Marie E

Hvor køber i jeres slik henne

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi har fravalgt at putte slik i vores favorboxes. Vi har besluttet at lave vandglasset personligt med en stensil med vores monogram og så kan de tage det med hjem eller lade være. Og så finder vi en lille personlig gave til hver af vores gæster. Og de gæster som kommer med som en kæreste som vi ikke kender vildt godt, får bare en "fælles" gave.. det har vi dog ikke fundet ud af hvad skal være.

Men jeg ved at nogle søger på nettet efter noget af deres særlige slik. Men det kommer jo også an på hvad slags man vil have.. og det skal være slik eller chokolade eller, ja, hvad man nu vælger.

Det besvarer måske ikke dit spørgsmål, men det giver forhåbentlig lidt mening... :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til favourboksene har jeg købt særlige bolcher på aphageek.dk som er formet som patroner. Derudover faldt jeg over skole-kridt nedsat som jeg har købt en bunke af + vi har fået tilsendt en masse enkeltindpakkede tyggegummier fra Mentos, da jeg skrev og spurgte til om man kunne få tyggegummi enkeltindpakket og hvordan jeg kunne få fat i det.

Til vores softicemaskine har jeg købt en masse tilbehør. Det køber jeg af hoc når jeg finder noget på tilbud. Jeg har ofte held med at finde noget nedsat i Føtex eller Netto og så køber jeg bare det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores bliver enten købt når vi skal ned og hente drikkelse i Tyskland til receptionen eller også køber vi det hjemme i Sverige, det kommer lidt an på pris og på hvilke slags vi bestemmer os for... Mon ikke det ender med en blanding :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores bliver enten købt når vi skal ned og hente drikkelse i Tyskland til receptionen eller også køber vi det hjemme i Sverige, det kommer lidt an på pris og på hvilke slags vi bestemmer os for... Mon ikke det ender med en blanding :-)

Der er i øvrigt også et fint udvalg af lidt anderledes slik på amazon.co.uk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte faktisk også bare vores i Tyskland, men havde undersøgt hjemmefra hvad det kostede hvor, og købte det så det passede i farver osv :) Jeg ville også have "ordentligt" slik og det syntes jeg var svært at finde på de der andre hjemmesider. Men jeg er heller ikke så skarp i tysk ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer