Slaris

Jeres deko/farvevalg?

38 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Sort Limegrøn og Hvid.

Sort er H2B s yndlingsfarve og Lime er valgt ud fra Vi holder Forårs bryllup.. så kan man bruge grønne grene osv til pynt.

Vi var enige om det ikke skulle være "lyserødt prinsesse/ Tyl helvede" men noget vi begge kunne se os selv i. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores er hvid og så forskellige nuancer lilla :) Vi var klar over fra start, at vi kun ville have en farve/nuance udover hvid, og den farve skulle så også kunne gå igen i blomster, skjorte til kæresten osv. Og så var det for mig vigtigt at det var en farve vi begge kunne acceptere , og som ikke var hverken for maskulin eller for feminin. Så ja vi endte med at vælge lilla :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået et skævt hjertehalskæde for nogle år siden af min H2b. Det er endt i en tatovering for min forældre, som desværre ikke er her mere.

Så vores hjerte er temaet - lavet til monogram og bruges på næsten alt. Farverne er gammel rød, hvid og sort.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg er bare så forvirret mht farvevalg, jeg ELSKER farver og skal giftes næste forår, jeg er vild med tulipaner, men generelt også blomster med farver, hvilke farver overvejer du?

http://septembernet.dk/2012/03/16/anbefal-en-bog-vind-blomster/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har forelsket mig i de flotteste blommefarvede orkidéer.. Har ikke helt talt med min H2B om det, da han stadig befinder sig på Fiji, men jeg tænker at jeg vil forsøge at gøre brylluppet så Fiji-inspireret så muligt, og da orkidéer vokser vildt på Fiji, så tænker jeg at de bliver en del af vores tema…

Så tænker vores farvetema bliver mørk blomme-lilla, og måske hvid til duge og den slags og så sølv til lysestager, bestik osv. Har egentlig fundet et sted hvor de udlejer grønne palmeblads-dækservietter (ved stadig ikke helt om jeg gider betale for det, og er også bange for at det bliver tacky, hvis jeg gør for meget ud af mit Fiji tema), men måske grøn bliver en del af vores farver også...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer