Læsken

Skræddersyet brudekjole - København

10 indlæg i dette emne

Hej alle :)

Jeg ved at der findes mange tråde om det her i forvejen - men jeg har brug for at høre jeres opdaterede og specifikke erfaringer med dygtige skræddere i København.

Jeg leder efter en skrædder der kan sy min brudekjole HELT fra bunden af - direkte ud fra et billede. Altså det skal være en tro kopi af mit billede og resultatet skal være perfekt. Det skal altså være en MEGET dygtig skrædder der formår at forstå min vision, og som samtidigt kan gøre det til en fornuftig pris.

Hvis du har brugt samme model (med en kjole syet udfra et billede du har set), kender en dygtig skrædder - eller selv er rigtig rigtig dygtig til at sy, så skriv MEGET gerne!!

Kh. Lærke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må vi se billedet?:)

Kender ikke lige en skrædder desværre, men der er et par annoncører herinde, du måske kan kontakte/kigge nærmere på. Eller jeg får syet min kjole hos Rikke Gudnitz og hun er vel også skrædder/brudekjole designer. Jeg får syet min kjole ud fra en af hendes grundmodeller, som vi så ændrer alt muligt på. Det er for at holde prisen nede, da hendes couture kjoler (som er syet helt fra bunden, hvor der bliver lavet en staut model først) starter på 20.000kr. Vil sige, at hun bestemt er meget meget dygtig, rigtig sød og vigtigst af alt - læste mine tanker fuldstændig og tegnede min drømmekjole:) Ved dog ikke om hun laver "kopier ud fra et billede"... Der er ingen måde du kan få fat på original kjolen på?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal lige forstå dig rigtigt. Er det et billede du har fundet på nettet eller i et blad eller hvad? Eller er det en tegning du har lavet?

Jeg tror ikke du finder ret mange rigtig dygtige skræddere i Danmark der er villig til at kopiere en andens design, hvis det er det du er ude efter. :)

Redigeret af gybbelgobbel
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej begge :)

Tak for svar! AS2014 - jeg vil helt sikkert prøve at høre hende hvad hun kan gøre for mig :) min veninde får syet sin kjole hos Karim Design inde ved nyboder, men han havde en meget bred vifte af priser det kunne ende på, så vil gerne høre flere bud :)

Den kjole jeg har fundet er desværre en gammel model der er udgået, og det er derfor ikke muligt at fremskaffe den længere. Den originale er fra monique ihullier og modellen hedder scarlet - jeg har vedhæftet et billede.

Jeg er villig til at lave små ændringer i designet, og kan også godt vælge en anden blonde for at det ikke skal blive en tro kopi - men alt i alt er det ret vigtigt at det bliver nogenlunde samme model :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er i hvert fald smuk Fr.Thomsen!! Prisen kommer nok også meget an på blonden. Den kjole jeg skal have, er inspireret af en af Gudnitz kjoler, der koster 39.000kr!! Angiveligt fordi det er en meget særlig og dyr soltis blonde. Ved at vælge en anden blonde og gå ud fra en af hendes grundmodeller i samme snit, som hun allerede har "skabelon" til, så kom prisen ned på 17.000kr. Og så købte jeg den på et tidspunkt, hvor der var 10% rabat:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået syet min kjole hos Anne Palland og hun er knaldhamrende dygtig! ;) ..og fornuftig i pris! Super god til at lytte til hvad jeg vil have og fik helt sikkert opfyldt min brudekjoledrøm :D Hun har også lavet et slips der matcher kjolen og det er blevet så flot! Synes i hvert fald at du kan prøve at undersøge om hun han hjælpe dig med din drømmekjole som i øvrigt er meget smuk ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved jo ikke om str. passer dig men se her;

http://www.preownedweddingdresses.com/dresses/view/103889/Monique-Lhuillier-Scarlett-Size-4.html

og der er en her i size 6

http://www.preownedweddingdresses.com/dresses/view/102388/Monique-Lhuillier-Scarlet-Size-6.html

Hvis du søger på modellen på den side er der faktisk en del til salg af den model du ønsker, i forskellig størrelse til forskellige priser

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer