AsmaaF

Hjælp søger store lokaler i Aarhus! (eller Jylland)

17 indlæg i dette emne

Hej allesammen! :happy:

Har nu været inaktiv her i lang tid, fordi bryllupsplanerne gik lidt i stå. Nu er vi så småt gået i gang igen, og vi har besluttet os for at afholde brylluppet i Danmark. Derfor vil jeg rigtig gerne finde et passende og super smukt sted til at afholde mit store arabiske bryllup. :lol:

Jeg har prøvet at google uden held, så forsøger mig lige herinde. Det skal helst være i enten Aarhus eller Aalborg (eller omegn), og meget gerne et sted i skønne skønne naturlige omgivelser. Har kigget på Varna Palæet, men det eneste problem er at jeg ikke tror det er stort nok, og bryder mig ikke om at der afholdes flere fester på ét sted. Vi regner med at være 100 mennesker, +/- 20.

Det kunne være fedt at gøre det på et gods eller et slot, men er også åben for (pæne) selskabslokaler. Det skal bare være et sted hvor jeg har mulighed for at dekorere lokalet, og med plads til stort dansegulv (for der danses sgu fra start til slut :bunny_4: )

Og med muligheden for at fravælge drikkelsen, for de fleste i vores familier drikker ikke :floejt:

Håber virkelig der er nogle der kan hjælpe! :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke fastlagt en dato, og vi ved godt det er lidt umuligt at finde et sted med så kort varsel, men da vi ikke har noget imod et fredagsbryllup virker det lidt realistisk, så vi krydser fingre. Ellers må det blive på et senere tidspunkt. Og tak for links Blomst, tjekker det lige ud! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidst jeg var ovre på Varna-palæet var der et selskab på ca. 300 personer i det tilstødende lokale så 110 personer er næppe noget problem (ligesom det ikke var et problem at der var andre selskaber). Spørgsmålet er så snarere om det er lavet så smart og fleksibelt at størrelsen kan ændres for et festlokale bliver nemt koldt og upersonligt hvis det er så småt. Derudover er der jo også grænser for hvor meget præg og dekoration man må sætte på lokaliteter når der er tale om en feststedsløsning.

Grundfør Forsamlingshus kunne være en mulighed. Der er god plads.

Og ja de arabiske, iranske mv. fester jeg har oplevet der bliver der danset også under middagen og ved det sidste jeg havde blev der også danset under receptionen. Det er så fedt at være med til .:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidst jeg var ovre på Varna-palæet var der et selskab på ca. 300 personer i det tilstødende lokale så 110 personer er næppe noget problem (ligesom det ikke var et problem at der var andre selskaber). Spørgsmålet er så snarere om det er lavet så smart og fleksibelt at størrelsen kan ændres for et festlokale bliver nemt koldt og upersonligt hvis det er så småt. Derudover er der jo også grænser for hvor meget præg og dekoration man må sætte på lokaliteter når der er tale om en feststedsløsning.

Grundfør Forsamlingshus kunne være en mulighed. Der er god plads.

Og ja de arabiske, iranske mv. fester jeg har oplevet der bliver der danset også under middagen og ved det sidste jeg havde blev der også danset under receptionen. Det er så fedt at være med til . :)

Tak, fedt at vide at du har spillet til arabiske fester, hvordan foregik det? Spillede du arabisk musik? Kommer nemlig til at mangle noget musik til festen, og vil helst have en der har kendskab til arabiske bryllupper :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej ham kender jeg !! :) Han er fra mit "hood" hvor jeg er opvokset :lol:

haha fedest :lol: Kender ham ikke, men kan se på mange af mine arabiske veninders millioner af billeder fra div. bryllupper at han spiller til nogen af dem :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jep. Der har jeg spillet arabisk musik bl.a. (ligesom jeg har spillet iransk og indisk musik til iranske/indiske bryllupsfester). Naturligvis musik som jeg ikke rigtig kender og der har derfor også været mange drøftelser med brudeparret om det og i nogle tilfælde er de også kommet med nogle numre på et usb-stik og så har jeg også det musik til en anden god gang. Men har omvendt aldrig spillet udeliukkende arabisk (eller indisk/iransk( musik. Som regel vil de fleste, hvor den ene part er dansk, også gerne have noget dansk og international musik. Naturligvis har jeg/vi heller ikke samme kendskab til arabiske bryllupsfester som dem der udelukkende laver den slags bryllupsfester.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep. Der har jeg spillet arabisk musik bl.a. (ligesom jeg har spillet iransk og indisk musik til iranske/indiske bryllupsfester). Naturligvis musik som jeg ikke rigtig kender og der har derfor også været mange drøftelser med brudeparret om det og i nogle tilfælde er de også kommet med nogle numre på et usb-stik og så har jeg også det musik til en anden god gang. Men har omvendt aldrig spillet udeliukkende arabisk (eller indisk/iransk( musik. Som regel vil de fleste, hvor den ene part er dansk, også gerne have noget dansk og international musik. Naturligvis har jeg/vi heller ikke samme kendskab til arabiske bryllupsfester som dem der udelukkende laver den slags bryllupsfester.

Jeg forventer heller ikke at det bliver udelukkende arabisk musik, det ville manden ikke orke :lol: Men skal nok skrive til dig hvis vi finder en dato :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer