Frulauridsen

Motivationstråd! - Alle må være med :)

81 indlæg i dette emne

Jeg har her henover påsken taget et par kg på... Det skyldes to ting. Dels har vi holdt fødselsdag for min kæreste i tre omgange (han er lige blevet 30) og haft svigermor på besøg hele påsken og dels har der ikke været tid til så meget motion som sædvanligt (nåede kun ca 23 km løb mod normalt 42). Håber jeg kan få kiloene slidt af igen i en fart men det er lidt op ad bakke lige nu. I aften skal vi til reception med min kærestes arbejde og i morgen skal vi til prøvemiddag på vores feststed (glæder mig!!) Men jeg har sat som mål at jeg i denne uge skal nå 50 km løb (er indtil videre på 29) og så må jeg give den gas i næste uge, hvor der ikke er nogle ekstra ting der koster kalorier :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er motivationen tilbage og jeg er igang med min træning igen... ! :)

Er begyndt at løbetræne idag... Er rimelig stolt over jeg klarede 40 min interval træning... Jeg har ikke kunnet løbe i mange år, da jeg har både knæ og ankel problemer, samt kronisk muskellogesyndrom i mine skinneben.... Så er rimelig stolt af mig selv... Det blev til 1,5 times træning i motionscenteret, samt min plankeudfordring.. :)

Maden går det stadig fint nok med... Det kunne nok være bedre, i form af mere regelmæssige måltider, der så også giver noget næring.. Men så længe jeg ikke spiser usundt, så skal det nok komme..

Hvordan går det med jer andre?? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her gaar det stille og roligt den rigtige vej - jeg er nu paa minus 10,3 kg I alt med 12 cm tabt I taljen og 16 cm paa maven. Jeg ville gerne tabe omkring 13 kg mere inden jeg skal proeve kjoler I august saa jeg med lidt held kan klemme mig I deres kollektionsproever, men nu faar vi se :) Jeg har skruet op for training saa jeg I hvertfald faar en time og 15 min 3 gange om ugen - det har hjulpet helt vildt saa jeg ikke har taget paa I de uger hvor jeg evt har faaet alkohol. Ellers saa fokuserer jeg meget paa portions stroerrelserne, minimerer mit broed og pasta indtag og soerge for at faa groensager til baade frokost og aften.

Saa nu er der bare at kloe paa og fortsaette saa jeg bliver klar til at proeve brudekjoler foerste gang den 16. august :)

Haaber I alle har jeres motivation og jeg glaeder mig til at laese hvordan det gaar! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her går det nogenlunde.

Jeg er ramt af sygdom så ingen motion til mig overhovedet. Der er bare ikke energi.. ikke engang til at gå nedenunder for at tage mig en mad eller en kop the. Heldigvis skal jeg til læge på fredag og så håber jeg at jeg kan komme til træning tirsdag i næste uge. Som vil nå at være min sidste inden jeg skal til USA fredag d. 9 maj i 14 dage. Håber jeg kommer til at gå en masse ture så jeg kan få motionen stadigvæk. Nu skal sygdom bare væk!!! Har ligget siden før påske, så nu!! SGU!! :wink:

MEN jeg var på vægten i dag. 140.0 kg. Det er 1,3 kg tabt på en måned hvor træningen har været på minus og maden ligeså.

Til jer andre... SÅDAN!!

Så er motivationen tilbage og jeg er igang med min træning igen... ! :)

Er begyndt at løbetræne idag... Er rimelig stolt over jeg klarede 40 min interval træning... Jeg har ikke kunnet løbe i mange år, da jeg har både knæ og ankel problemer, samt kronisk muskellogesyndrom i mine skinneben.... Så er rimelig stolt af mig selv... Det blev til 1,5 times træning i motionscenteret, samt min plankeudfordring.. :)

Maden går det stadig fint nok med... Det kunne nok være bedre, i form af mere regelmæssige måltider, der så også giver noget næring.. Men så længe jeg ikke spiser usundt, så skal det nok komme..

Hvordan går det med jer andre?? :)

Perfekt at du er på toppen igen.

Hvordan går det???

Her begynder vægten endelig at gå den rigtige vej! Desværre har jeg lige været nedlagt af feber, hals problemer og nu udslæt på hænder og fødder som gør ondt når man trykker på det - så ingen motion pt. :( Håber det forsvinder i løbet af natten så jeg kan komme ned og træne i morgen.

Er endelig begyndt at komme regelmæssigt afsted, så håber en en omgang sygdom får gjort det alt for svært for mig at komme igang igen.

Men hurra, der er da røget et par kilo

ALTID svært at komme tilbage efter sygdom. Så skal det hele lige igang igen. Men tillykke med de få kg :cheerleader3:

Succes! Jeg er kommet under 80kg (79,7kg, men hey der er et nyt og mindre tal foran, det er en succes)!!! Og min mave er krympet med yderligere 1,5 cm, mit brystomfang med 2 cm, min talje med 0,5 cm og lår med 1,5 cm. Mit hoftemål er det samme som for en uge siden. Jeg regnede lige antal cm sammen jeg har tabt i alt de steder på kroppen jeg måler mig - 43,5 cm på 5 steder siden 30. januar! Hvor er det vildt når man regner det sammen!!!

Thomas har spurgt om vi skulle afprøve 5:2 "kuren", som vist basalt set går ud på, at man spiser som man plejer at kunne for at holde sin vægt og ikke tage på de 5 ud af 7 ugedage, og de sidste to må man så kun få 5-700 kcal. Jeg har ikke undersøgt reglerne for kuren endnu, men umiddelbart ser det ud til, at man selv må bestemme kosten, selv på "fastedagene", så længe man holder sig indenfor den kaloriekvote man har den dag, men at de på fastedagene især (men vist også generelt) opfordrer til at man indtager sin væske i vand. Nå ja, de to "fastedage" må ikke ligge ved siden af hinanden. Jeg er frisk, jeg har før i tiden ofte kørt med dage hvor jeg var meget lavt nede i kalorieindtag (noget Thomas dengang kunne finde på at skælde mig ud over, så det er lidt morsomt at det er ham der foreslår denne livsstil).

SÅDAN, Gybbel!! Du er bare for sej. Jeg er hoppet på den med at måle istedet, men skal først måle mig på torsdag... men fedt med SÅ mange cm!! Godt gået! :cheerleader3:

skide godt gået!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går det nogenlunde.

Jeg er ramt af sygdom så ingen motion til mig overhovedet. Der er bare ikke energi.. ikke engang til at gå nedenunder for at tage mig en mad eller en kop the. Heldigvis skal jeg til læge på fredag og så håber jeg at jeg kan komme til træning tirsdag i næste uge. Som vil nå at være min sidste inden jeg skal til USA fredag d. 9 maj i 14 dage. Håber jeg kommer til at gå en masse ture så jeg kan få motionen stadigvæk. Nu skal sygdom bare væk!!! Har ligget siden før påske, så nu!! SGU!! :wink:

MEN jeg var på vægten i dag. 140.0 kg. Det er 1,3 kg tabt på en måned hvor træningen har været på minus og maden ligeså.

Til jer andre... SÅDAN!!

Succes! Jeg er kommet under 80kg (79,7kg, men hey der er et nyt og mindre tal foran, det er en succes)!!! Og min mave er krympet med yderligere 1,5 cm, mit brystomfang med 2 cm, min talje med 0,5 cm og lår med 1,5 cm. Mit hoftemål er det samme som for en uge siden. Jeg regnede lige antal cm sammen jeg har tabt i alt de steder på kroppen jeg måler mig - 43,5 cm på 5 steder siden 30. januar! Hvor er det vildt når man regner det sammen!!!

Thomas har spurgt om vi skulle afprøve 5:2 "kuren", som vist basalt set går ud på, at man spiser som man plejer at kunne for at holde sin vægt og ikke tage på de 5 ud af 7 ugedage, og de sidste to må man så kun få 5-700 kcal. Jeg har ikke undersøgt reglerne for kuren endnu, men umiddelbart ser det ud til, at man selv må bestemme kosten, selv på "fastedagene", så længe man holder sig indenfor den kaloriekvote man har den dag, men at de på fastedagene især (men vist også generelt) opfordrer til at man indtager sin væske i vand. Nå ja, de to "fastedage" må ikke ligge ved siden af hinanden. Jeg er frisk, jeg har før i tiden ofte kørt med dage hvor jeg var meget lavt nede i kalorieindtag (noget Thomas dengang kunne finde på at skælde mig ud over, så det er lidt morsomt at det er ham der foreslår denne livsstil).

SÅDAN, Gybbel!! Du er bare for sej. Jeg er hoppet på den med at måle istedet, men skal først måle mig på torsdag... men fedt med SÅ mange cm!! Godt gået! :cheerleader3:

skide godt gået!!

Tak :) Det er meget godt at gøre begge dele, så man kan holde øje med hvor der sker noget alt efter indsats.

Jeg er nede på 78,5 kg, men der er ikke rigtig sket mere på målene. Så det varierer hvor der sker mest herhjemme, men det har også lidt at gøre med at jeg netop har haft min menstruation og jeg er bare monster oppustet når jeg har den, og så fordi jeg stadig er ved at finde ud af hvilke madvarer jeg kan spise uden at blive pustet op som en ballon. :rolleyes:

De 2 ugentlige fastedage går rigtig fint indtil videre. Jeg ville egentlig foretrække at have en enkelt dag hvor man så slet ikke spiser (som Dort(h)e herindefra foreslog i min tråd), men det går bare ikke med Thomas og hans irriterede tyktarm, han får meget ondt hvis han ikke får bare lidt næring indenbords. Og det er ikke smart at vi kører hver vores, for så går der ged i den. Så vi fortsætter med 2 skrabede dage, onsdag og søndag! Det er SÅ befriende ikke at tænke så meget over maden, og jeg spiser fortsat mindre på de almindelige hverdage, fordi jeg bliver bedre til at lytte til hvad og hvor meget min krop fortæller mig den har brug for. :thumbsupsmileyanim:

Og godt at høre det går nedad med din vægt også på trods af sygdon, håber du bliver helt rask inden jeres tur til USA :)

Redigeret af gybbelgobbel
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som jeg har skrevet før - måske i andre tråde?! - har jeg det problem at mit ene ben især syrer til og giver kramper og smerter efter kort tids intervalløb (kunne klare 10 minutter af gangen, så lang pause, så 10 minutter mere, og så var mit ben ved at give efter under mig til sidst :td: ). Hen over påske har jeg haft 2 ugers ferie, og må indrømme at jeg på de to uger kun var ude at løbe en enkelt gang :blush: MEN MEN MEN!!! Da jeg så stiger på løbebåndet i går, løber jeg de 10 minutter uden problemer, tog en tår vand og løb yderligere 10 minutter uden anden pause end hvad det tager at smutte hen til vasken efter den tår vand og tilbage igen!!! :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: Mine ben trængte tilsyneladende til lidt længere restitution end hvad en enkelt dags pause eller en weekend kunne byde på.

De næste par uger skal der fokuseres på løb! Jeg vil gerne op at kunne tage 30 minutters interval uden store problemer. :cheerleader3: I dag prøver jeg 15 minutter i en køre - løbeintervallerne bliver jo længere når man sætter tiden op. Så må vi se om jeg kan det!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ku' godt! Jeg ku' godt! Jeg ku' godt! Jeg tog 15 min. interval i én køre, tog en slurk vand og tog så lige 10 min. mere! :biggrin:

Sådan, godt gået!

Her er jeg først kommet igang igen i dag. Så 8 dage uden motion. Men det skyldes at da jeg var ved at komme ovenpå fik min 7 måneder gamle datter halsbetændelse :( så kunne ikke rigtig få mig selv til at smutte fra en syg baby for at træne. Og så var jeg desuden træt fordi hun var så ked om natten at jeg ikke fik sovet så meget.

Men nu er jeg nede og træne igen, omend jeg starter stille op uden alt for mange ambitioner, ud over at være her og være aktiv imens :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ku' godt! Jeg ku' godt! Jeg ku' godt! Jeg tog 15 min. interval i én køre, tog en slurk vand og tog så lige 10 min. mere! :biggrin:

Godt gået!!! Hvilke intervaller løber du med? Hvis du da mener interval som jeg forstår det med skiftevis gang og løb... ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ku' godt! Jeg ku' godt! Jeg ku' godt! Jeg tog 15 min. interval i én køre, tog en slurk vand og tog så lige 10 min. mere! :biggrin:

Sådan, godt gået!

Her er jeg først kommet igang igen i dag. Så 8 dage uden motion. Men det skyldes at da jeg var ved at komme ovenpå fik min 7 måneder gamle datter halsbetændelse :( så kunne ikke rigtig få mig selv til at smutte fra en syg baby for at træne. Og så var jeg desuden træt fordi hun var så ked om natten at jeg ikke fik sovet så meget.

Men nu er jeg nede og træne igen, omend jeg starter stille op uden alt for mange ambitioner, ud over at være her og være aktiv imens :)

Nej det er heller ikke sjovt at smutte fra en lille syg en, som sikkert også er mor syg når hun ikke har det godt <3 Stakkels lille mus.

Jeg startede også ud uden at sætte nogle deciderede mål, men jeg har ikke rygrad nok til at få presset mig selv tilstrækkeligt, hvis ikke jeg har noget jeg går efter.

Jeg ku' godt! Jeg ku' godt! Jeg ku' godt! Jeg tog 15 min. interval i én køre, tog en slurk vand og tog så lige 10 min. mere! :biggrin:

Godt gået!!! Hvilke intervaller løber du med? Hvis du da mener interval som jeg forstår det med skiftevis gang og løb... ;)

Jep det er det jeg mener. Jamen det er det kære løbe bånd der bestemmer det. Man kommer i alt op at løbe 5 gange, med en gangsekvens både i starten og slutningen af tiden. Den første gangsekvens er dobbelt så lang som de øvrige sekvenser for at få varmet op. Så for 15 minutter ser det således ud: 2 minutter og 30 sekunders gang, så 1 minut og 15 sekunders løb, så 1 minut og 15 sekunders gang, så 1 minut og 15 sekunders løb, så 1 minut og 15 sekunders gang, så 1 minut og 15 sekunders løb, så 1 minut og 15 sekunders gang, så 1 minut og 15 sekunders løb, så 1 minut og 15 sekunders gang, så 1 minut og 15 sekunders løb, så 1 minut og 15 sekunders gang. Lige nu er jeg kun på effortlevel 3, dvs. gangsekvensen er med 4,7km/t og løb er med 8,1km/t.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og i går fik jeg løbet 20 minutter i et stræk, uden at hverken mine ben eller min kondi var ved at dø! :cheerleader3::loveshower:

Men kunne godt mærke at benene var ved at syre til i de sidste minutter. :pokey:

Men jeg er kun 10 minutter fra mit mål om at kunne løbe 30 minutters interval i en køre. Når jeg når dette, skal effort level op (dvs. hastigheden). Og så skal jeg til at kunne løbe hele tiden, så det ikke er interval. :o

Jeg vil gerne kunne løbe 5km på ½ time. :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej motivationen har været langt væk! Min søn har desværre nogle adfærdsmæssige reaktion på sine mange operationer hvilket tager alt energien fra mig men nu skal jeg igang igen! Jeg har lavet et 30 dages træningsprogram og hængt op på køleskabet. Trodsede regnen og tog en løbetur efter styrketræning idag, så dag 1 er streget ud :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er I gode allesammen! Sikke en masse lækre kommende brude der vente vores H2Bs ;)

En lille sejr herfra: Nåede i fredags mit første delmål om 20 kg tabt! (Siden oktober '13) Hurra!!

Det er et lille skridt på vejen (skal tabe 40-50 mere) men hurra da vægten sagde 139,0 istedet for 140-something så var jeg altså glad!

Motivationen er i top og kører i øjeblikket med et vægttab på 1 - 1,5 kg om ugen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej.

Jeg er forholdsvis ny herinde (kæresten friede i midten af april :cheerleader3: ), og har stadig ikke helt forstået hvad det betyder, udover at vægten SKAL ned!!!

Hvor er det dejligt (hvis man kan sige det på den måde) at jeg ikke er den eneste, der er frustreret over IKKE at være et lækkert lille nips, der kan gøre og spise hvad hun vil. Nej, desværre er jeg en af dem der er på 100 kg, og MEGET gerne vil se pæn ud (ideelt omkring 60-65 kg), når jeg skal gå ned af kirkegulvet. Der er faktisk ikke nogen undskyldning for at min vægt er steget, andet end den meget omtalte kæreste-hygge, som jo er fantastisk, men ikke ser så godt ud i spejlet :unsure:

Jeg har aldrig brugt en blog før, men tænker, da det er svært for mig at tale om min vægt med mine veninder og familie, at jeg har brug for motivation og opbakning fra nogle jeg ikke kender, for at dette skal lykkes, så I må undskylde, hvis der kommer lidt ynk fra min side herinde i ny og næ.

Udover at være en super hot brud næste efterår, kunne jeg/vi også godt tænke os at få børn. Dette gør selvfølgelig også motivationen lidt større, især fordi det endnu ikke er lykkedes (har prøvet i lidt over et år). Ved godt at det kan tage tid, men vil gerne gøre hvad jeg kan, for at undgå at lægelig indblanding - gode råd er derfor også velkomne på dette område :biggrin:

Her er så mine tanker og ideer til, hvordan jeg har tænkt mig at gøre:

Jo, for det første skal sukkerafhængigheden væk - dette bliver virkelig hårdt, men en kold tyrker kan måske gøre tricket... Derudover skal størrelsen af portionerne skæres ned, og der skal flere grøntsager og mere frugt til - også til de små mellemmåltider i løbet af dagen.

Og SÅ skal der trænes igennem - cykler på arbejde hver dag (ca 8 km hver vej), men kan mærke at det er ikke nok. Har derfor har købt dvd'en med Juillian Michaels 30 day shred, men synes at det er svært at få tid til at lave det hver dag, da jeg bor på 2. sal, og derfor enten skal gøre det i motionsrummet på mit arbejde eller i fitnesscenteret. Hvordan gør I som bruger den??

Kunne også godt tænke mig en dag at komme op og løbe 5km på 30 min, og har et program på 12 uger til dette, men ved ikke om det nogensinde vil komme til at lykkes :(

Puha, det er bliver en hård omgang, men det SKAL lykkes, og håber også med jeres opbakning, at det vil :) Håber at det vil være i orden for jer herinde, at der kommer lidt opdates engang imellem??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej.

Jeg er forholdsvis ny herinde (kæresten friede i midten af april :cheerleader3: ), og har stadig ikke helt forstået hvad det betyder, udover at vægten SKAL ned!!!

Hvor er det dejligt (hvis man kan sige det på den måde) at jeg ikke er den eneste, der er frustreret over IKKE at være et lækkert lille nips, der kan gøre og spise hvad hun vil. Nej, desværre er jeg en af dem der er på 100 kg, og MEGET gerne vil se pæn ud (ideelt omkring 60-65 kg), når jeg skal gå ned af kirkegulvet. Der er faktisk ikke nogen undskyldning for at min vægt er steget, andet end den meget omtalte kæreste-hygge, som jo er fantastisk, men ikke ser så godt ud i spejlet :unsure:

Jeg har aldrig brugt en blog før, men tænker, da det er svært for mig at tale om min vægt med mine veninder og familie, at jeg har brug for motivation og opbakning fra nogle jeg ikke kender, for at dette skal lykkes, så I må undskylde, hvis der kommer lidt ynk fra min side herinde i ny og næ.

Udover at være en super hot brud næste efterår, kunne jeg/vi også godt tænke os at få børn. Dette gør selvfølgelig også motivationen lidt større, især fordi det endnu ikke er lykkedes (har prøvet i lidt over et år). Ved godt at det kan tage tid, men vil gerne gøre hvad jeg kan, for at undgå at lægelig indblanding - gode råd er derfor også velkomne på dette område :biggrin:

Her er så mine tanker og ideer til, hvordan jeg har tænkt mig at gøre:

Jo, for det første skal sukkerafhængigheden væk - dette bliver virkelig hårdt, men en kold tyrker kan måske gøre tricket... Derudover skal størrelsen af portionerne skæres ned, og der skal flere grøntsager og mere frugt til - også til de små mellemmåltider i løbet af dagen.

Og SÅ skal der trænes igennem - cykler på arbejde hver dag (ca 8 km hver vej), men kan mærke at det er ikke nok. Har derfor har købt dvd'en med Juillian Michaels 30 day shred, men synes at det er svært at få tid til at lave det hver dag, da jeg bor på 2. sal, og derfor enten skal gøre det i motionsrummet på mit arbejde eller i fitnesscenteret. Hvordan gør I som bruger den??

Kunne også godt tænke mig en dag at komme op og løbe 5km på 30 min, og har et program på 12 uger til dette, men ved ikke om det nogensinde vil komme til at lykkes :(

Puha, det er bliver en hård omgang, men det SKAL lykkes, og håber også med jeres opbakning, at det vil :) Håber at det vil være i orden for jer herinde, at der kommer lidt opdates engang imellem??

Selvf. er det iorden at der kommer updates :D Vi er jo alle i samme båd… i hvert fald på den ene eller anden måde…

jeg tabte mig 2 kg på den første uge, hvor jeg skiftede til Low Carb High Fat kuren… Og herfter begyndte min vægt at svinge lidt - nogen dage havde jeg tabt mig, og næste dag havde jeg taget lidt på, nogen dage var der ingen forskel…

Efter 3 uger på min kur har jeg stadig kun tabt mig 2,5 kg :( (skal lige siges at jeg kun regnede med at skulle smide 6-10 kg…) så det er da en start…

I morgen starter jeg i praktik i Viborg, og bor i Århus. Det betyder jeg skal op halv 5 hver dag samtidig med at jeg skal læse til eksamen, når jeg kommer hjem.. Frygter virkelig at mit hårde slid de sidste 3 uger bliver helt spildt når jeg ikke får tid til at træne, og ikke har tid til at lave så meget ordentlig mad… Men nu må vi se…

Er heldigvis gået i gang i god tid, da vi også først regner med bryllup til næste år :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nede på 76,9kg! \o/

Dermed har jeg nu tabt 6,1 kg, og 18,5 cm tabt om maven!

Hold nu op, hvor er det godt gået :respekt: Tillykke!!

Taaaark :biggrin: Det er simpelthen så lækkert at der sker lidt! Sidst jeg stod på vægten stod den på 78,0 kg Og så fik jeg mit månedlige, hvor min krop altså bare holder på væsken og derfor har vægten været misvisende i en uges tid. Så var MEGET overrasket da jeg steg på vægten i morges! :bunny_4:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hopper også lige med her. Tak for jeres ærlighed. Det er så befriende da det er tabuiseret at fylde mere end dem der er små nips. Jeg er heldigvis ved at ligne mig selv fra før jeg tog små 10 kg på. Der bare kom snigende med kærestehyggen og for lidt motion. Det havde jeg ikke set komme.

Jeg har fået kommentarer som "er du gravid eller har du spist for meget" og fra en stewardesse da vi var på vej på ferie med en venneflok. Hun undskyldte sig pænt med at man ikke må være gravid og sidde ved nødudgangen. Øv. Hvor blev jeg flov og også ked af det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hopper også lige med her. Tak for jeres ærlighed. Det er så befriende da det er tabuiseret at fylde mere end dem der er små nips. Jeg er heldigvis ved at ligne mig selv fra før jeg tog små 10 kg på. Der bare kom snigende med kærestehyggen og for lidt motion. Det havde jeg ikke set komme.

Jeg har fået kommentarer som "er du gravid eller har du spist for meget" og fra en stewardesse da vi var på vej på ferie med en venneflok. Hun undskyldte sig pænt med at man ikke må være gravid og sidde ved nødudgangen. Øv. Hvor blev jeg flov og også ked af det.

Åååh altså, det spørgsmål har jeg fået vanvittig mange gange i årenes løb. Og flere gange fra vildt fremmede som overhovedet ikke burde kommentere på min kropsform! Derfor er det også centimetrene om maven jeg jubler allermest over, for det meste af min vægt sætter sig altid der. Hvad er det med folk og (indbildt) graviditet, som gør de mener det er ok at pointere at man har topmave? Det rager ikke fremmede mennesker om man er gravid eller ej, og stewardessen kunne sagtens have spurgt på en langt pænere måde! Kan man i mit vredesudbrud høre jeg har fået det spørgsmål alt for mange gange? Jeg er SÅ træt af folks uhøflige optræden overfor folk som måske bare er en smule overvægtige, så er det straks ok at såre. Øv altså!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Præcis. Det er så hamrende uhøfligt og svært at forstå hvorfor man så ikke bare lader være med at kommentere på noget så personligt som andres vægt og kropsform.

Jeg er 180 cm - startvægt 81,5 og er nu på 75,2. Det er skønt at kunne passe gamle bukser igen og jeg er gået en kjolestørrelse ned. Jeg mangler kun 2,5 kg nu men må blive efter brylluppet. Wuhuu :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Maveinfektioner og menstruation og lignende er ikke godt for ens cm-regnskab, så må man vente til det er overstået. :( Ærgerligt at du skulle blive syg når du nu lige var kommet så godt i gang.

Te2014: Ja nogle mennesker burde altså lige lære lidt pli! Og SKØNT at du er kommet igang med løbetræningen, og at du kun er sølle 2,5 kg fra målet! HVOR ER DET FLOT!!!

Jeg har fastedag i dag. Jeg er sulten... Men ikke noget jeg ikke kan holde ud. Thomas er stoppet med 5:2, og er gået over til at se mere på hvad kan spiser frem for hvor meget. Han får simpelthen ikke nok at spise, fordi han spiser det forkerte og så "råder bod på kalorieregnskabet" ved så at spise mindre. Det er ikke sundt for ham. Han vejer det kan skal, det sidder bare forkert og han er ved, gennem træning at få fedt kiloene til at blive til muskelkilo i stedet. Det går rigtig godt for ham - mums fillibaba siger jeg bare! :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer