Brud86

Hjælp sko og lingeri

23 indlæg i dette emne

Hej :c166:

Jeg skal giftes lige om lidt og har behov for lidt hjælp..

Skal købe sko, og er på udkig efter sko overvejer stadigvæk om de skal være hvide eller blå da min kommende mands jakkesæt er blåt eller lyserøde/pink da det bare er så meget mig - jeg er en pink pige :)

Men med så kort tid kan jeg ikke nå en masse frem og tilbage - søge osv. Så brug for nogen gode råd til steder man kan k'be sko ala det jeg har på billedet og som i har gode erfaringer med.

Derudover skal jeg også have noget lingeri nogen gode råd steder man kan købe det online eller i butikker man kan finde i KBH eller omegn?

Tak for hjælpen..

Hvis i vil se min kjole kan i gøre det her KJOLE og kom gerne med råd til hvad i ville have af sko og evt. os om i syntes jeg skal have slør er jeg meget i tvivl om?

post-72217-0-69878800-1396204956_thumb.p

post-72217-0-57982400-1396204966_thumb.p

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det sidste billede ser mega fedt ud - der hvor bruden har pinke sko og gommen pinke sikker på. Hvis du er en "rigtig pink" pige, synes jeg du skulle høre om din H2B kunne være med på det. Pink er en flot farve til blå og tror det bliver svært for dig at ramme samme blå, som hans jakkesæt er.

Og mht lingeri, så er der vist flere der har haft gode erfaringer med magasin bra-fitting.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De første blå sko er fra en sælger på etsy, og nogle af de andre kunne også godt være fra etsy...

Mht. Jakkesæt så synes jeg det er synd hvis din H2B skal i et pink jakkesæt hvis det ikke er sådan han ellers er, hvad med et pink slips?

Lingeri, helt sikkert Magasin, book en brafitting

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De første blå sko er fra en sælger på etsy, og nogle af de andre kunne også godt være fra etsy...

Mht. Jakkesæt så synes jeg det er synd hvis din H2B skal i et pink jakkesæt hvis det ikke er sådan han ellers er, hvad med et pink slips?

Lingeri, helt sikkert Magasin, book en brafitting

Det var nu heller ikke et pink jakkesæt jeg mente, hvis det er det du hentyder til ;) Mente pinke SOKKER til det blå jakkesæt lige som på billedet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De første blå sko er fra en sælger på etsy, og nogle af de andre kunne også godt være fra etsy...

Mht. Jakkesæt så synes jeg det er synd hvis din H2B skal i et pink jakkesæt hvis det ikke er sådan han ellers er, hvad med et pink slips?

Lingeri, helt sikkert Magasin, book en brafitting

Det var nu heller ikke et pink jakkesæt jeg mente, hvis det er det du hentyder til ;) Mente pinke SOKKER til det blå jakkesæt lige som på billedet :)

Ja den var jeg med på, det var fordi jeg forstod på Brud86 at hun overvejede at putte gommen i et lyserøde/pink jakkesæt og det synes jeg ville være synd... Jeg er lidt allergisk over for bryllupper hvor man har glemt at det også er gommens dag... Sorry trådstarter....

Jeg synes ideen med sokkerne er et rigtigt godt alternativ

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehehe tak for råd alle sammen går straks igang med at kigge på det i har skrevet.. :)

Kunne aldrig finde på at putte min kommende mand i pink jakkesæt - hans blå sæt er bestilt.. Men ja syntes også Pink og Blå passer godt sammen så kunne være en mulighed.

Og mth til lingeri så købte jeg faktisk et ret sødt sæt igår for H&M rigtig brude agtigt med trusser, BH, corsage, hofteholder til 550 kr. som jeg overvejere - jeg skal kun have trusse på, på selve dagen da der er indbygget BH i kjolen..

Så det her sæt skal bruges til at fotoshot og bryllupsnatten :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De første blå sko er fra en sælger på etsy, og nogle af de andre kunne også godt være fra etsy...

Mht. Jakkesæt så synes jeg det er synd hvis din H2B skal i et pink jakkesæt hvis det ikke er sådan han ellers er, hvad med et pink slips?

Lingeri, helt sikkert Magasin, book en brafitting

Tak for svar.. Jeg kan ikke komme ind på etsy - har du et link der virker?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det sidste billede ser mega fedt ud - der hvor bruden har pinke sko og gommen pinke sikker på. Hvis du er en "rigtig pink" pige, synes jeg du skulle høre om din H2B kunne være med på det. Pink er en flot farve til blå og tror det bliver svært for dig at ramme samme blå, som hans jakkesæt er.

Og mht lingeri, så er der vist flere der har haft gode erfaringer med magasin bra-fitting.

Undskyld spam...

Men har du mon modtaget den bh, du havde bestilt? Jeg er spændt på, stære hvordan den er!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes det sidste billede ser mega fedt ud - der hvor bruden har pinke sko og gommen pinke sikker på. Hvis du er en "rigtig pink" pige, synes jeg du skulle høre om din H2B kunne være med på det. Pink er en flot farve til blå og tror det bliver svært for dig at ramme samme blå, som hans jakkesæt er.

Og mht lingeri, så er der vist flere der har haft gode erfaringer med magasin bra-fitting.

Undskyld spam...

Men har du mon modtaget den bh, du havde bestilt? Jeg er spændt på, stære hvordan den er!

BH - ikke med var det her spg til mig?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

https://www.etsy.com/shop/walkinonair

Vær opmærksom på at de er fra USA så der kommer moms, gebyr og evt told oveni

Nåh ja tak for info - har du prøvede at bestille noget der?

Ikke endnu, men jeg regner med at mine brudesko skal være derfra :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes det sidste billede ser mega fedt ud - der hvor bruden har pinke sko og gommen pinke sikker på. Hvis du er en "rigtig pink" pige, synes jeg du skulle høre om din H2B kunne være med på det. Pink er en flot farve til blå og tror det bliver svært for dig at ramme samme blå, som hans jakkesæt er.

Og mht lingeri, så er der vist flere der har haft gode erfaringer med magasin bra-fitting.

Undskyld spam...

Men har du mon modtaget den bh, du havde bestilt? Jeg er spændt på, stære hvordan den er!

BH - ikke med var det her spg til mig?

Tror det var ment til mig:) Og nej, har ikke modtaget den endnu!! På fredag er det 6 uger siden jeg var i Malmø og bestille den, så har tænkt på, jeg lige vil skrive til dem og høre hvad status er!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes det sidste billede ser mega fedt ud - der hvor bruden har pinke sko og gommen pinke sikker på. Hvis du er en "rigtig pink" pige, synes jeg du skulle høre om din H2B kunne være med på det. Pink er en flot farve til blå og tror det bliver svært for dig at ramme samme blå, som hans jakkesæt er.

Og mht lingeri, så er der vist flere der har haft gode erfaringer med magasin bra-fitting.

Undskyld spam...

Men har du mon modtaget den bh, du havde bestilt? Jeg er spændt på, stære hvordan den er!

BH - ikke med var det her spg til mig?

Tror det var ment til mig:) Og nej, har ikke modtaget den endnu!! På fredag er det 6 uger siden jeg var i Malmø og bestille den, så har tænkt på, jeg lige vil skrive til dem og høre hvad status er!

Det var da irriterende, hvis det går helt i hårdknude så skriv en PM så kan jeg tage ind og hente den i den fysiske butik for dig

2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes det sidste billede ser mega fedt ud - der hvor bruden har pinke sko og gommen pinke sikker på. Hvis du er en "rigtig pink" pige, synes jeg du skulle høre om din H2B kunne være med på det. Pink er en flot farve til blå og tror det bliver svært for dig at ramme samme blå, som hans jakkesæt er.

Og mht lingeri, så er der vist flere der har haft gode erfaringer med magasin bra-fitting.

Undskyld spam...

Men har du mon modtaget den bh, du havde bestilt? Jeg er spændt på, stære hvordan den er!

BH - ikke med var det her spg til mig?

Tror det var ment til mig:) Og nej, har ikke modtaget den endnu!! På fredag er det 6 uger siden jeg var i Malmø og bestille den, så har tænkt på, jeg lige vil skrive til dem og høre hvad status er!

Det var da irriterende, hvis det går helt i hårdknude så skriv en PM så kan jeg tage ind og hente den i den fysiske butik for dig

Tak, hvor er det sødt af dig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg har lige bestil sko fra Etsy - i blå. De kunne også bestilles i alle andre farver. Glæder mig til at få dem i hænderne.

Men pink er en fed farve!

Fedt vil du ikke lige skrive når du har dem - så jeg ved hvad behandlings/transport tiden ca. er?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er mine sko kommet - de er så fine. Desværre har jeg kvajet mig - og bestil uk size i stedet for US size. Så de er desværre for små!

Jeg lader mig ikke skræmme. Bestiller nogle nye, og håber at sælge disse.

Godt en måneds levering - samt ekstra afgift på 380 kr. Blot så du er klar over, at det kan forekomme.

Og et gok i nøden til mig selv for ikke at bruge hovedet:-)

post-64954-0-49752500-1398711983_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis der er nogen der gerne vil have skoene i en farve, så kan man godt købe hvide satin sko og så farve dem. Jeg køber selv en par danskesko til dagen, da jeg ved at de er super gode at have på (og bonus er at jeg så har et par nye træningssko bagefter). Jeg holder dem så hvide, men regner med at farve dem hudfarvet bagefter, men man kan jo farve dem mange andre farver :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er mine sko kommet - de er så fine. Desværre har jeg kvajet mig - og bestil uk size i stedet for US size. Så de er desværre for små!

Jeg lader mig ikke skræmme. Bestiller nogle nye, og håber at sælge disse.

Godt en måneds levering - samt ekstra afgift på 380 kr. Blot så du er klar over, at det kan forekomme.

Og et gok i nøden til mig selv for ikke at bruge hovedet:-)

Ok tak for info men de er meget fine :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for hjælpen alle sammen..

Måtte skifte stil var ude efter farvede sko men da jeg prøvede det til kjolen fungeret det ikke, det overtog opmærsomheden på en måde hvor det ikke fungeret - så lavede lige en ny inspiration som ses herunder. Og det endte med at blive Benjamin Adams model nederst i midten :loveboard:

Undertøjet er købt - corsage i magasin og bh og trus har jeg også købt i H&M.. Ligger snarest billede på min profil :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer