frknordam

Hvilket band har i valgt og hvorfor ?

16 posts in this topic

ja overskriften siger det meste, er også interesseret i pris ?

Camilla

0

Annonce ♥

Vi har booket Rie Damgaard fra Herning. Hun skal have 6000 kr incl. transport for 7 timers underholdning. Vi har fået hende anbefalet, og skal til bryllup hos en veninde til sommer, der også skal have hende til at spille.

0

Kan anbefale Tinitus fra Viborg, de er meget alsidige i deres musik.... Prisen kender jeg desværre ikke lige, men kan finde ud af det, hvis det er

0

Vi har valgt Dem her: www.groovebox.dk

Jeg synes de er rigtigt fede og spænder bredt i repertoiret, så de spiller både tv2, Gnags og andet "gammelt dansk", samt lige fra doors, U2, Nirvana, Bruce Springsteen osv. Vi hører selv meget forskelligt indenfor rock genren, og jeg er sikker på, at både mine forældre og de andre "gamle", samt alle os "unge" får rødglødende dansesko... Bandet betyder meget for især mig. De skal spille fra ca. kl. 23-02 for 12.000 med kørsel (de er 4), og vi kan så forlænge dem for 4.000kr pr. time, max 2 timer ekstra. Jeg tror det bliver SUPER godt

0

Annonce ♥

Jeg har en yngre fætter, som har et mobilt diskutek… ham tænker vi at spørge, om han vil tage sit udstyr med… Og så tænker jeg egentlig at vi selv sammensætter noget musik, som passer til den lidt ældre generation mens vi spiser, men med mulighed for noget lidt yngre musik til senere…

Desuden holder vi jo fijiansk inspireret bryllup, så på den måde har vi også mulighed for at spille noget af de musik de spiller på Fiji…

Og så er ekstra bonus jo, at det er billigt! Går ikke selv meget op i musikken, og til min søsters bryllup nåede vi næsten ikke at nyde bandet, fordi vi spiste til så sent, de ældre var taget hjem, og de yngre var godt i gang med at danse til den musik der var på anlægget… så for mig ville et band være lidt spild af penge...

0

Puh, det er stadig et stort spørgsmål hos os.. H2b spiller selv i band og ville allerhelst have nogle af sine bekendte til at spille, men dem har vi inviteret med til festen, så vi synes ikke rigtig at vores gæster skal "arbejde" den aften.. Så nu er vi ude i at høre om en af hans mere perifære (men absurd dygtige) bekendtskaber vil spille noget guitar under middagen og så bestille dj til senere om aftenen...

Men det er h2b's opgave at tage en beslutning og han er i speciale-hi, så bryllup er lidt fjernt for ham lige pt ;)

0

Vi har booket Martin Preisler med band. Vi synes de kan starte en fest for alle med de gode sange.

0

Spillede i Støberihallen i Hillerød sammen med et band her i lørdags og hvis ellers pladsen er til det så kunne bandet, der hedder Megajam, absolut være en mulighed. De er ganske glimrende og flinke "fyre".

0

Annonce ♥

Har de en hjemmeside? Har prøvet at søge på dem, men kan ikke finde noget? Det kunne måske være noget for os

Spillede i Støberihallen i Hillerød sammen med et band her i lørdags og hvis ellers pladsen er til det så kunne bandet, der hedder Megajam, absolut være en mulighed. De er ganske glimrende og flinke "fyre".

0

Umiddelbart ikke men de har vidst en Facebook side og de havde en del med der tog video fordi der skulle produceres en youtube video til promotion (efter aftale med Round Table afdelingen som holdte festen). Det fede er så at jeg stod klemt inde yderst på scenen i et lille indhak men min banner og vores hvide truss var meget synlig når man så det ude fra så vi får gratis reklame på den konto .:) De spiller meget alsidig kopimusik og gør det ganske glimrende men umiddelbart ikke noget dansk musik hvad jeg lige hørte.

0

Bandet "cider" er også rigtig gode.. Og de spiller en god blanding af nye og gamle hits.. Man kan vel næsten kalde dem en levende jukebox.. De har ingen hjemmeside, men kan findes på facebook.. :)

0

Annonce ♥

Har en sød veninde som spiller i et band.... Rock-bandet, tror jeg nok, de hedder. De skal spille på Hornsrock Festivalen i Skibby d.13.juni kl.22-23. Mener også de har nogle youtube-videoer, men er ikke sikker. Prøv at søge på dem. Hvad deres pris er, aner jeg ikke.

Dem har jeg selv overvejet, men H2B er ikke helt solgt til ideen om et band eller den slags.. han er mest til anlægget i baggrunden, så har lige en overtalelse jeg skal kæmpe med :wink:

0

Hvad hedder deres facebook? Kan umildbart ikke finde dem?

Bandet "cider" er også rigtig gode.. Og de spiller en god blanding af nye og gamle hits.. Man kan vel næsten kalde dem en levende jukebox.. De har ingen hjemmeside, men kan findes på facebook.. :)

0

Annonce ♥