Hoptimisten

Natmad?

48 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

vi skal have natmad 00.30-01.00 ca. vi skal have hotdogs :-)

Vi skal giftes 13/9-14.

vi har valgt det fordi, det passer godt til os. Vi skal have en 4 retter menu og vi aftalte så med Belis bar at natmad ville være hyggeligt, MEN at folk skal kunne spise hvor de har lyst. Vi ønsker ikke de skal ned og sidde igen når de lige har siddet så længe. Så dans, med en hotdog i hånden og en drink i den anden ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svigermor har her tilbudt at bage en masse pølsehorn og pizzasnegle... Det er dejligt nemt, og mest bare så man kan få lidt i maven, når man har fået alkohol i blodet... ;) Det skal der ikke køkkenpersonale til og det er så nemt for folk at spise... Og hvem kan ikke lide enten pølsehorn eller pizzasnegle?? ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal have hotdogs m slagterpølser men med rugfler i stedet for pølsebrød, for jeg bryder mig ikke om hvidt brød. Jeg ELSKER ellers en hotter midt på natten, så er der energi til lidt mere dans og lidt til at spæde alkoholen op med :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så igen total utraditionel, for mig ville det intet gøre, hvis folk så smuttede efter natmaden :lol:

Vi ønsker ikke fest til den lyse morgen, og jeg ved også at jeg slet ikke kan holde mig vågen så lang tid. Jeg frygter også at jeg bliver nød til at forlade festen, før jeg egentlig ønsker, fordi jeg netop bliver for træt. Men det må jeg ganske enkelt bare tage som det nu kommer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er så igen total utraditionel, for mig ville det intet gøre, hvis folk så smuttede efter natmaden :lol:

Vi ønsker ikke fest til den lyse morgen, og jeg ved også at jeg slet ikke kan holde mig vågen så lang tid. Jeg frygter også at jeg bliver nød til at forlade festen, før jeg egentlig ønsker, fordi jeg netop bliver for træt. Men det må jeg ganske enkelt bare tage som det nu kommer.

Hi hi. Jeg elsker bare at feste og men med tre børn er det ret sjældent at vi kommer ud og bliver luftet ;) Redigeret af Metteschjeldahl
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er så igen total utraditionel, for mig ville det intet gøre, hvis folk så smuttede efter natmaden :lol:

Vi ønsker ikke fest til den lyse morgen, og jeg ved også at jeg slet ikke kan holde mig vågen så lang tid. Jeg frygter også at jeg bliver nød til at forlade festen, før jeg egentlig ønsker, fordi jeg netop bliver for træt. Men det må jeg ganske enkelt bare tage som det nu kommer.

Hi hi. Jeg elsker bare at feste og men med tre børn er det ret sjældent at vi kommer ud og bliver luftet ;)

Hehe, jeg er overhovedet ikke festtypen mere, jeg gider og magter det simpelthen ikke. Jeg drikker heller ikke alkohol, jaja bare kald mig Karen kedelig :tunge:

Samtidig er jeg så også kronisk syg, så jeg har bare slet ikke samme energi som almindelige mennesker, så min største frygt er faktisk at jeg allerede er grydeklar kl. 20 eller sådan noget, fordi jeg netop har været så meget igang i løbet af dagen. Det er også derfor vi først skal vies kl. 15, fordi jeg så ikke skal alt for tidligt op, for så er det at det først går galt for mig, så er jeg klar til at gå i seng allerede til middag :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke bare tage en middagslur så Rapand? Det ville jeg nok gøre i dit sted :wink:

Der er ikke rigtig tid til en middagslur, skal jo hjemmefra ved 14 tiden, og før det skal jeg jo til frisør, have kjolen på osv. Så jeg regner med at sove så lang tid som muligt, og så håber jeg bare at jeg kan holde mig kørende :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå okay, så er det ikke lige en løsning. Min søster skal sætte mit hår og lægge lidt make up, så det bliver ikke det helt vilde (jeg er ikke god til den slags), tror jeg venter m kjolen til sidste øjeblik, ellers når jeg nok at få en plet på eller rive et hul :blush: Jeg er ikke så prinsesseagtig :lol: Håber du bare kan sove længe, så der er lidt mere at give af i den sidste ende

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå okay, så er det ikke lige en løsning. Min søster skal sætte mit hår og lægge lidt make up, så det bliver ikke det helt vilde (jeg er ikke god til den slags), tror jeg venter m kjolen til sidste øjeblik, ellers når jeg nok at få en plet på eller rive et hul :blush: Jeg er ikke så prinsesseagtig :lol: Håber du bare kan sove længe, så der er lidt mere at give af i den sidste ende

Jeg skal heller ikke have noget vild hår eller make-up, men da jeg er typen der aldrig går med make-up til dagligt, og måske lige topper med mascara og øjenskygge til store fester osv, og da mit hår altid bare er i en hestehale eller knold, så vil jeg gerne have en prof til at ordne det på dagen, så jeg ikke ender med at ligne en klovn :lol:

Min kjole ryger også på i sidste øjeblik, men når først håret er sat, så kan jeg jo ikke sove, og kan jo ikke smutte afsted til frisør kl. 13 :wink:

Men håber da jeg klare den, ellers så er den bare ikke længere at jeg må gå hjem og sove efter natmaden, hvis jeg ikke kan holde til mere .

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er faktisk i tvivl om vi skal have natmad, for som en anden skrev tidligere er vi bange for at festen lukker og slukker.

Det var den samme vi havde, derfor blev vi enige om pølsehorn og pizzasnegle... Så kan folk snuppe lidt hvis de er sultne, men det er ikke noget man skal bruge lang tid på eller sidde ned og spise... For os behøver det ikke være fancy, bare så folk kan få lidt i maven, hvis der overhovedet er brug for det... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer