Papaya

Go eller No Go?!

20 indlæg i dette emne

Hej Piger,

Har fået kig på denne blonde-bolero, som jeg tænker skal ud over min tætsiddende stropløse kjole. Men hvad synes I?

Først syntes jeg at prikkerne var fantastiske, men nu er jeg blevet helt i tvivl (efter at have set på ca. 500 andre bolero'er :wink: ).

Så piger, er det GO eller NO GO???

/Henriette

post-71234-0-75857800-1395588524_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Taaaak piger! Havde lige brug for at høre om jeg var helt uden for normen med prikkerne :blush:

Jeg har ikke et billede af kjolen endnu, for den bliver syet sammen med en tante. Men modellen vi arbejder ud fra ser sådan cirka ud som billedet på linket nedenfor. Den bliver af silke med en meget sart blonde udover, og jeg tænker at blonderne godt kan matche dem fra boleroen. Men hvis boleroen bare er helt perfekt, kunne man måske sløjfe blonden på den nederste del af kjolen.

http://www.shopofgirls.com/media/catalog/product/m/o/modern_mermaid_sweetheart_sheath_lace_wedding_dress_wd-3043.jpg

Men TAK for jeres svar! Man bliver jo helt forvirret over alle de valg vi brude skal træffe :help:

Redigeret af Papaya
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg fandt den på Etsy.com hvor de har ALT til bryllup (lidt farligt at kigge derinde faktisk). Men det er en butik der hedder Alex Bridal i Seattle, der har den. Super kundeservice og der er track/trace på pakken, så jeg kan se at den er afsendt :-) Så må postmanden godt bare skynde sig lidt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer