Hoptimisten

Vi er uenig. Hjælp

29 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har folk der kommer langvejs fra, så vi skriver alle adresser fuldt ud. Ja, det fylder, men det finder vi såmænd nok en løsning på, synes det er lidt dårlig stil ikke at gøre det.

0

Annonce ♥

Ved vores kirke er der intet problem. Der er kun den ene kirke der hedder det, i hvert fald i Århus området, og folk ved jo ligesom godt, at det er der vi skal giftes. Derudover ved de fleste også godt hvor kirken er, da det er den by jeg kommer fra ( og dermed min mors familie også kommer fra) , og mine svigerfamilie har været til flere fester lige overfor, og ja så er alle oprindelig fra Århus , så de ved også godt hvor Tilst er placeret :) Flere fra gæstelisten bor også i samme by, ikke kun min familie.

Vi laver så også en alm. invitation, så der er ikke plads til alt for mange oplysninger. Men som sagt skriver vi adressen på festlokalet, for det er kun folk der har besøgt os, der ved hvor det er placeret, da vi bor lige overfor , og da vi kun har boet her i knap et år, er det ikke alle gæsterne som har besøgt os endnu.

0

Synes slet ikke det er dårlig stil ikke at skrive adressen på kirken. Oftest er der ikke så meget at gå fejl af med navnet på kirken. Og Googler man er det mindst lige så nemt at bruge dette fremfor adresse

Jeg arbejder med kommunikation og markedsføring, og måske påvirket af at man skal holde overflødige ting udenfor. Derfor er jeg heller ikke tilhænger af man skriver invitation på forsiden af en bryllupsinvitation

0

Vi skal have pocket invitationer og der kommer fulde adresser plus kort over den lille by vi skal være I, jeg er selv en idiot til at finde vej og jeg ved at 80-90 pct af vores gæster skal have gang i GPS'en og så er det nemmest med adresser...

0

Vi havde lavet pocket invitationer, så på en af indlægs kortene stod adresser til både kirken og feststedet.

Dog har vi ikke gjort det til receptionsinvitationerne. Hvilket jeg faktisk efterfølgende har fortrudt.

0

Annonce ♥

Vi skrev meget meget lidt på vores invitationer - fordi det skulle da være pænt ;) og så henviste vi til vores bryllupshjemmeside hvor alt stod med adresser mm. Men jeg syntes klart at gæsterne skal have adressen på en eller anden måde - men syntes det ikke er så pænt når det står på selve invitationen.

0

Annonce ♥

Vi skriver adresse på til begge dele på, da min side af familien samt venner hverken ender hverken kirke eller feststed.
Har en del ældre gæster som ikke er særlig gode venner med internettet så de kan ikke bare slå adressen op.

0

Nu er vi så heldige at vores vielse finder sted samme sted som vores reception og middag, så vi skal kun nøjes med en adresse.

Vi har så planer om også at lave en hjemmeside med vores bryllup, men da jeg VED at vi har nogle som bare ikke kan finde ud af en computer eller som bare ikke mener den skal bruges, så vælger vi at gøre det sådan at de oplysninger vi mener man har brug for, kommer i vores invitation (den bliver meget meget anderledes) og vil også være at finde på vores hjemmeside

0