Chris27

Budget Mad

30 indlæg i dette emne

Hejsa,

Hvad har i andre brude ca. som budget til maden?. Vi har fået et tilbud på 2-retters til 250kr. pr. person, natmad ca. 100kr pr. person og brunch ca. 100 pr. person.

Hvordan lyder det i Jeres ører? - dertil kommer tjener og kok..

Puha det er mange penge, når man regner med at blive ca. 60 mennesker.

Hilsen Chris

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi regner med et budget på ca. 20.000kr for maden inklusiv kokkeløn, vi bliver ca. 50, hvoraf de 12 er børn. Det bliver for let anretning om eftermiddagen, tre retter og indkøb til natmaden, som vi ellers selv står for, hertil kommer så aflønning af et par tøser i køkkenet og drikkevarer, som vi selv køber

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har et budget på 15.000 kr til maden. Vi bliver mellem 55-58 pers. Men vi (læs H2B) laver maden selv. VIlle gerne anbefale dig ham, men da han først er annoncør fra d. 1 april, så må jeg ikke :wink:

(strenge (not) ordre fra Ki :biggrin: )

Men jeg må sige at jeg synes faktisk det er lidt dyrt når kokken ikke er med i de 250 kr når i regner med at blive omkring de 50 personer. Men det er kun MIN personlige mening. Tror måske bare det er fordi vi er heldige at kunne spare den pris væk (altså udgiften på kokken)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvordan har du fået den der bryllupsticker på? er lidt dum til sådan noget :blink:

Hihi... ville ønske jeg kunne forklare det godt nok.. men jeg trykkede faktisk bare på den hos en af de andre brude og så er der forklaring hele vejen igennem :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv den forklaring der står når man trykker forstår jeg ikke.. haha :help:

Øhmmm... jeg kan ikke helt huske det.. men det er noget med at du skal vælge hvordan den skal se ud, hvad der skal stå og så til sidst får du en kode som du skal "copypaste" ind under din signatur i din profil...

MENER jeg da nok...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi holder budget bryllup, så vi laver selv forretten , og sørger selv for dessert og natmad. Så vi bestiller kun hovedretten udefra, og der skal vi have buffet. Vi har fået anbefalet et lokalt sted af flere, så der bestiller vi fra, og skal give ca. 120 pr. kuvert for buffet med 3 slags kød, 2 slags kartofler, salatbar, brød og smør :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

WeddingAddict : Så må du jo vente med at anbefale ham til efter d. 1/4, vi skal først giftes d. 18.04.2015 ;-)

Synte ikke jeg kan finde det billigere på nettet, hvis man ikk vil rører en finger selv. Det er vigtigt for mig at jeg har nogen til at stå for det, ellers får jeg ikke slappet af, da jeg er lidt af en oprydningsfreak :-) og desuden håber jeg på at have en lille bebs på det tidspunkt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået et tilbud på 265 kr. pr. kuvert for 3 retter plus natmad. Vi bliver 80-90 stykker. Vores kokke laver brandgod mad til rigtig rimelige priser, så dem kan jeg anbefale, hvis nogen skal have brandgod mad til yderst gode priser i Midtjylland

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

WeddingAddict : Så må du jo vente med at anbefale ham til efter d. 1/4, vi skal først giftes d. 18.04.2015 ;-)

Synte ikke jeg kan finde det billigere på nettet, hvis man ikk vil rører en finger selv. Det er vigtigt for mig at jeg har nogen til at stå for det, ellers får jeg ikke slappet af, da jeg er lidt af en oprydningsfreak :-) og desuden håber jeg på at have en lille bebs på det tidspunkt.

Ja, og jeg venter spændt på at jeg må :wink:

Synes også det er svært at finde steder på nettet. Især fordi man gerne vil være sikker på at man får god mad. Min bror og hans kone havde fået anbefalet et godt sted at få fra og da maden kom, var den halvkold og de skulle selv rette alt an. Nu var det også buffet, men synes det var lidt strengt at give 235 kr pr person og så er maden halvkold og de skulle selv rette den an (Heldigt for dem, overtog jeg køkkenet for synes bare ikke de skulle stå i køkkenet) Så de brokkede sig, men det eneste de fik ud af det, var at de ville give dem 10% rabat næste gang de handlede hos dem. IKKE tale om!! :td:

Men jeg ved da efter at have læst mange af Zilla´ernes indslag at mange får prøvemiddag og det må jeg sige er mega genialt. PÅ den måde er man sikker på at den mad man vælger til sin fest er den mad, man vil have. Så det foreslog jeg H2B at han også tilbyder sine brudepar. For jeg ville nok selv gerne have smagprøve på den mad jeg forventer at spise på en stor dag som vores bryllup.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi ender på 10.500 for mad til 60 personer... Dette er for forret, og maaaange retter i buffet til hovedret... Vi står selv for desserten som bliver bryllupskage og frisk frugt... Natmaden har svigermor tilbudt at stå for og betale, og bliver bare nogle pizzasnegle og pølsehorn, så folk kan få lidt i maven.. ;) Drikkevarer kommer udover..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger lidt under 25.000 på reception, 2 retter, bryllupskage (som skal være dessert), kaffe og natmad. Derudover kommer servering både til reception og om aftenen indtil kaffen er overstået til 4.600.

Kokken er med i prisen for retterne.

Og så kommer drikkelse selvfølgelig oveni - her regner vi med at bruge omkring 10.000 (uden sprut)

Vi bliver 60 mennesker til middag og omkring 90 til reception.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu kan jeg jo læse, at vi skal holde brylluppet samme sted, bare præcis seks måneder før ja. Sjovt Haha.

Nåh, men vi skal give 10.000 for reception, 375,- pr person for en fire retters menu, 75,- for natmad og 150,- for brunch dagen efter.

I alt kommer vi til, at bruge 55.000 på mad.....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer