend. Var selv ved at falde ned af stolen, da jeg så denne video, hvor der gemme sig en overtatoveret fyr bag makeuppen. Det er vildt! Kan vist fås på apoteket, så kan du jo lege med det selv.

Hold da op!!!! - ser ud til at den make-up dækker! (det var godt nok et modigt valg at lade sig tatovere så meget!!!)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har allerede tabt 55 kg de sidste 1,5 år og nu skal de sidste 15-20 af før brylluppet... Jeg har PCO så det er både pga vægttab og så jeg ikke er dårlig på dagen at der skal være fuldstændig balance

Wow flot vægttab! Respekt!! :)

Jeg kæmper desværre med alt den løse hud, træner så meget væk som muligt, men hvis jeg skal have pæn mave igen så kræver det en tur under kniven en gang i fremtiden

Ja for søren, RESPEKT!!!! :o:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis du gerne vil være uden tatovering på bryllupsdagen synes jeg du skal overveje Vichy Dermablend. Var selv ved at falde ned af stolen, da jeg så denne video, hvor der gemme sig en overtatoveret fyr bag makeuppen. Det er vildt! Kan vist fås på apoteket, så kan du jo lege med det selv.

Hold da op!!!! - ser ud til at den make-up dækker! (det var godt nok et modigt valg at lade sig tatovere så meget!!!)

Ja, det er et ret unikt produkt. Jeg har ikke prøvet det selv (har ikke lige noget jeg skal have dækket, haha). Men forsøget værd, hvis pengene ikke rækker til at få tatoveringen fjernet.

Jeg glemte helt at skrive, at jeg faktisk skal have lavet noget rimelig stort op til brylluppet - øjenlaserkirurgi!

Har været nærsynet siden de tidlige teenageår, og har brugt kontaktlinser. I august sidste år begyndte mine øjne at være for tørre til linser, og jeg er nu diagnosticeret med MDC, en dysfunktion i de meibomske kirtler, der er med til at fugte øjnene.

Derfor har jeg nu booket tid til forundersøgelse hos Øjenlægernes Center i Charlottenlund, og skal forhåbentlig efterfølgende have en operation, der hedder SMILE. Det er dyrt, men tjent ind på 6 år i forhold til prisen på linser - og da jeg længe har vidst at jeg ønsker mig operationen er det oplagt at gøre det inden brylluppet. Glæder mig til at se klart helt af mig selv!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du gerne vil være uden tatovering på bryllupsdagen synes jeg du skal overveje Vichy Dermablend. Var selv ved at falde ned af stolen, da jeg så denne video, hvor der gemme sig en overtatoveret fyr bag makeuppen. Det er vildt! Kan vist fås på apoteket, så kan du jo lege med det selv.

Hold da op!!!! - ser ud til at den make-up dækker! (det var godt nok et modigt valg at lade sig tatovere så meget!!!)

Ja, det er et ret unikt produkt. Jeg har ikke prøvet det selv (har ikke lige noget jeg skal have dækket, haha). Men forsøget værd, hvis pengene ikke rækker til at få tatoveringen fjernet.

Jeg glemte helt at skrive, at jeg faktisk skal have lavet noget rimelig stort op til brylluppet - øjenlaserkirurgi!

Har været nærsynet siden de tidlige teenageår, og har brugt kontaktlinser. I august sidste år begyndte mine øjne at være for tørre til linser, og jeg er nu diagnosticeret med MDC, en dysfunktion i de meibomske kirtler, der er med til at fugte øjnene.

Derfor har jeg nu booket tid til forundersøgelse hos Øjenlægernes Center i Charlottenlund, og skal forhåbentlig efterfølgende have en operation, der hedder SMILE. Det er dyrt, men tjent ind på 6 år i forhold til prisen på linser - og da jeg længe har vidst at jeg ønsker mig operationen er det oplagt at gøre det inden brylluppet. Glæder mig til at se klart helt af mig selv!!

Jeg fik lavet laser operation for 1,5 år siden og jeg er stadig såååå glad for det :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville ikke få den fjernet op til brylluppet, synes det er for risikabelt men også dyrt som du siger...

Hvis du virkelig ikke synes om din tattoo, så synes jeg selvfølgelig, at du skal få den fjernt, dog vil jeg sige, at det kan godt være, at den ikke symboliserer den du er i dag, men det gjorde den dengang. Er du stolt over den du var dengang..?? Den er en del af den du var og synes at det viser, at man hviler i sig selv og hvor meget man er vokset siden dengang. Synes du skal sætte den i et "andet lys" og finde den betydning som passer til dig. elsk den for den du var og måske stadig er lidt helt inden i. :sm:

Men ellers så er ham make-up fyren i videoen nok det bedste alternativ :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Spændende! Hvilken operation fik du lavet?

Jeg fik lavet FS-Lasik, selve operationen tog 5-6 min og samme aften kunne jeg se TV og jeg var på arbejde dagen efter

Det er altså lidt vildt! Jeg husker en kollega fik laser-opereret hendes øjne for ca 15-17 år siden. Dengang var det relativt nyt; og hun gik med solbriller i et halvt år efter, også selv om det ikke var sommer - fordi hendes øjne var så følsomme for lys. Ingen tvivl om at udviklingen går stærkt med sådanne ting, og de er jo blevet mega dygtige i dag!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer