mmikke24

Bordpynt - nogen der vil vise deres til inspiration?

3 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Har ikke noget billede, da det ikke er lavet - Nu er det også først til oktober, så bordpynten er ikke helt på plads endnu.

Vores tema er Lilla.

Stedet hvor vi skal holde festen sørger for blomster, men dette er ikke aftalt hvordan og hvorledes endnu.

Jeg har købt nogle billige glaspotter, som jeg skriver søde kærlighedscitater på, fylder med farvet grus i forskellige lilla nyancer, sætter fyrfadslys i og sætter evt. et farvet bånd eller dekorationskæde rundtom. De skal stå forskellige steder på bordene. Stedet sørger for duge i en hvid/cremet farve og tænker at jeg vil have en lilla bordløber langs bordet i stil med dette: http://www.dreamshop2u.dk/Nyheder-Bryllup/Lilla-satin-bordlober.html#.UyvtBoLlu0w

Ellers har jeg ikke tænkt så meget over pynten. Tænker at de bordkort jeg laver også kommer til at udgøre noget af pynten. Jeg vil helst ikke have det for overpyntet. Tænker at lave noget favorbokse som bordkort.

Det er i hvert fald mine tanker sådan lige pt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kommer jo super meget an på, hvad du har af visoner, men her kommer lidt af vores inspiration.

Vores ''tema'' eller røde tråd er træ/natur og romantik. Så vi bruger bl.a. træstammer, som lysestager og perler i blomsterdekorationerne.

Du kan se det forskellige i følgende links:

Bordpynt og inspiration til blomsterdekorationer

Mere inspiration til blomsterdekorationer

Forsøg med blomsterdekoration

Inspiration til fyrfadslysestager

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer