LadyMarion

Fotograf - Hvor mange billeder?

11 posts in this topic

Hej alle BK'er..

Jeg sidder og søger og søger efter en fotograf som kan matche vores budget..

Men jeg undre mig over de bryllupspakker vi kan vælge imellem.

Her ses f.eks. en mulig pakke løsning for os:

Pakke 3
Fotografering ved ankomst til kirken
Fotografering efter vielsen
Fotografering efter kirken
Ca. 1 - 1,5 times foto på aftalt sted
Ca. 50 billeder Digitalt
3999,-

Min bekymring er bare... er 50 billeder ikke lidt lidt?? (selvfølgelig vil venner og familie tage mange situations billeder)

Hvor mange billeder har I modtaget/ har I planer om at modtage fra jeres fotograf?.. og hvad gav I for jeres "pakke"?

0

Annonce ♥

Altså hvis det ikke er til festen der skal tages billeder, så syntes jeg egentlig 50 billeder lyder okay.

Vi er så heldige at min stedfar er fotograf, så vi skal ikke betale for den post. Og så får vi bare alle de billeder han har taget på en cd, så kan vi selv få printet dem ud vi nu ønsker :)

0

Tror du ikke at det betyder at du får 50 færdige billeder, men har mange flere at vælge i mellem? Men spørg dog fotografen... vores fotograf tog næsten 1000 billeder fra vielsen og til receptionen + 1,5 times foto bare med os.

0

Jo jo det er helt sikkert de udvalgte og færdig redigerede... :) Men det er også det jeg tænker 50 færdig redigerede måske er lidt lidt..? :huh:

Men måske er det også nok, det er også derfor jeg gerne vil hører hvor mange andre har fået..

0

Annonce ♥

Jeg syntes personlig det er for lidt. Også i forhold til prisen. Jeg vil mene der skal 100 billeder til, også til prisen, alt efter hvor dygtig fotografen er selvfølgelig. Der kommer hurtigt flere billeder end man lige regner med. De første 20 vil jeg mene ryger alene på gommen der tager imod gæster, står og venter, og bare gæsterne generelt. Så er er der en del når bruden ankommer, venter, går op. Selve vielsen hvis man må tage der, udgang, lykønskninger, riskast, bilen der kører væk og så en god del locationsbilleder. Det kan jeg ikke få til at være i 50 billeder altså :rolleyes:

0

Vores fotograf kommer og tager billeder før, under og efter vielsen. Så tager vi ud på en location og får taget brudebilleder og så tager han med tilbage til feststedet og tager parbilleder samt stemningsbilleder indtil vi går til bords. Vi giver 3000,- kr. og får et brudebillede i str. 21 x 30 og 150 billeder i str. 10 x 15. Og så er der mulighed for tilkøb derudover. :)

0

Det lyder jo meget fornuftigt.. Men hvor i landet kommer jeres fotograf fra?

0

Altså den fotograf vi har bestilt mener jeg der stod 150 billeder, men det var et minimum. For jeg spurgte hende, da jeg synes det lød lidt, lidt. Men hun fortalte at vi var garanteret 150 billeder, men havde hun taget 500 gode, fik vi de 500.

Mit råd, skriv en mail til fotografen, de fleste er hurtige til at svare tilbage 😊

1

Annonce ♥

vi får 1200 billeder og det synes jeg er super godt ;)

1

mizz-lind

Hvem er din fotograf ? :-)

0

vi havde vores fotograf med fra vielsen og til kl 00.45 og vi fik næsten 1000 billeder so alle var regigeret. Ud over fik vi 10 billeder som han redigerede fuldstændigt.

Syntes også 50 billeder er lidt lidt...

Edited by ceto2012
0