Slaris

Skønhed-klargøring, hvad gør I?

42 indlæg i dette emne

Hejsa

Jeg sidder lige og tænker over hvad jeg egentlig skal ha ordnet ved mig selv til brylluppet :-)

Det tæller;

Spray-tan

Vipper

Blegning af tænder

Fodbehandling

Negle

Ansigtsbehandling

:tunge:

Hvad skal I have ordnet/lavet? -Og hvornår/hvor tæt på brylluppet gøres det?

'Og er der noget jeg har glemt :tunge:

Kh. Karina :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg er nok total atypisk, jeg skal ikke have gjort noget som helst :lol: Jeg går overhovedet ikke med make-up til dagligt , så jeg skal bare have en afdæmpet naturlig make-up til brylluppet, og så have håret sat på en eller anden måde, men det bliver jo først ordnet på dagen.

Dagen før skal min mor lige file mine negle , og så skal jeg bare have noget klar lak på :)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal på "beautycamp" sammen med min mor torsdagen før vores bryllup og der skal jeg have...

Ansigstbehandling - dog ikke en dybderens så kort før brylluppet, men pleje og fugt.

Ordnet negle - har aldrig været god til det med kunstige, så jeg satser på at mine egne negle ikke knækker lige før brylluppet.

Farvet og tilrettet bryn

Vippeextensions

Spray-tan

Fiskespa

Jeg ved ikke lige om det bliver voks eller barbere ben. Det kommer lidt an på min kosmetolog-mutti (som skal gøre det) og om jeg orker at rende rund med pels på benene til hårene bliver så lange at de kan vokses.

Ugerne op til bryllup skal der undgåes sukker og drikkes godt med væske.

Vi er så heldige at have spabad hjemme, så dagen før (når h2b er sendt ud af huset) skal jeg i spa og slappe af med starinlys, dæmpet musik, fugtmaske og et glas vino - ren selvforkælelse.

Derudover skal jeg have farvet og klippet lokkerne ca 14 dage før og sat håret hos frisøren på selve dagen.

Shit det er hårdt at blive bryllupsklar!

Redigeret af Winn
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mandag op til brylluppet har jeg bestilt tid til at få lavet striber i hele håret + få syet helt nye extensions i. Samme da skal jeg have lavet acrylnegle. Det hele får jeg gjort i den samme salon

Tirsdag skal jeg have lavet en silk peel ansigtsbehandling + eyelash extensions.

På selve dagen skal jeg have sat mit hår ved frisøren. Make-up lægger jeg selv

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Godt emne :) ..

Min liste til skønhed:

- Lyse striber

- Brazil voks

- Gele negle

- Eyelash extensions

- Barbere ben dagen før brylluppet

- Mht. hudpleje; står jeg selv for denne i ugerne op til brylluppet - masser at pleje og fugt :rolleyes: ..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjælp udefra: 10 dage før brylluppet skal jeg farves + klippes ved frisøren, 2 dage før skal jeg have lavet franske negle, på dagen skal jeg ned til min frisør som skal sætte mit hår.

Selvhjælp: Den sidste måned op til tager jeg lidt sol, peeler min krop en gang ugentligt, forsøger at huske at fugte godt hver dag. Mine fødder skal have en ordentlig tur mandagen inden brylluppet. Minimalt med sukkerindtag og rigeligt med vand den sidste uge op til.

Aftenen før skal kroppen gennemarbejdes med shaving, scub, fugt mm...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er hårdt arbejde at blive gift :lol: og ikke mindst dyrt med alt det der.... Jeg bliver helt træt af at læse om det hehe. Og orkede knap at gå det samme igennem sidste år.

Redigeret af Victorias secret
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er hårdt arbejde at blive gift :lol: og ikke mindst dyrt med alt det der.... Jeg bliver helt træt af at læse om det hehe. Og orkede knap at gå det samme igennem sidste år.

Ja jeg nyder også alle de penge jeg sparer :tunge: Jeg er ikke typen der går med kunstige negle og vipper, så det gider jeg heller ikke på den store dag. Og ja de andre ting der bliver nævnt her, gør jeg mig heller ikke i. Jeg er nok bare ret meget en atypisk kvinde, når det kommer til skønhedspleje og make-up, det siger mig simpelthen ikke noget, og gider ikke bruge tid og penge på det , jaja doven nærigrøv.dk, det er mig :lol:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal sammen med min mutti ind og have ansigtsbehandling og massage... Derudover skal jeg have vipper og ordnet negle.. og på dagen sat hår og makeup af min frisør.

Op til vil jeg tage sol og selv ordne fødder, sørger for masser af vand, motion, søvn og fugt til huden og så farver jeg håret selv...

Ihh jeg glæder mig allerede.. Elsker at blive forkælet og det sker bare alt for sjælendt at jeg vil bruge penge på det... Så hvis ikke til mit bryllup.. hvornår så?? :wink:

Redigeret af MJM
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er nok lidt som dig rapand :floejt:

Jeg gør heller ikke det vilde ud over det sædvanlige.

Lidt sol optil så man ikke er helt grisepink , måske klippet spidser, og så hyppige fodbade og godt med grov filen ( når man er maskinarbejder og bruger sikkerhedssko dagligt tager det hårdt på futterne) :angry:

ellers er det bare væk med uønsket pels, creme og alm forkælelse.

Ikke noget med noget kunstigt her, vi har været sammen i 6 år så han ved hvad han har sagt ja til, og når jeg vil have en rigtig mand skal han også have en "rigtig" kvinde.

Tror også jeg får rigeligt at døje med når jeg engang " bliver lagt i seng" :balloon:

Så skal ikke ud i og aftage alt muligt kunstigt , ku lige se han vågner med løse hår og kunstige øjenvipper på puden næste dag, med min fremskredne alder vil han sgu tro jeg er gået i opløsning.

:griner:

Redigeret af Fr.Thomsen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jaaa, hyggeligt med alle jeres besvarelser :cheerleader3:

Er ikke 100% sikker på det med vipperne, men så en veninde den anden dag, som havde det på og det var på SÅÅÅÅ smukt :loveshower:

Hvor lang tid før får I spraytan?

Jeg tænker det skal gøre f.eks om torsdagen, da vi skal giftes om lørdagen.....

Er der nogen af Jer som skal have fat i de der Askepot-ampuller?

Kh.Karina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaa, hyggeligt med alle jeres besvarelser :cheerleader3:

Er ikke 100% sikker på det med vipperne, men så en veninde den anden dag, som havde det på og det var på SÅÅÅÅ smukt :loveshower:

Hvor lang tid før får I spraytan?

Jeg tænker det skal gøre f.eks om torsdagen, da vi skal giftes om lørdagen.....

Er der nogen af Jer som skal have fat i de der Askepot-ampuller?

Kh.Karina

Hvad pokker er askepot-ampuller? :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jaaa, hyggeligt med alle jeres besvarelser :cheerleader3:

Er ikke 100% sikker på det med vipperne, men så en veninde den anden dag, som havde det på og det var på SÅÅÅÅ smukt :loveshower:

Hvor lang tid før får I spraytan?

Jeg tænker det skal gøre f.eks om torsdagen, da vi skal giftes om lørdagen.....

Er der nogen af Jer som skal have fat i de der Askepot-ampuller?

Kh.Karina

Jeps! De ligger allerede klar til brug :)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er nok lidt som dig rapand :floejt:

ellers er det bare væk med uønsket pels, creme og alm forkælelse.

:griner:

Hahaha... Af dit profilbillede at dømme så har du måske en del uønsket pels??

... kunne simpelthen ikke dy mig :)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have min første ansigtsbehandling i morgen, en med dybderens og så må vi se hvad huden siger efterfølgende, til en evt. opfølgning :)

Negle skal jeg have ordnet lige optil da jeg ikke må have kunstige negle eller neglelak i mit fag.

Jeg skal ikke have eyelash ekstensions eller kunstige øjenvipper, da det slet ikke er noget for H2B, tilgengæld har jeg overvejet at få farvet mine øjenvipper

Jeg går og håbet på at vejret bliver så godt at jeg kan smide mig udenfor lige optil brylluppet, da jeg er typen der bliver brun, bare når jeg kigger på solen :biggrin: ellers bliver det sq den kunstige.

Mit hår skal farves halvanden uge før brylluppet, og jeg skal muligvis have rettet spidser, men lige pt. skal det bare have lov at vokse, og så bliver det klippet tilbage til min elskede page, når vi kommer hjem fra bryllupsrejse

Makeup'en skal lægges af min veninde, med konsultation fra hendes svigerinde der er makeup artist :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mine negle vokser godt, så dem ordner jeg selv. De skal bare files pænt og have en flot, neutral lak på. Måske en smule glimmer - skal jo leve op til mit navn! :wink:

Desuden skal jeg have striber i håret, og have farvet vipper og bryn. Jeg er blond så begge dele er totalt gennemsigtige. :td:

Jeg regner med at smutte et par gange i sol i tiden op til, så jeg ikke er fuldstændig lyserød at se på. Derudover skal jeg have sat hår af min frisør på dagen, og så vil jeg gerne have lagt makeup. Men sidstnævnte kan jeg godt ordne selv, hvis det er.

Ellers prøver jeg at få løbet og gået nogle ture, og skal igang med mountainbike, så formen er forhåbentlig i orden næste år, og mavedellen mindre. Ellers, vand vand, vand, vand....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer