Slaris

Skønhed-klargøring, hvad gør I?

42 indlæg i dette emne

Det er hårdt arbejde at blive gift :lol: og ikke mindst dyrt med alt det der.... Jeg bliver helt træt af at læse om det hehe. Og orkede knap at gå det samme igennem sidste år.

Ja jeg nyder også alle de penge jeg sparer :tunge: Jeg er ikke typen der går med kunstige negle og vipper, så det gider jeg heller ikke på den store dag. Og ja de andre ting der bliver nævnt her, gør jeg mig heller ikke i. Jeg er nok bare ret meget en atypisk kvinde, når det kommer til skønhedspleje og make-up, det siger mig simpelthen ikke noget, og gider ikke bruge tid og penge på det , jaja doven nærigrøv.dk, det er mig :lol:

Jeg har det på samme måde. Jeg er også total atypisk kvinde der gør alle de der ting. Jeg ville dog gerne have gjort noget mere ved min psoriasis i ansigtet da jeg har store grimme tørre plagmager i ansigtet som jeg bare har det mega øv med. Især når jeg en sjælden gang går med makeup (læs foundation) og det så "skaller" af..øvøv...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er hårdt arbejde at blive gift :lol: og ikke mindst dyrt med alt det der.... Jeg bliver helt træt af at læse om det hehe. Og orkede knap at gå det samme igennem sidste år.

Ja jeg nyder også alle de penge jeg sparer :tunge: Jeg er ikke typen der går med kunstige negle og vipper, så det gider jeg heller ikke på den store dag. Og ja de andre ting der bliver nævnt her, gør jeg mig heller ikke i. Jeg er nok bare ret meget en atypisk kvinde, når det kommer til skønhedspleje og make-up, det siger mig simpelthen ikke noget, og gider ikke bruge tid og penge på det , jaja doven nærigrøv.dk, det er mig :lol:

Jeg har det på samme måde. Jeg er også total atypisk kvinde der gør alle de der ting. Jeg ville dog gerne have gjort noget mere ved min psoriasis i ansigtet da jeg har store grimme tørre plagmager i ansigtet som jeg bare har det mega øv med. Især når jeg en sjælden gang går med makeup (læs foundation) og det så "skaller" af..øvøv...

Når man nu har "problemer" som dig, så forstår jeg også godt, hvis man gerne vil prøve at dække dem, fordi man jo gerne vil være smuk. Altså misforstå mig nu ikke, jeg har intet imod at folk vælger at gøre alt mulig skønhedshalløj,. jeg gider det bare ikke selv, netop fordi det ikke er noget jeg går det mindste op i til dagligt. Jeg ejer slet ikke en foundation :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kæreste har lige lavet lyse striber i mit hår - og nej, han er ikke frisør. Det var et sats, og det blev vildt godt.

Derudover skal jeg have Spraytan - tænker torsdag før bryllup.

Hænder og fødder forsøger jeg at pleje selv. Skal bare have en klar lak på hænderne og en eller anden farve på tæerne.

Ordnet bryn i ugen op til brylluppet.

Overvejer at få lavet et permanent vippebuk. Er der nogen af jer der har prøvet det?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal på "beautycamp" sammen med min mor torsdagen før vores bryllup og der skal jeg have...

Ansigstbehandling - dog ikke en dybderens så kort før brylluppet, men pleje og fugt.

Ordnet negle - har aldrig været god til det med kunstige, så jeg satser på at mine egne negle ikke knækker lige før brylluppet.

Farvet og tilrettet bryn

Vippeextensions

Spray-tan

Fiskespa

Jeg ved ikke lige om det bliver voks eller barbere ben. Det kommer lidt an på min kosmetolog-mutti (som skal gøre det) og om jeg orker at rende rund med pels på benene til hårene bliver så lange at de kan vokses.

Ugerne op til bryllup skal der undgåes sukker og drikkes godt med væske.

Vi er så heldige at have spabad hjemme, så dagen før (når h2b er sendt ud af huset) skal jeg i spa og slappe af med starinlys, dæmpet musik, fugtmaske og et glas vino - ren selvforkælelse.

Derudover skal jeg have farvet og klippet lokkerne ca 14 dage før og sat håret hos frisøren på selve dagen.

Shit det er hårdt at blive bryllupsklar!

Er du klar over du mister dine vipper med extensions?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ordner selv make-up og negle.. Og så vil jeg barbere ben osv på dagen :)

Jeg skal ha hørt min chef om jeg ka hyre hende til at sætte mit hår :)

Henriksjane, det skærer i mit frisør hjerte ;) Hehe

I know;-) Men det er blevet så meget bedre end de sidste gange jeg har været ved frisør og givet kassen for det. Jeg er ret imponeret (læs skræmt) over hans evner;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil gerne have at min kæreste kan kende mig, så ikke alt muligt kunstigt påsat mig :)

Jeg sørger for at bruge en masse solcreme allerede nu, så jeg ikke tager farve.

Indtil nogle måneder før klipper jeg spidserne, og giver ellers håret hårkur.

På dagen skal jeg have sat hår og lag makeup

Og det er det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op - jeg sidder her med åben mund og måber :lol:

Jeg må tilslutte mig Rikke rapand :wink: Har godt nok ikke tænkt mig at bruge så mange penge på mit udseende for en enkelt dag.

Har af H2B fået et gavekort på brude make-up incl. prøve make-up. Og det bliver vist det - ja altså ud over at få sat hår af min frisør.

Har hverken tænkt mig tandblegning, ansigtsbehandlinger og .... næh, der er jeg vist for meget vestjyde :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op - jeg sidder her med åben mund og måber :lol:

Jeg må tilslutte mig Rikke rapand :wink: Har godt nok ikke tænkt mig at bruge så mange penge på mit udseende for en enkelt dag.

Har af H2B fået et gavekort på brude make-up incl. prøve make-up. Og det bliver vist det - ja altså ud over at få sat hår af min frisør.

Har hverken tænkt mig tandblegning, ansigtsbehandlinger og .... næh, der er jeg vist for meget vestjyde :tunge:

Jeg vil så lige indskyde, at jeg i flere år har villet have en tandblegning - nu var anledningen der bare til endelig at få det gjort :cheerleader3: Og jeg er nordjyde :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op - jeg sidder her med åben mund og måber :lol:

Jeg må tilslutte mig Rikke rapand :wink: Har godt nok ikke tænkt mig at bruge så mange penge på mit udseende for en enkelt dag.

Har af H2B fået et gavekort på brude make-up incl. prøve make-up. Og det bliver vist det - ja altså ud over at få sat hår af min frisør.

Har hverken tænkt mig tandblegning, ansigtsbehandlinger og .... næh, der er jeg vist for meget vestjyde :tunge:

Haha, ja jeg er jo altså også jyde , dog ikke vestjyde :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer selv permanent vippebuk - har dog hørt fra flere at det ikke holder mere end et par uger og kortere tid hvis man bruger mascara og fjerner den om aftenen.

Mht eyelash extension - kender op til flere der har mistet deres egne vipper pga af det. Det er skide flot ja, men bare tanken om at miste sine egne vipper - og mine vokser meget meget langsomt ud - det er nok til at få mig til at lade være.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg får nok min kusine til at komme og lægge make-up på mig. Hun er uddannet frisør og stylist. Jeg må dog nok hellere bede om en prøve i forvejen, for jeg er meget dæmpet i mine ønsker og vil have det ret naturligt, og hun er nok lidt mere... vovet... Hun er jo ikke uddannet stylist for ingenting... :rolleyes::biggrin:

Og så farver jeg nok mit hår... Men det gør jeg jo sådan set også normalt, så intet nyt og farligt i det. Skal i løbet af året have prøvet den røde af jeg plejede at farve mig i og have taget et par billeder og så med den sort-brune jeg kører lige pt. og sammenligne... Jeg ved Thomas elsker rødt hår, men hvis jeg bliver "ældre" i udtrykket af det, så er det nok ikke lige vejen at gå... Jeg vil helst have løst hår, det er mest mig...

Hvis jeg kan få styr på min stresshud inden, og finde en foundation/pudder jeg kan bruge uden det sidder i kager hen over næsen og kinderne på mig, så ville jeg være rigtig glad...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op - jeg sidder her med åben mund og måber :lol:

Jeg må tilslutte mig Rikke rapand :wink: Har godt nok ikke tænkt mig at bruge så mange penge på mit udseende for en enkelt dag.

Har af H2B fået et gavekort på brude make-up incl. prøve make-up. Og det bliver vist det - ja altså ud over at få sat hår af min frisør.

Har hverken tænkt mig tandblegning, ansigtsbehandlinger og .... næh, der er jeg vist for meget vestjyde :tunge:

Jeg vil så lige indskyde, at jeg i flere år har villet have en tandblegning - nu var anledningen der bare til endelig at få det gjort :cheerleader3: Og jeg er nordjyde :tunge:

Ja så er det da bare at benytte sig af lejligheden. Jeg googlede prisen igår, bare for at se hvad sådan en omgang koster - jøsses 2500,-

Sidder og føler mig lidt som Joachim von And :tunge: Det er jeg simpelthen for nærig til :wink:

Hold da op - jeg sidder her med åben mund og måber :lol:

Jeg må tilslutte mig Rikke rapand :wink: Har godt nok ikke tænkt mig at bruge så mange penge på mit udseende for en enkelt dag.

Har af H2B fået et gavekort på brude make-up incl. prøve make-up. Og det bliver vist det - ja altså ud over at få sat hår af min frisør.

Har hverken tænkt mig tandblegning, ansigtsbehandlinger og .... næh, der er jeg vist for meget vestjyde :tunge:

Haha, ja jeg er jo altså også jyde , dog ikke vestjyde :tunge:

Måske er det jyder generelt, der sidder lidt tungere på pengepungen :tunge: ej det er vist bare mig. Kender i hvert fald en del jyder, der ikke sidder tungt på den - min lillebror for eksempel :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op - jeg sidder her med åben mund og måber :lol:

Jeg må tilslutte mig Rikke rapand :wink: Har godt nok ikke tænkt mig at bruge så mange penge på mit udseende for en enkelt dag.

Har af H2B fået et gavekort på brude make-up incl. prøve make-up. Og det bliver vist det - ja altså ud over at få sat hår af min frisør.

Har hverken tænkt mig tandblegning, ansigtsbehandlinger og .... næh, der er jeg vist for meget vestjyde :tunge:

Jeg vil så lige indskyde, at jeg i flere år har villet have en tandblegning - nu var anledningen der bare til endelig at få det gjort :cheerleader3: Og jeg er nordjyde :tunge:

Ja så er det da bare at benytte sig af lejligheden. Jeg googlede prisen igår, bare for at se hvad sådan en omgang koster - jøsses 2500,-

Sidder og føler mig lidt som Joachim von And :tunge: Det er jeg simpelthen for nærig til :wink:

Hold da op - jeg sidder her med åben mund og måber :lol:

Jeg må tilslutte mig Rikke rapand :wink: Har godt nok ikke tænkt mig at bruge så mange penge på mit udseende for en enkelt dag.

Har af H2B fået et gavekort på brude make-up incl. prøve make-up. Og det bliver vist det - ja altså ud over at få sat hår af min frisør.

Har hverken tænkt mig tandblegning, ansigtsbehandlinger og .... næh, der er jeg vist for meget vestjyde :tunge:

Haha, ja jeg er jo altså også jyde , dog ikke vestjyde :tunge:

Måske er det jyder generelt, der sidder lidt tungere på pengepungen :tunge: ej det er vist bare mig. Kender i hvert fald en del jyder, der ikke sidder tungt på den - min lillebror for eksempel :wink:

Det skal jeg skam heller ikke gi' :wink: Jeg har arbejdet på en tandlægeklinik, så jeg får det til en rigtig god pris :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer