EaCathrine

Endelig vores bryllup! 20.09.14 - BILLEDSPAM location

247 posts in this topic

Annonce ♥

Tak allesammen! Den er lige mig! :)

Det er vildt at vide at man har kjolen nu! Selvom der går 3 måneders tid før den kommer hjem så jeg kan prøve den igen og få den rettet til.

Can't wait! :)

0

Lækker kjole, hvor er det flot at farveforskellen får blonderne til at blive så tydelige, det kan jeg godt lide!

Ja, det faldt jeg nemlig også for! Havde aldrig troet at jeg skulle have andet end en helt hvid kjole,

men jeg elsker blonder og de bliver altså bare så meget flottere med den farveforskel, synes jeg!

Da den først kom på så voksede den bare på både mig, min mor og min søster - vi blev mere og mere vilde med den :loveshower:

0

Annonce ♥

Hår inspiration

Her er lidt af min inspiration til hår!

Jeg elsker noget med fletninger og er ret dårlig til at lave det på mig selv, så har det sjældent til hverdag.

Det skal i hvert fald helt sikkert være noget blødt og ikke alt for stramt hår, for det er først for nylig jeg er begyndt at sætte det op - tidligere har jeg følt mig alt for "bar" med håret trukket væk, så jeg havde altid tænkt at jeg skulle have løst hår til mit bryllup.

Min H2B elsker så bare når jeg sætter håret op, så det må jeg nok hellere! :lol: Så er det også anderledes end til daglig.

Glæder mig også til at prøve at få sat håret flot, for er som sagt selv elendig til det. Især fordi jeg har meget tykt og samtidig langt hår, så jeg synes det er for tungt til noget som helst. Bliver fedt at se hvad der kan blive ud af det :lol:

post-73257-0-90324000-1396812654_thumb.j

0

Annonce ♥

Wow, en smuk kjole! Og jeg kan rigtig godt lide din hårinspiration (det er sjovt nok heller ikke så langt fra hvad jeg selv har i tankerne :wink: ) og jeg tror det bliver flot sammen med kjolen :thumbsupsmileyanim:

0

Tykt og langt hår - sikke noget at klage over, tsk ;) Synes din hårinspiration er rigtig flot. Fletninger i tykt hår er så flot. Mit eget er så tyndt, at jeg føler en fletning reducerer det til en lille pisk :D

0

Nøjs for nogle fede hårbilleder! Sådan nogle frisurer er jeg også helt pjattet med! Specielt det nederste til venstre og det øverste til højre er super smukke! Hvor jeg dog håber at mit hår når at vokse nok til at få noget lignende(naturligvis ved hjælp af extensions) :)

0

Annonce ♥

Wow, en smuk kjole! Og jeg kan rigtig godt lide din hårinspiration (det er sjovt nok heller ikke så langt fra hvad jeg selv har i tankerne :wink: ) og jeg tror det bliver flot sammen med kjolen :thumbsupsmileyanim:

Tak! Ja, jeg tænker også det det kan blive flot til kjolen.

Rigtig romantisk stil uden det helt vilde - det er lige mig :biggrin:

0

Tykt og langt hår - sikke noget at klage over, tsk ;) Synes din hårinspiration er rigtig flot. Fletninger i tykt hår er så flot. Mit eget er så tyndt, at jeg føler en fletning reducerer det til en lille pisk :D

Hihi, ja jeg ved godt det ikke er noget at klage over :lol: Er også glad for det.

Det er kun fordi det er umuligt for mig selv at sætte op, fx kan det ikke holdes i en knold eller lignende da det er for tungt.

Så jeg kan kun finde ud af en kedelig hestehale! Glæder mig så meget til at få det lavet flot ved en der kan udnytte det tykke hår ordentligt :)

0

Hihi, ja jeg ved godt det ikke er noget at klage over :lol: Er også glad for det.

Det er kun fordi det er umuligt for mig selv at sætte op, fx kan det ikke holdes i en knold eller lignende da det er for tungt.

Så jeg kan kun finde ud af en kedelig hestehale! Glæder mig så meget til at få det lavet flot ved en der kan udnytte det tykke hår ordentligt :)

Kender godt til det der med alt "for meget" hår på hovedet. Og selv om det er lidt sværere at få frisurerne til at holde, så er det i sidste ende et spørgsmål om produkter og hårnåle i lange baner....

Din hårinspiration er vildt flot! Jeg elsker også fletninger - og med hensyn til at lave dem selv er det et spørgsmål om øvelse og tålmodighed. I dag render jeg f.eks. rundt med en hjemmelavet fransk fletning.... :wink:

0

Monogram?

Går og venter på de ting vi har bestilt til invitationerne, så jeg kan komme i gang med at lave dem!

Og så tænker jeg pludselig at jeg tror de bliver lidt tomme, så vi skal da have et monogram derpå også!

Så det har jeg så siddet og leget lidt med :) Intet fancy - bare i word!

Det viser sig så lidt at vores bogstaver ikke er super nemme at få til at passe pænt sammen synes jeg.

Er indtil videre endt med 2 bud.

Tror faktisk bedst jeg kan lide den første selvom det er en mindre "romantisk" skrift.

post-73257-0-60297600-1396904601_thumb.j

Edited by EaCathrine
0

Annonce ♥

Jeg har fået en pakke... :cheerleader3:

Ok, det er muligvis en af de "kedelige" af slagsen, men jeg er stadig vildt begejstret!

Den indeholder karton, kuverter og redskaber til at lave vores pocket invitationer -

det eneste større rigtige DIY projekt jeg nok kaster mig ud i.

Min H2B har kastet sig over at designe alt det indvendige i photoshop, som han er virkelig god til.

Jeg aner ikke hvad jeg havde stillet op med det ellers! Har bare fortalt ham mål og givet ham noget inspiration!

Så det venter jeg lige på han bliver færdig med så jeg kan komme i gang med at lave dem!

Ih jeg glæder mig!

Er så spændt på hvordan de bliver, om det er som jeg har tænkt mig!

Håber de bliver flotte. Vi har sammen valgt de farver og mønster som skal bruges rundt omkring, og så bliver selve invitationerne hvide for at det ikke bliver alt for meget!

En lille smagsprøve på farverne og mønstret kommer her :biggrin:

post-73257-0-53618500-1397134415_thumb.j

0

Annonce ♥

Sko og andre småting!

Uh, hvor har jeg haft svært ved at finde ud af hvilken type sko jeg skulle have.

Nu har jeg så endelig fundet nogle som jeg tror bliver virkelig gode! Det er egentlig dansesko som jeg så en anden tidligere BK brud havde købt bare i sølv. De er custom made, så der går desværre lige omkring 1½ måned før jeg kan få dem hjem! Jeg endte med en højde på 6.25 cm som jeg tror bliver fint! Men skal nok alligevel også finde et par andre sko til senere på aftenen. Selvom jeg må indrømme at jeg ikke rigtigt er typen der kommer til at danse hele natten!

En anden ting jeg lige har købt er en fin bryllupsparaply! Det skal der jo til, så nu burde vi være sikret :biggrin: Fandt den på den blå avis og håber handlen kommer til at gå fint så jeg snart får den hjem, da den skulle sendes med posten!

Her i weekenden har vi været sammen med både min og H2Bs familie, hvilket resulterede i at vi fik spurgt min onkel om han ville være toastmaster (han sagde ja! selvom han vist lige skulle tygge lidt på den), svigermor har også sagt ja til at være gavekoordinator og så har jeg lånt min svigerindes strømpebånd, så nu er der styr på både noget lånt og noget blåt :cheerleader3:

Her kommer lige et billede af mine sko :loveshower:

post-73257-0-55813000-1397474838_thumb.j

0

Salmer/musik

Så har vi (læs: jeg i samarbejde med min mor) også fået valgt salmerne til kirken.

Det blev til:

1. Se, nu stiger solen

2. Jeg ved en blomst (Barnekow)

3. I blev skabt som mand og kvinde

4. Giv mig, Gud, en salmetunge

Derudover overvejer jeg lidt om vi skal synge Septembers himmel er så blå som en form for lille velkomstsang til festen, da den er fin og nu vi jo har et september bryllup. Havde egentlig ikke tænkt at vi skulle have nogen velkomstsang, men det kunne godt passe fint synes jeg!

Med hensyn til ind- og udgangsmusik i kirken har vi besluttet os om at spørge en virkelig dygtig og "berømt/berygtet" organist om han vil spille. Mine forældre har kendt ham i mange år og han spillede også til deres bryllup. Jeg kender ham en lille smule da han efter sin pension har vikarieret nogle gange i den kirke jeg synger i. Jeg har haft lidt svært ved at "vælge den normale organist fra" ved bare at spørge en anden, men min mor fik mig overtalt fordi han bare er så dygtig.

Hvis han kan og vil, så vil vi prøve at spørge ham om han har nogle idéer til hvilken musik det skal være, da han kender rigtig meget flot :)

Det begrænses dog at at det er en MEGET LILLE kirke vi skal vies i!

0