Majapigen87

hvor lang tid i forvejen skal invitationerne sendes?

19 indlæg i dette emne

Skal giftes d 6 september, og nu er vi begyndt at snakke om at det da godt kunne ske at vi snart skulle begynde at få lavet invitationerne. Altså pga sommerferie, tænker vi at det er en god idé at de senest er ude midt april - hvad siger I?

De fleste kender godt datoen :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man har sendt en Save The Date ud og alle kender datoen, så kan man sagtens vente med at sende en invitation til 3 måneder før. Hvis i tvivler på at nogle måske ikke lige har fået fat i datoen, så ville jeg måske overveje at sende afsted før.

Men uden STD så ville jeg sende dem så hurtigt som muligt, netop som du siger, pga sommerferie og sådan

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal giftes 13/9, vi sendte save the date kort ud i februar og så sender vi selve indbydelserne i maj, skal hjem til Bornholm til konfirmation midt i maj så der kan jeg tage næsten halvdelen med så vi spare lidt i Porto :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I kan jo bare sende dem, så snart I har de ting på plads, som der skal stå i den.

Vi er ca. 4 måneder fra den store dag og har intet sendt afsted endnu, men alle ved jo hvornår det er og har lovet at datoen er reserveret :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er der godt nok lang tid endnu, men vi snakker om at give indbydelserne allerede i julen 2015 da vi gerne vil se hvordan folk reagerer når de får indbydelsen, grunden er at der ingen ved at vi planlægger bryllup på nuværende tidspunkt, og min H2B vil gerne have det skal være en overraskelse .....og fordi vi ved mange af vores familiemedlemmer planlægger sommerferie allerede i januar og vil jo gerne have så mange med som muligt.

Der udover har vi endnu en indbydelse der skal ud der omkring alligevel til min datters konfirmation. Så har mange indbydelser der skal laves i løbet at det næste års tid :loveshower::loveshower: vi glæder os til at se folks reaktion

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmmm vi er vist ikke i god tid med noget.

Til kjoleprøvning fik jeg at vide jeg var i dårlig tid og at en kjole ikke kunne nå at bestilles hjem :-)

Så vores tidsfrister kan I nok ikke bruge til ret meget.

Skal giftes 7/6-2014

Vi har sendt de sidste idag, altså 2 mdr. før brylluppet. Det er ikke alle der kender datoen, men de fleste og alle de tætteste gør.

Vi mangler lige 3 invitationer til folk vi snart skal se. Men de kender datoen og har faktisk sagt ja på forhånd :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er der godt nok lang tid endnu, men vi snakker om at give indbydelserne allerede i julen 2015 da vi gerne vil se hvordan folk reagerer når de får indbydelsen, grunden er at der ingen ved at vi planlægger bryllup på nuværende tidspunkt, og min H2B vil gerne have det skal være en overraskelse .....og fordi vi ved mange af vores familiemedlemmer planlægger sommerferie allerede i januar og vil jo gerne have så mange med som muligt.

Der udover har vi endnu en indbydelse der skal ud der omkring alligevel til min datters konfirmation. Så har mange indbydelser der skal laves i løbet at det næste års tid :loveshower::loveshower: vi glæder os til at se folks reaktion

Jeg håber at i prioritere datterens konfirmation lige så højt som brylluppet, vi havde en i klassen hvis forældre valgte at nedprioriterer hendes konfirmation meget i forhold til deres bryllup nogle måneder efter og jeg husker bare at hun var såååå ked af det og til sidst slet ikke gad konfirmeres, det er ikke fordi jeg tror det er det I gør, det står bare som et skrækkeligt billede fra dengang

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er der godt nok lang tid endnu, men vi snakker om at give indbydelserne allerede i julen 2015 da vi gerne vil se hvordan folk reagerer når de får indbydelsen, grunden er at der ingen ved at vi planlægger bryllup på nuværende tidspunkt, og min H2B vil gerne have det skal være en overraskelse .....og fordi vi ved mange af vores familiemedlemmer planlægger sommerferie allerede i januar og vil jo gerne have så mange med som muligt.

Der udover har vi endnu en indbydelse der skal ud der omkring alligevel til min datters konfirmation. Så har mange indbydelser der skal laves i løbet at det næste års tid :loveshower::loveshower: vi glæder os til at se folks reaktion

Jeg håber at i prioritere datterens konfirmation lige så højt som brylluppet, vi havde en i klassen hvis forældre valgte at nedprioriterer hendes konfirmation meget i forhold til deres bryllup nogle måneder efter og jeg husker bare at hun var såååå ked af det og til sidst slet ikke gad konfirmeres, det er ikke fordi jeg tror det er det I gør, det står bare som et skrækkeligt billede fra dengang

Hendes dag vil på ingen måder blive nedprioritere hun skal nok få den bedste dag i hendes liv, det er jo en vigtig dag hendes liv ...når hun skal ud og prøve kjole mv SÅ er det hendes dag og intet andet vil der være den dag

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er der godt nok lang tid endnu, men vi snakker om at give indbydelserne allerede i julen 2015 da vi gerne vil se hvordan folk reagerer når de får indbydelsen, grunden er at der ingen ved at vi planlægger bryllup på nuværende tidspunkt, og min H2B vil gerne have det skal være en overraskelse .....og fordi vi ved mange af vores familiemedlemmer planlægger sommerferie allerede i januar og vil jo gerne have så mange med som muligt.

Der udover har vi endnu en indbydelse der skal ud der omkring alligevel til min datters konfirmation. Så har mange indbydelser der skal laves i løbet at det næste års tid :loveshower::loveshower: vi glæder os til at se folks reaktion

Jeg håber at i prioritere datterens konfirmation lige så højt som brylluppet, vi havde en i klassen hvis forældre valgte at nedprioriterer hendes konfirmation meget i forhold til deres bryllup nogle måneder efter og jeg husker bare at hun var såååå ked af det og til sidst slet ikke gad konfirmeres, det er ikke fordi jeg tror det er det I gør, det står bare som et skrækkeligt billede fra dengang

Hendes dag vil på ingen måder blive nedprioritere hun skal nok få den bedste dag i hendes liv, det er jo en vigtig dag hendes liv ...når hun skal ud og prøve kjole mv SÅ er det hendes dag og intet andet vil der være den dag

Det synes jeg lyder dejligt, det var som sagt ikke for at banke nogen i hovedet, men alle herinde kan sikkert nikke genkendende til at man hurtigt kan blive opslugt i tyl og salmer ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er der godt nok lang tid endnu, men vi snakker om at give indbydelserne allerede i julen 2015 da vi gerne vil se hvordan folk reagerer når de får indbydelsen, grunden er at der ingen ved at vi planlægger bryllup på nuværende tidspunkt, og min H2B vil gerne have det skal være en overraskelse .....og fordi vi ved mange af vores familiemedlemmer planlægger sommerferie allerede i januar og vil jo gerne have så mange med som muligt.

Der udover har vi endnu en indbydelse der skal ud der omkring alligevel til min datters konfirmation. Så har mange indbydelser der skal laves i løbet at det næste års tid :loveshower::loveshower: vi glæder os til at se folks reaktion

Jeg håber at i prioritere datterens konfirmation lige så højt som brylluppet, vi havde en i klassen hvis forældre valgte at nedprioriterer hendes konfirmation meget i forhold til deres bryllup nogle måneder efter og jeg husker bare at hun var såååå ked af det og til sidst slet ikke gad konfirmeres, det er ikke fordi jeg tror det er det I gør, det står bare som et skrækkeligt billede fra dengang

Hendes dag vil på ingen måder blive nedprioritere hun skal nok få den bedste dag i hendes liv, det er jo en vigtig dag hendes liv ...når hun skal ud og prøve kjole mv SÅ er det hendes dag og intet andet vil der være den dag

Det synes jeg lyder dejligt, det var som sagt ikke for at banke nogen i hovedet, men alle herinde kan sikkert nikke genkendende til at man hurtigt kan blive opslugt i tyl og salmer ;-)

Min datter er 100 % inde over sin dag og har sin mening, dog har vi en mor/datter aftale, når vi skal ud og handle til indbydelser mv til begge fester, MEN derudover så bliver det bare super hygge

Føler dog ikke du banker mig i hovedet, men jeg ville aldrig gør det imod min datter for hendes dag er lige så vigtig som vores bryllup er

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fortalte det til nogle stykker og var ellers ude med dem ca. 5. Måneder før. Har læst et andet sted at hvis gæsterne ikke kender datoen, skal man være ude 6 måneder før.

Vi havde svarfrist 2 måneder før og har fået 4 afbud, 2 af dem af grunde der gør at vi ikke skal ses med dem mere! 😊

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi fortalte det til nogle stykker og var ellers ude med dem ca. 5. Måneder før. Har læst et andet sted at hvis gæsterne ikke kender datoen, skal man være ude 6 måneder før.

Vi havde svarfrist 2 måneder før og har fået 4 afbud, 2 af dem af grunde der gør at vi ikke skal ses med dem mere! 😊

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skal giftes d 6 september, og nu er vi begyndt at snakke om at det da godt kunne ske at vi snart skulle begynde at få lavet invitationerne. Altså pga sommerferie, tænker vi at det er en god idé at de senest er ude midt april - hvad siger I?

De fleste kender godt datoen :-)

Jeg kan kun anbefale at hvis i ikke har alt (altså lavet invitationerne så de er klar) på plads, så virkelig skynde jer !!

Jeg ville nok blive stresset :huh: jo før man får dem ud, jo hurtigere kan man slappe af. :lol:

Jeg stresser mere over at folk mener jeg skal stresse :lol: Min svigermor er gået total svigerzilla, og min far bliver også ved med at sige at jeg skal få sendt invitationerne til i hvert fald min farmor og farfar. Hver dag tænker jeg " i dag får jeg samlet de invitationer" , men så ender jeg med at "glemme" det :floejt:

Min mor er i den HELT anden boldtgade, " jajaaaa det skal du nok nå, der er jo MASSER af tid" , jaja jeg ligner nok min mor -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer