Glitter

Glitters planlægningstråd - 16-5-2015 - Beretning er igang

325 indlæg i dette emne

Ih nogle smukke kjoler og vildt romantisk farve. Især den første er da fantastisk!

Det kan jeg godt forstå du er blevet vild med :loveshower:

Jeg tænker umiddelbart at det sagtens kan være flot til en lidt mere bleg hud.

Men det kommer selvfølgelig også an på hvordan din hud er, nogle er jo lidt mere lyserøde i huden og så er det måske ikke helt optimalt.

Jeg er selv forholdsvis bleg, og har valgt en champagnefarvet kjole - også lidt i samme stil som du kigger på.

Det er i hvert fald bedre til mig end helt hvide kjoler! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for alle jeres søde ord. Ved I mon om brudeforretninger har kjoler i den farve på lager, eller er det noget de bestiller? Jeg tænker på at besøge Lucca i Aalborg og Kennedys i Sabro.

Jeg er i øvrigt gået hen og har fået mig et kæææmpe kjole-crush - og den er dyr! :oops:

Jeg så nogle billeder af Justin Alexander 8483 kjolen, og hold nu kæft, den kunne jeg godt tænke mig at få på!

1022828693_JAR_8483_F.jpg

alt_image_1.jpg

Desværre koster den vist omkring 14.000 og det er aaaaalt for dyrt. Mine forældre har været så fantastiske at tilbyde at betale min kjole, men jeg tror deres smertegrænse er omkring de 8000, og jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at smide yderligere 6000 for en kjole til ÉN dag, selvom den er ubeskriveligt smuk. Der er jo mange smukke kjoler...

Kan man mon købe den brugt? Hvor køber man brugte brudekjoler? :help:

Redigeret af Glitter
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige nøjagtig den Justin Alexander model burde være til at findes brugt, men bare ofte ikke til specielt meget billigere penge. Måske kan du få den ned i 9000-10.000 kr,, er mit bud.

MEN der er SÅ mange andre lækre kjoler derude! Også til billigere penge end Justin Alexander. Den Justin A., jeg har prøvet, synes jeg var gude smuk, MEN meget tung og stiv, og derfor ikke en, jeg havde lyst til at have på til et sommerbryllup. Så Måske er Justin A. slet ikke drømmen, når du får den på - også taget maj måned i betragtning :)

Til gengæld er jeg helt vild med de blush-kjoler, du har fundet :a1221:

Åh, du har nok ret... Jeg har intet prøvet endnu, så jeg kan heldigvis nå at forelske mig i noget andet. Den har bare liiiige de elementer jeg søger, bortset fra en form for ærmer.

Men hvis kjolen er tung og træls at have på, så er det nok ikke noget for mig. Men den er såååå pæn. Jeg håber at nogen har den hængende et sted, bare lige så jeg kan prøve den - og forhåbentlig komme på andre tanker. :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

He he ikke længe siden jeg var der og syntes jeg husker en spændende kjole der stod i vinduet i blush. Men desværre ikke i min størrelse ;-)

Hvis du finder noget i kennedys så skriv lige til mr and mrs loader.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

He he ikke længe siden jeg var der og syntes jeg husker en spændende kjole der stod i vinduet i blush. Men desværre ikke i min størrelse ;-)

Hvis du finder noget i kennedys så skriv lige til mr and mrs loader.

Fedt, håber de stadig har noget når jeg kommer forbi så :)

Hvem er Mr and mrs loader??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

http://www.bryllupsklar.dk/forum/84892/mr-mrs-loader-240514-problem-med-min-ring.html/

Dette er mr and mrs loader ;)

Hun har nemlig et gavekort til kennedys hun ikke selv kan bruge, så hun leder efter en der skal købe kjole i kennedys så hun kan sælge det videre :)

He he ikke længe siden jeg var der og syntes jeg husker en spændende kjole der stod i vinduet i blush. Men desværre ikke i min størrelse ;-)

Hvis du finder noget i kennedys så skriv lige til mr and mrs loader.

Fedt, håber de stadig har noget når jeg kommer forbi så :)

Hvem er Mr and mrs loader??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årh, altså. Jeg har lige sat manden på et fly mod Singapore i morges. Han skal arbejde der indtil slutningen af august, og jeg er ikke særlig god til at være alene hjemme så længe. Suk! :unsure:

Jeg må fordybe mig i bryllupsforberedelser... Jeg er igang med at lave pompomer i tyl, og så skal jeg til at eksperimentere med diverse glas og spraymaling. Jeg satser på at være rigtig produktiv mens han er væk. Om ikke andet så for at aktivere mig selv. :wink:

mintandpeach.jpg

0890db76dcf59ccac85114229139073b_f86.jpg

d66c3917c2c3720633bf22216618a223.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, altså. Jeg har lige sat manden på et fly mod Singapore i morges. Han skal arbejde der indtil slutningen af august, og jeg er ikke særlig god til at være alene hjemme så længe. Suk! :unsure:

Jeg må fordybe mig i bryllupsforberedelser... Jeg er igang med at lave pompomer i tyl, og så skal jeg til at eksperimentere med diverse glas og spraymaling. Jeg satser på at være rigtig produktiv mens han er væk. Om ikke andet så for at aktivere mig selv. :wink:

mintandpeach.jpg

0890db76dcf59ccac85114229139073b_f86.jpg

d66c3917c2c3720633bf22216618a223.jpg

øv det var længe du skal være græsenke ..... men tiden skal nok flyve afsted, fede farver til pom pom og hvor ser det godt ud med de glas og lys

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hovsa, jeg havde da glemt alt om denne tråd! Ih, altså! Og tusind tak Christina :wink:

Jeg opdaterer straks lidt på sagerne.

Jeg har bestilt tid til min første prøvning af brudekjoler. Det skal foregå i Panayotis d. 1. november. Og jeg glæder mig SÅ meget! Desuden er det helt perfekt, da det vist er noget med, at man kan få 20% på ringe fra Aagaard hvis man køber kjole der. Og den kommende gemal og jeg har forelsket os i ringe fra netop Aagaard.

Mht. ringene er jeg så glad og lettet. Vi var nemlig slet ikke enige om stil og materiale, og jeg ville egentlig gerne have ringe, som lignede et par. Ja, det er nok lidt gammeldags og fjollet, men jeg ville elske at man kunne se at det er VORES sæt ringe og han hører til MIG. Men nu hvor vi har været ude og kigge, så er det faktisk lykkedes os at nå til enighed om et sæt, som er ens bortset fra at min er smallere og får en brillant i. Ih, hvor er jeg altså glad for det. :loveshower:

Jeg har fået lavet nogle prototyper på mine syltetøjsglas til lys, og synes egentlig at de blev ret fine! Så jeg tror jeg arbejder videre med den idé.

2014-07-29210357.jpg

2014-07-29210405.jpg

2014-07-29210846.jpg

2014-07-29210857.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fandt jeg også vej til dit tema - Tillykke med brylluppet og jeg vil selvfølgelig rigtig gerne følge med i din tråd :cheerleader3:

Kan se vi har både fotograf, DJ og farvetema tilfælles :wink:

Super fine ting du har tænkt/planlagt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har lige læst hele din tråd igennem, fordi vi begge har valgt Memorable. Du må endelig lægge billeder op, hvis I gør brug af tilbuddet om engagement shoot'et! :biggrin:

Og jeg er heeeeelt vild med dine rosa-guld-sko og dine blush kjoler. Glæder mig til at se hvad du vælger :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fandt jeg også vej til dit tema - Tillykke med brylluppet og jeg vil selvfølgelig rigtig gerne følge med i din tråd :cheerleader3:

Kan se vi har både fotograf, DJ og farvetema tilfælles :wink:

Super fine ting du har tænkt/planlagt!

Velkommen her :wink: Uh, spændende. Jeg vil da lige smutte forbi og se lidt på dit så - måske jeg kan låne noget inspiration :tunge:

Har lige læst hele din tråd igennem, fordi vi begge har valgt Memorable. Du må endelig lægge billeder op, hvis I gør brug af tilbuddet om engagement shoot'et! :biggrin:

Og jeg er heeeeelt vild med dine rosa-guld-sko og dine blush kjoler. Glæder mig til at se hvad du vælger :)

Det tror jeg ikke at vi gør. Regner i med at skulle have forlovelsesbilleder?? Jeg har godt nok overvejet det, men jeg ved ikke rigtig.

Uh, ja, jeg synes også bare det er så smukt. Men det er svært at finde i butikkerne. Og nu hvor det er besluttet at min ring skal være i guld fremfor roséguld, så ved jeg ikke om sko i den farve vil passe dertil :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Inden 1. kjoleprøvning

Jeg skal som nævnt prøve kjoler hos Panayotis d. 1. november. Konsulenten bliver min fætters kæreste, som er så super sød og skøn. Så det kan ikke blive andet end en god oplevelse! Mht. kjoler, så har jeg selvfølgelig udvalgt en håndfuld på forhånd som jeg gerne vil hoppe i:

Denne er favoritten. Jeg er simpelthen vild med blonderne, og måden den er helt enkel med ret prinsesse alligevel.

STELLA-A_1024x1024.jpg?v=1386150967

Selvom jeg overhovedet ikke er til alle de der sten, så er der bare noget dreamy over den her:

MEGAN-A_1024x1024.jpg?v=1386153087

Virkelig sød og romantisk kjole:

MAY-A_1024x1024.jpg?v=1386153279

Man begynder at kunne fornemme min smag, ikke? :rolleyes:

BLOSSOM-A_1024x1024.jpg?v=1385980940

Og så en i blush :loveshower:

BECCA-A_1024x1024.jpg?v=1385980358

Manden har bl.a. krydset disse af i kataloget, så måske jeg vil se nærmere på dem også:

GALELA-A_1024x1024.jpg?v=1392808610

Greece_Fro_1024x1024.jpg?v=1407584811

BEA-A_1024x1024.jpg?v=1385980257

Hvordan skal jeg nogensinde kunne vælge bare ÉN KJOLE??? :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Gør dig selv en tjeneste og gå ind med åbent sind og lad ekspedienten finde nogen kjoler uden at tænke på dine inspirationsbilleder.... Det kunne jo være at KJOLEN var en helt anden, selvom dine billeder er rigtigt fine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer