lille_trunte

Hvad lavede i til jeres polterabend?

34 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nu har jeg ikke været på polter og jeg er da rigtig spændt på om jeg kommer det, da vi har kendt hinanden længe og jo faktisk allerede er gift på rådhuset. Vores vennekreds er en blandet skarre og der er ikke umiddelbart en oplagt initiativtager. Men skulle det ske er min ønske polter en stille og rolig hyggelig dag, hvor folk ikke har givet en formue på alverdens halsbrækkende aktiviteter. En dag hvor folk kan lære hinanden at kende, så vi kan få en god bryllupsfest uden at være bekymrede for om snakken vil gå.

Redigeret af Winn
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vare på min i går :-)

Blev overrasket midt i rengøringen hjemme af veninderne. De komme med muffins og vi hyggede hjemme først. Derefter kørte vi ind til København hvor jeg blev sendt i fiske spa. Fødderne blev renset og var dejlig bløde bagefter :-) så gik vi til perch tesalon hvor vi fik cremant og lækker anretning. Super lækkert og hyggeligt. Så blev jeg ført hen til Det Ny Teater hvor vi skulle se Ivita.

Forestillingen sluttede lidt i seks og så kørte vi hjem til en veninde som ikke kunne være med pga manglende barnepige. Hun havde så lavet stort oste og pølsebord, dejlig rødvin...

Super dag - lige sådan jeg kunne lide den, hygge med veninderne og intet vildt grænseoverskridende :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min polterabend er lillesøster/brudepiges domæne, hun har fuld veto da hun er den der kender mig aller mest, hun har fået en liste over de kvindlige gæster mellem 20 og 30 og ellers har jeg blandet mig udenom...

Jeg har været med til at planlægge 14 polterabender for vidt forskellige B2Bs lige fra aktionjunkier til hyggeprinsesser og de har alle haft en super god dag på der passede til deres interesser og personlige grænser, og det er nok det aller vigtigste... Det er i princippet lige meget hvad man gør den dag, så længe man tager udgangspunkt i den kommende bruds personlighed...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg ikke været på polter og jeg er da rigtig spændt på om jeg kommer det, da vi har kendt hinanden længe og jo faktisk allerede er gift på rådhuset. Vores vennekreds er en blandet skarre og der er ikke umiddelbart en oplagt initiativtager. Men skulle det ske er min ønske polter en stille og rolig hyggelig dag, hvor folk ikke har givet en formue på alverdens halsbrækkende aktiviteter. En dag hvor folk kan lære hinanden at kende, så vi kan få en god bryllupsfest uden at være bekymrede for om snakken vil gå.

Det lyder som noget lige efter min smag :-)

Jeg vare på min i går :-)

Blev overrasket midt i rengøringen hjemme af veninderne. De komme med muffins og vi hyggede hjemme først. Derefter kørte vi ind til København hvor jeg blev sendt i fiske spa. Fødderne blev renset og var dejlig bløde bagefter :-) så gik vi til perch tesalon hvor vi fik cremant og lækker anretning. Super lækkert og hyggeligt. Så blev jeg ført hen til Det Ny Teater hvor vi skulle se Ivita.

Forestillingen sluttede lidt i seks og så kørte vi hjem til en veninde som ikke kunne være med pga manglende barnepige. Hun havde så lavet stort oste og pølsebord, dejlig rødvin...

Super dag - lige sådan jeg kunne lide den, hygge med veninderne og intet vildt grænseoverskridende :-)

Det lyder da også bare som en helt fantastisk dag og smart at slutte af hos veninden :-)

Ihh hvor jeg håber at mine veninder kan forstå at jeg ikke orker det helt vilde show, når jeg har tvillinger på 15 måneder og IKKE får så meget nattesøvn ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min polterabend er lillesøster/brudepiges domæne, hun har fuld veto da hun er den der kender mig aller mest, hun har fået en liste over de kvindlige gæster mellem 20 og 30 og ellers har jeg blandet mig udenom...

Jeg har været med til at planlægge 14 polterabender for vidt forskellige B2Bs lige fra aktionjunkier til hyggeprinsesser og de har alle haft en super god dag på der passede til deres interesser og personlige grænser, og det er nok det aller vigtigste... Det er i princippet lige meget hvad man gør den dag, så længe man tager udgangspunkt i den kommende bruds personlighed...

Hvor har du bare ret i at der skal tages udgangspunkt i hver enkelt brud, håber vi alle får en fantastisk dag som er lige i vores ånd :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes også at man skal tænke på at polterabender ikke nødvendigvis behøver at koste mange 1000 kroner, jeg har været med til at arrangere en polterabend hvor både brud og deltager var på SU og hele dagen kostede samlet set 1100 kr hvor vi var 7 piger afsted

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vare på min i går :-)

Blev overrasket midt i rengøringen hjemme af veninderne. De komme med muffins og vi hyggede hjemme først. Derefter kørte vi ind til København hvor jeg blev sendt i fiske spa. Fødderne blev renset og var dejlig bløde bagefter :-) så gik vi til perch tesalon hvor vi fik cremant og lækker anretning. Super lækkert og hyggeligt. Så blev jeg ført hen til Det Ny Teater hvor vi skulle se Ivita.

Forestillingen sluttede lidt i seks og så kørte vi hjem til en veninde som ikke kunne være med pga manglende barnepige. Hun havde så lavet stort oste og pølsebord, dejlig rødvin...

Super dag - lige sådan jeg kunne lide den, hygge med veninderne og intet vildt grænseoverskridende :-)

Åh det lyder hyggeligt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke huske alle ting, men her kommer noget af det:

Svømmehal (alle)

Håndaflæsning (bruden)

Fægtning (alle)

Amerikansk fodbold (alle)

Indspille sang i studio (alle)

Poker tournering (alle)

Trukket efter speedbåd i sådan en dæktingest (bruden)

Massage (bruden)

Og så sluttede de alle af med middag hjemme eller ude + bytur

Altså det er forskellige PA jeg deltaget i - ikke kun min egen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min veninde spurgte mig faktisk.... Altså hvis nu, det er jo ikke sikkert bla bla.... Hvad kunne du så tænke dig sådan en dag? Det synes jeg er vildt sødt at de ikke vil gøre noget jeg ikke har lyst til

Jeg har selv været til nogle polterabender.... Det mest grænseoverskridende var at slutte af med dildoparty... Men det var ikke sådan at bruden blev fremhævet det var bare sjovt/komisk/underholdende for os alle på lige fod! Bruden fik så lov at vælge en dildo som vi betalte... Men det var jo frivilligt hvis hun ikke ville

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var gravid i slut 6. måned på min polterabend og jeg havde i forvejen snakket meget med min søster om hvad der er sjovt og ikke sjovt så håbede nogle af tingene var feset ind;)

Jeg blev overrasket med brunch derhjemme hvor vi hyggede i et stykke tid. Derefter var vi i kbh til flødebollelavningskursus og det var virkelig godt og hyggeligt og man kunne snakke med alle samtidig med at man lavede noget:)

Så kørte vi hjem til min søster hvor der var babyshower med maling af stofbleer og sparkedragte og pyntning af cupcakes. Vi sluttede af omkring kl. 18 og der var jeg helt færdig og synes selv det var den bedst tænkelige måde at holde polterabend for mig:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var på min polterabend i lørdags :)

Jeg blev hentet derhjemme af alle tøserne.. Vi tog først ud og dansede Zumba, hvilket var hylende morsomt, men også hårdt :D Bagefter sendte de mig ned til en massør hvor jeg fik en ryg og skuldermassage plus en ansigtsbehandling... Super lækkert :)

Derefter tog vi hjem til os hvor de havde lavet mad og pyntede op i hele huset..

Efter maden kom der en dame der først bildte mig ind at det var et orgasme kursus, men det viste sig dog at være et dildo-party i sted for... Det var ret sjovt og man får sig nogle billig grin... Derefter hyggede vi bare... Det var en fantastisk dag jeg aldrig vil glemme... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Til min polterabend fik vi først champagne brunch hjemme hos min søster, derefter var jeg ude og de tog en masse skøre billeder ad mig, udklædt og i alle mulige situationer. Så legede vi en leg ala cranium spillet, hvor mine veninder enten skulle tegne, mime eller fortælle en historie om mig jeg så skulle gætte - naturligvis med jeg skulle drikke hvergang. SÅ tog vi ud og spillede lasermagic - det var simpelthen så sjovt vi spillede i 45 minutter. Efter spillet fik vi hjemmelavede sandwich, chips og lidt drikkelse. efter omklædning til pænt tøj tog vi ned på en cocktailbar hvor jeg skulle være bartender. Fik lavet 10 forskellige drinks til tøserne, lært at kaste med flasker, og hælde en shots op i 5 glas stablet oven på hinanden - det var virkelig sjovt, og rart bare lige at få lidt cola i mig, imens de andre fik alkohol. Så var vi ude og spise lækker sushi og sluttede af på cocktailbaren med champagne og cocktails og hygge en god del ad natten. VI blev hentet af min svoger som kørte en del af os ud til min anden søster, hvor vi fik guffet de sidste sandwich og chips. - alt i alt en helt fantastisk dag.

Min storesøsters polterabend, var en fredag eftermiddag så vi havde ikke så længe vi skulle udfylde. Men vi havde hende med i den Japanske have i Århus, hvor vi nød vejret og spiste frugt, chokolade og drak champagne. SÅ havde vi lejret deres spa afdeling hvor vi hyggede i whirlpoolen og massagestolene. Efter et par timer gjorde vi os klar og tog ind på en af de bedre restauranter i Århus og fik lækker 3 retters menu med vin. Vi sluttede af med en cocktailbar crawl rundt i Århus natteliv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som overskriften lyder, hvad lavede i så til jeres polterabend, hvad tror i at i skal eller hvad vil i gerne?? Hvad har i tidligere været med til at lave til en polterabend??

Min egen polter var fantastisk :)

Mine nærmeste havde arrangeret det sammen- og vi var 13 piger i alt, tror jeg.

Jeg vidste ingenting om det- andet end at jeg nok fik en haha- blev meget overrasket.

Det blev til en solrig dag med brunch ude (hvor de havde pyntet op med balloner, tæpper og alt muligt), håndlæsning, poledance (alle), sminkning (til mig), lækker middag, hvor godt kender du din kommende mand quiz, bord og flasker (og fest det meste af natten) på en fed klub under stjernehimmel.

Har ikke selv været med til at arrangere en polter- men ved fra venner etc. at de er meget forskellige, og at det vigtige er at tilpasse det til den kommende brud/brudgom- og at sørge for, at de fleste aktiviteter er nogen alle kan være med i.

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min polterabend er lillesøster/brudepiges domæne, hun har fuld veto da hun er den der kender mig aller mest, hun har fået en liste over de kvindlige gæster mellem 20 og 30 og ellers har jeg blandet mig udenom...

Jeg har været med til at planlægge 14 polterabender for vidt forskellige B2Bs lige fra aktionjunkier til hyggeprinsesser og de har alle haft en super god dag på der passede til deres interesser og personlige grænser, og det er nok det aller vigtigste... Det er i princippet lige meget hvad man gør den dag, så længe man tager udgangspunkt i den kommende bruds personlighed...

Læste lige denne...hvor ville jeg ønske at alle kommende PA planlæggere vil have det er i baghovedet!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min polterabend er lillesøster/brudepiges domæne, hun har fuld veto da hun er den der kender mig aller mest, hun har fået en liste over de kvindlige gæster mellem 20 og 30 og ellers har jeg blandet mig udenom...

Jeg har været med til at planlægge 14 polterabender for vidt forskellige B2Bs lige fra aktionjunkier til hyggeprinsesser og de har alle haft en super god dag på der passede til deres interesser og personlige grænser, og det er nok det aller vigtigste... Det er i princippet lige meget hvad man gør den dag, så længe man tager udgangspunkt i den kommende bruds personlighed...

Læste lige denne...hvor ville jeg ønske at alle kommende PA planlæggere vil have det er i baghovedet!!!

Jeg tror det er den største fejl man kan gøre som planlægger.... At tænke hvad synes JEG er sjovt, ikke hvad synes BRUDEN er sjovt... For vi har alle forskellige personligheder og grænser og selvom det måske er sjovt at skubbe lidt til ens grænser så er det ikke sjovt hvis man får et kæmpe spark ud i noget man ikke synes er sjovt...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har været til 2 PA.

Den ene blev hun hentet af en gut på motorcykel, så blev hun transporteret hen hvor vi andre var og vi kørte lokumsræs. Herefter stod den på hjemmelavede sandwich hos en af veninderne og efterfølgende fest i forsamlingshus, hvor der kom en stripper. Festen sluttede lidt løst med at folk blev lidt spredtebyen osv.

Dhn anden startede vi ende morgenmad hos parret, sammen med drengene (som holdt PA samme dag). Så tog vi i eventcenter og spillede gigant bordfodbold, lokumsræs, segway og tyren. Derefter sandwich på en bænk udenfor centret. Herefter tog vi i Tivoli frihedens til sidst aftensmad og fest med drengene.

Min egen vil jeg gerne have bliver med masser af grin at folk ikke skal bruge en hel masse penge. Jeg vil hellere spille rundbold i en park og alle kan hygge sig uden at føle sig tappet økonomisk end at de har betalt en masse for at vi skal prøve en masse ting. Det vigtigste er bare for mig at vi er sammen og har det sjovt. En blanding af vild fjol og rolig hygge er mig.eg har bare frabedt mig ydmygelse (altså den ubehagelige slags, skal ikke gå i bikini på strøget eller noget, men tager gerne et fjollet hat på og sådan noget) og heller ingen stripper til mig. Det synes jeg er for grænseoverskridende og ubehageligt. Synes også det kunne være hyggeligt at starte og/eller slutte med drengene, så folk lærer hinanden at kende inden brylluppet og man ved de bare kan hygge sig sammen.

Ting jeg ville syns var fedt:

- noget med fart

- noget hvor man lærer noget

- noget der er nede på jorden og man føler sig godt tilpas

- noget hvor man lige bliver skubbet en smule i sine grænser

- at der bliver grint en masse

- at alle er med, så det ikke bare er mig med en flok tilskuer

- sikkert en masse andre ting, jeg enten ikke kan komme i tanker om, eller endnu ikke kender til.

Tror ikke jeg er så besværlig, bortset fra at jeg er frygtelig nysgerrig og gerne vil have kontrol over situationen :D

Så enig- der blev desværre ikke lyttet til mine ønsker om ikke at blive til grin....jeg håber din PA går som du ønsker din dag skal være :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg stoler på min storesøster. Hun spurgte om jeg ønskede at få en polterabend og hvis ja om hun måtte arrangere. Hun er nok den der kender mig allerbedst, så stoler på at hun får arrangeret en dag i min ånd.

Jeg har kun været med til en PA, som var min storesøsters for 10 år siden, men var ikke selv med til at arrangere den. Vi overraskede hende og så tog vi hjem til en af hendes veninder, hvor vi spiste fælles morgenmad sammen. Derefter var vi i sådan en actionspark, hvor der var planlagt forskellige aktiviteter, men hvor hun ikke blev presset til noget hun ikke havde lyst til, så var vi i en dyrepark, hvor hun skulle ind og fodre aber imens vi andre kunne gå rundt i parken. Derefter sluttede vi af med middag hjemme hos veninden med efterfølgende bytur.

Der er jo mange ting man kan lave, men kommer jo helt an på hvilken personlighed bruden har. For min skyld behøver det ikke at være noget helt vildt.. bare jeg får en rigtigt god, sjov og hyggelig dag med veninder og familie.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg stoler på min storesøster. Hun spurgte om jeg ønskede at få en polterabend og hvis ja om hun måtte arrangere. Hun er nok den der kender mig allerbedst, så stoler på at hun får arrangeret en dag i min ånd.

Jeg har kun været med til en PA, som var min storesøsters for 10 år siden, men var ikke selv med til at arrangere den. Vi overraskede hende og så tog vi hjem til en af hendes veninder, hvor vi spiste fælles morgenmad sammen. Derefter var vi i sådan en actionspark, hvor der var planlagt forskellige aktiviteter, men hvor hun ikke blev presset til noget hun ikke havde lyst til, så var vi i en dyrepark, hvor hun skulle ind og fodre aber imens vi andre kunne gå rundt i parken. Derefter sluttede vi af med middag hjemme hos veninden med efterfølgende bytur.

Der er jo mange ting man kan lave, men kommer jo helt an på hvilken personlighed bruden har. For min skyld behøver det ikke at være noget helt vildt.. bare jeg får en rigtigt god, sjov og hyggelig dag med veninder og familie.

Ihhh det lyder hyggeligt at fodre aber...det vil jeg også :-D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle til en venindes fødselsdag, det passede så ikke helt ;)

Alle mine skønne veninder var der og vi startede med en skøn brunch. Fik tylskørt og et fint bånd på. Bagefter var vi til poledance - lige noget for mig!!! Så tog vi hjem til en af pigerne og fik muffins og hyggede. Så lavede pigerne super lækker lasagne. De lavede en quiz hvor jeg skulle gætte hvad min Mand havde svaret på en række spørgsmål (bla. Hvem laver mest, hvem kører bedst bil etc :) ). Så kom en af pigernes lillesøster og lagde makeup på mig, hvilket hun er rigtigt god til. Aftenen sluttede af med den fedeste bytur på park! Hvor pigerne havde sørget for alt.

Den mest fantastiske dag <3

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg arrangede pa for min veninde, og det var med frokost på en bådtur i kanalen, klatring, welness sauna og massage...altsammen super hyggeligt for os alle- men højdepunktet var bestemt croquis tegning:) Det var lykkedes mig at overtale en fyr, jeg tidligere har "kendt" og vidste han ikke var så blufærdig, til at komme som et indslag inden deserten under den lækre middag vi naturligvis havde forberedt. Lad os bare sige det lagde en super god og sjov stemning, og førte til at vi havde den bedste bytur længe:) Fyren skulle kun ha 500kr og lidt til transporten og som han sagde er han frisk en anden gang, så den er hermed givet videre.;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er næsten et år til vi skal giftes, men inden min kæreste friede (som jeg vidste ville ske indenfor nærmeste fremtid) talte min veninde og kommende brudepige om vores ønsker og no-go's til kommende polterabends - Nu hvor jeg er forlovet er det ikke længere tilladt at komme med hints (andet en hvem der skal med) Så hun skulle gerne have en rigtig god idé om hvad jeg godt kunne tænke mig og jeg har fuld tiltro til hende.

Jeg har selv været med til at planlægge et par polterabends og som flere skriver, så handler det om at tage udgangspunkt i brudens personlighed og sørge for alle kan være med

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer