EaCathrine

Endelig vores bryllup! 20.09.14 - BILLEDSPAM location

247 posts in this topic

Eeej hvor er dine negle bare fine.. Det samme gælder forøvrigt kirkehæfter, bordkort og alt det andet i har gjort klar :7himmel:

Jeg synes det er lidt sjovt at vi er nedt med at bruge præcis den samme kærligheden er.. tegning i vores kirkehæfter :wink:

STORT TILLYKKE med dagen i morgen! Jeg håber i får en skøn dag, og at det bliver mindst lige så fantastisk som i har drømt om

:loveshower:

0

Annonce ♥

Nu når jeg blev vækket af den lille prut der ville have mad, tænkte jeg at jeg lige ville ind og skrive til dig mens jeg havde tid :)

Stort tillykke med dagen, håber i får en rigtig dejlig dag 😊

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak allesammen!

Vi havde en skøn dag i går :loveshower:

Vejret var helt perfekt og alt gik som det skulle. Der var en masse dejlige mennesker som kom for at fejre os og vi fik så mange gaver som vi slet ikke havde forventet. I dag har vi spist frokost (og rester af bryllupskage) med vores forældre. Vi har fået hentet gaverne hjem og prøvet at få lidt styr på dem (det er vidst på tide vi får os et hus for at få mere plads! :lol: ). Nu er vi trætte og skal bare slappe godt af.

Her får I lige et lille sneak peek fra i går

post-73257-0-25147400-1411313711_thumb.j

post-73257-0-78879600-1411313720_thumb.j

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi venter stadig på billeder fra fotografen. Glæder mig så meget til at se dem! Der kommer nok en lille beretning når vi har billederne :)

Men jeg kan da lige lægge det ene billede op vi har set indtil videre. Vores fotograf var Lea fra Memorable, så nogle af jer har muligvis set det på facebook :)

post-73257-0-03721700-1411938551_thumb.j

0