Maluto

Nu med bælte fra miss Lena

28 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes kjolen er skøn uden bælte, men modsat Sanne synes jeg også at det ser rigtig smukt ud med bælte... (Specielt når det er et, der er i lyse nuancer). Jeg er lidt rebel ;) , så kan ikke tilslutte mig regler for hvornår man gør det ene eller det andet. Det er noget man må overveje fra gang til gang LOL

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes også bæltet er for voldsomt til. Det er er virkelig smukt bælte, men synes ikke helt det passer med kjolen. Altså det er ikke fordi det skriger i øjnene på en, så du kan sagtens gære det, hvis du vil, men ville nok selv stadig vælge et bånd med enklere pynt på midten. Så det ikke bliver så tykt i det. Synes det der bånd minder om det, en viste dig et billede af i din anden tråd, hvor du selv sagde, du synes det var for tykt i det.

Nå, men det vigtigste er jo hvad du selv synes:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super smuk kjole :loveshower: ... både med og uden. Min personlige mening er at det er flottere uden bæltet. Kjolen i sig selv er utrolig detaljeret i forvejen og synes det bliver overkill med et bælte. Bæltet er SUPER smukt, men synes bare ikke det passer til. Hvis du vil have bælte på, hvad så med et slikebånd i jeres farve?? (Selvom jeg forstår godt at du har forelsket dig i Miss Lena´s bælte :a1221: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et bælte synes jeg helt klart fremhæver taljen og kjolen, men lige det bælte synes jeg drukner lidt i kjolens detaljer. Et mere simpelt ville passe bedre efter min smag, men bæltet i sig selv er jo fantastisk lækkert, så jeg forstår godt dit dilemma!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er fint med regler - synes bare man begrænser sig selv ved at sige "enkel kjole til ornamenteret bælte" (total i orden ord LOL). Der er tosset mange eksempler på at det modsatte er smukt. Jeg synes disse billeder viser hvad jeg mener og gør "reglen til skamme". Det er vel bare at finde det rigtige bælte...

Jeg fik at vide da jeg skulle giftes at langt slør ikke passede til tylkjole. Total pjattet regel, jeg er glad for jeg ikke lyttede til.

I øvrigt synes jeg at kjolen er super enkel (ok, den er blonde, men der er jo ikke hverken puf, sten, draperinger eller andet).

post-36326-0-91264400-1395387671_thumb.j

post-36326-0-57786200-1395387679_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Elsker du er sådan en rebel Lena :)

Og synes det er meget fine eksempler du giver her, der viser, at man sagtens kan kombinere "vildt med vildt".

Tror det jeg har imod "dit" bælte på Maluto's kjole er, at der hverken er så stor kontrast eller at det falder mere naturligt ind med kjolens farve, det ligger sådan midt imellem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tænker også at det bælte Miss-Lena viser nederst til højre/sidste billede, hvor der er bling i midten, men det ellers er et fladt bånd, ville passe bedre - efter min mening ;) Det er nu ikke fordi jeg følger nogle "tossede regler", jeg siger bare min mening ud fra hvad jeg visuelt synes ser godt ud. Og det har jeg da også indtryk af, at de andre i denne tråd gør, når sn bliver spurgt om ens mening.

Er selv meget en more-is-more person:) Så synes klart kjolen ville bære ert bælte smukt, blonder eller ej. Men personligt synes jeg bare ikke lige dette bælte gør tricket.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At være en lille rebel er det bedste kompliment :) - jeg bor i et rigtig ligusta kvarter, hvor alt er så fint og nydeligt. Så at gøre ting modsat er bare så befriende. Jeg lod engang en enkel (flot) ukrudtsplante stå og pynte ud mod vejen - en lille revulotion med de meget perfekte haver. Kunne ikke finde på at købe Herstal og har aldrig set Titanic (Nooooo, den må jeg godt nok se på et tidspunkt, blev bare så irriteret over at alle forventede man havde set den, da den kom frem)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer