aminox

Hvor meget skal man have med til "lommepenge" på bryllupsrejsen?

4 posts in this topic

Vi taler om at tage til Golden Sands I Bulgarien men da vi ikke har rejst ret meget så aner vi ikke hvor mange penge man skal regne med at bruge? Vi regner med at bestille all ink. men der skal stadig være til drinks og tøj og hvad vi ellers kunne have lyst til at købe.

Håber i har nogle bud:)

0

Annonce ♥

Det er ikke sådan lige til at svare på, da det kommer an på hvor man skal hen og prisniveauet der, jeres "shoppegen", hvor meget mad I skal købe undervejs osv. Vi tager til Japan og regner med 1000kr pr man pr dag, deres priser svarer vist til de danske og vi skal vist købe alle måltider selv undervejs.

0

Enig med Gybbelgobbel - det kommer jo helt an på så mange ting :) Vi skal ikke på bryllupsrejse - til gengæld skal vi til thailand på ferie nogle måneder efter brylluppet, og vi regner med at have 15.000 kr. med i lommepenge til hele ferien. Det passede sidst vi var afsted, og det dækker 2 måltider, shopping, oplevelser og hvad der ellers måtte være. :)

0

Nu er jeg STOR fan af Bulgarien :a1221: og har været der MANGE gange (7 i alt). Dog har jeg ikke været i Golden Sands, da vi tit vælger en lille by som hedder Lozenets som bare er gudeskøn.

Men altså .. jeg har tit omkring 7-10.000 med i lommepenge men så skal jeg også købe mad og alt selv.

Bulgarien er generalt ok billig i deres Leva, men igen skal i være i en turistby og i år da vi var på sightseeing i Nessebar (som også er en turistby), var det virkelig dyrt for mad og drikke. En sodavand kostede 10 leva i Nessebar, hvor en sodavand i vores lille lokalby kostede 4 leva. Så det er meget forskelligt :wink: .

Men det er jo også afhængig af hvor længe i skal være der. Vil sige at det nok ikke er urealistisk med 1000 kr pr person pr dag. Alt efter hvad man regner med at skulle købe. Jeg elsker deres tøj og deres tingeltangel og ender altid med at betale overvægt på hjemturen.

Håber i får en FED tur. :loveshower:

0

Annonce ♥