Ja84

åhh nej, min kjole er blevet for stor! Nu med billeder af den nye

28 posts in this topic

Ok, jeg indrømmer det, jeg er lettere presset lige nu... er normal meget afslappet, og tager tingene som de kommer... men nu ved jeg ikke hvad jeg skal stille op.

Var ved skrædderen med min kjole i går, skulle "bare" lige have den lagt op.

Får den på, min veninde snørrer alt hvad hun kan, indtil den ikke kan snørres mere ind. Og her står jeg så med en kjole, som stadig gaber ca 1,5 cm i begge sider, og sidder meget løst!

Da jeg prøvede den i november måde, sad den fint, og når den var snørret, var den ca 5-6 cm åben, ved den øverste snøre.

Som skrædderen siger, kan han sagtens lægge den ind, men der skal tages et godt stykke i begge sider, så man også kan se snøre effekten på begge sider.

Det var jo ikke lige hvad jeg havde regnet med :( eftersom jeg har købt kjolen, af en anden brud, som havde fortrudt sit køb, kan jeg ikke levere tilbage på nogen måde.

Kan jeg overhovedet nå at få en kjole hjem, og kan det lade sig gøre, at finde en til max 3000 i butikkerne?

Edited by Ja84
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Altså hvis du ikke vil have den lagt ind ( som jeg selv ville vælge, hvis skrædderen sagde det nok skulle blive fint) , så ved jeg at det ikke er umuligt at finde en kjole til maks 3000 i Lilly. Min egen kjole kostede 2700.- , og der var også nogle kjoler som var billigere. Det er jo så ikke nyeste modeller , men sidste års modeller, som de sælger til nedsat pris :)

Og er det en udsalgskjole, så får du den med hjem med det samme :)

Edited by Rikke aka rapanden
0

Jeg har mere eller mindre besluttet mig for, at jeg ikke vil forsøge at få den syet ind. Dels fordi der ikke er garanti for resultatet, og fordi det også er en halv kostelig affære.

I stedet kommer den nu til salg, og kan forhåbentligt glæde en anden :-)

Ringer til lilly i morgen (de har lukket i dag), tager i gråsten kjoler i morgen, og så har jeg et par fra dba jeg tror jeg vil prøve.

Det skal nok gå alt sammen ;-)

Havde bare lige brug for at komme af med lidt frustrationer :-)

0

Annonce ♥

Jeg har bestilt min kjole på jjhouse.com, den kostede 1500 kr, lavet efter mine mål og var med porto. Det tog 20 dage fra bestilling til den var her.

Hejsa Må vi se billeder af den. Jeg har nemlig også lige bestilt hos j j og er meget spændt på hvordan den kommer til at se.

0

Annonce ♥

LadyMarion - jeg har ikke fået taget mig sammen til at få den anden sat til salg endnu ;-)

WeddingAddict - prøver lige om jeg kan finde ud af at lægge billeder ind her.

Jeg har i dag flyttet kjolen ned til min mor, hvor jeg og børnene overnatter dagen før brylluppet.

Skulle selvfølgelig lige kigge på den, og nu er jeg pludselig i tvivl :blink:

Men mon ikke det rammer de fleste kommende brude. Uanset hvad, så bliver det den, har hverken tid eller råd til at købe en ny... igen :biggrin:

Nå, men et par "selfies" af kjolen og jeg

post-70438-0-44805700-1398272830_thumb.j

post-70438-0-66234300-1398272841_thumb.j

0

Annonce ♥

Jeg tror altså bare at vi er nogle brude, som uanset hvad og hvor mange kjoler vi så end måtte købe, så har vi altid en hvis form for tvivl. Min kjole er jo kjole nummer 2, og jeg har også været i tvivl med den. Jeg prøver at tænke på, at jeg måske bare er en af dem, som altid vil være lidt i tvivl, og som måske ikke vil får den der totale WOW følelse. For jeg er jo som sådan glad nok for kjolen, og ved jo at den sidder pænt ( når den lige er lagt op, og dermed falder pænere) .

Jeg syntes din nye kjole er super smuk til dig, og den sidder rigtig flot på dig :)

0

Annonce ♥

LadyMarion - jeg har ikke fået taget mig sammen til at få den anden sat til salg endnu ;-)

WeddingAddict - prøver lige om jeg kan finde ud af at lægge billeder ind her.

Jeg har i dag flyttet kjolen ned til min mor, hvor jeg og børnene overnatter dagen før brylluppet.

Skulle selvfølgelig lige kigge på den, og nu er jeg pludselig i tvivl :blink:

Men mon ikke det rammer de fleste kommende brude. Uanset hvad, så bliver det den, har hverken tid eller råd til at købe en ny... igen :biggrin:

Nå, men et par "selfies" af kjolen og jeg

HOLD DA OP... den er SYGT flot til dig. Er du vild en talje du får. SÅ SMUK!!!!

TVIVL IKKE... Kjolen er så smuk og meget meget meget flatterende til dig!! :loveshower:

0