Regitze.spenner

R & J - 23/8 - lykkeligt gift - start på beretning! <3

317 posts in this topic

Annonce ♥

Tak!! Er også helt forelsket i den!!

Når i ser billederne af kjolen, ligger de så ned eller vender de rigtigt! For på computeren vender de rigtigt, men på mobilen ligger de ned! Aaargh, jeg bliver gråhåret af det her teknik-møg!

Kan jeg godt forstå :)

På min computer, vender de rigtig - har ikke kigget på mobilen endnu .. Det er nok bare fordi at de ikke kan være på skærmen på tlf. :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er jeg glad for at i kan lide kjolen!! Jeg er ved at dø over ikke at kunne vise den til Jakob, vi er jo vant til at dele alt! Så det er godt jeg har jer til at dele den med :)

De sagde inde i butikken at den ville være klar til 1. Tilpasning sidst i maj.. Og hvis jeg ikke går op eller ned i vægt burde der ikke være behov for de store ændringer.. Glæder mig helt vildt til at se den når den er lavet efter mine mål og ønsker.. Uuh synes der er længe til maj!!

0

Annonce ♥

Ja, jeg får min syet hos Rikke Gudnitz og hun har lovet mig, at jeg ikke får lov at gå nogen steder med kjolen uden at hun er helt sikker på, den sidder hvor den skal;) Tror både Karim og Gudnitz har ret godt styr på deres kram, så mon ikke vi er i gode hænder:) Jeg skal til første prøvningen D. 22 april!!!

0

Annonce ♥

Rose90: jeg er pjattet med mine grønne sko, heldigvis deler min mor og jeg skofetish, men min mormor skulle liiiiige vænne sig til farven ;)

Haha jamen det er præcis også farven som min mor lige skal komme sig over :lol: Ret synd for hun har ellers virkelig også kigget på sko på mine vegne og har fundet mange vildt fede - indtil jeg fandt den grønne, så var den nr. 1 i min verden :rolleyes:

:heart::heart::heart::heart::heart::heart: Sko :heart::heart::heart::heart::heart::heart:

0

Mon ikke hun når at vænne sig til farven inden brylluppet... Det er jo immervæk dig der skal giftes.. :)

Arh jo helt bestemt :lol: Hun brokker sig slet ikke, men kan bare godt mærke på hende at hun ikke er fan, selvom hun prøver at gemme det :tunge: Men altså - jeg elsker grøn og de er gemt væk under kjolen, så om grøn er en "bryllupsfarve" eller ej er jo lige meget :wink:

1

Annonce ♥