PrettyLittleAngel

Stram op tilbehør - hvad gør i?

4 indlæg i dette emne

Har denne "dejlige" graviditetsmave og elskovshåndtag aka. bildækket :wink: som jeg gerne vil have strammet op på bryllupsdagen..

Til jer med samme problem - hvad har i købt? Jeg har prøvet både slanketrusser og et slankebækte/corset men synes ikke det strammer nok ind.. Der er ikke snørreryg i min kjole men lynlås.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har overvejet lidt af hvert, meeeen hvordan kommen man så på toilettet uden at skulle løsne hele kjolen (jeg har snøre ryg) - eller lyne op?

hvis man har de trusser på som går højt op for at stramme maven ind...

droppet alt - snører må gøre det for mig den dag :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis man vil strammes op med shapewear osv. skal man nok, som Monta antyder finde noget bundløst, så man kan have et par trusser på som er til at få af uden at skulle åbne kjolen osv. hver gang. Men med det synes jeg ofte at de ikke fylder et stort nok område og så kommer der uheldige pølser under eller over den... :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man kan også få nogle, der er som underkjoler eller bare en stram-ind top.

Hvis man ikke har prøvet at gå med stram-ind undertøj en hel dag før, så er det en god ide at prøve inden selve bryllupsdagen. Der kan værer stor forskel på at bruge stram-ind undertøj en aften i byen og så en hel dag, hvor man også spiser god mad. Nogle får mange mavesmerter af sådan noget stram ind noget, fordi tarmene bliver presset og trykket på - og det kan blive rigtig slemt under maden. Yes, jeg taler af erfaring :rolleyes: Det ville ikke være så fedt først at opdage til brylluppet, når man sidder der snørret ind .

Redigeret af Fru.Frøken
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer