Metteschjeldahl

Starten af middagen?

4 indlæg i dette emne

Jeg har ikke været til bryllup i mange år og bliver i tvivl om brudeparret er de sidste der sætter sig til bords. Synes bare jeg kan huske at vi alle stod op og klappede i takt til musikken inden vi satte os til bords.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha det er også meget forskelligt hvad folk gør i dag og ofte er det ikke noget jeg ved inden. Når folk går ind kigger jeg derfor meget efter for at se om brudeparret er i blandt eller de går ind som det sidste og dermed skal have en særlig "indmarch". Min oplevelse er faktisk at der nok er et overtal i dag som bare går ind sammen med de øvrige gæster/som nogle af de første og det handler måske om at der har været noget reception o.l. inden. Det her med at folk ikke må gå ind i festlokalet inden middagen er heller ikke noget som der generelt gås så meget op i dag. Men det er helt op til jer selv

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er nok også det samme som gør sig gældende hos mange. At de ønsker det så uformelt som muligt og så er der helt sikkert også nogle som slet ikke har tænkt over den del. Har da før oplevet at familie har stoppet brud og gom da de skulle til at gå ind i lokalet og pænt bedt dem om at gå ind til sidst (og så er der helt sikkert også nogle af de mange som har fået samme besked men bare har sagt "det gør vi ikke"). En overgang spurgte jeg folk til om der var noget speciel musik de ønskede som "indgangsmarch" når jeg talte med dem inden festen, men er gået lidt væk fra det da det netop ikke er så normalt mere at brudeparret går ind som de sidste.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer