Brudetobesoon

Min kjole .. Eller hvad?

21 indlæg i dette emne

Hej I skønne piger.

Jeg har brug for jeres hjælp .. Jeg har fundet min kjole, det var jeg overbevist om, da jeg fik kjolen på. Dog bliver jeg i tvivl, når jeg sidder og kigger på den .. og mine veninder jeg havde med ude og kigge havde blandede meninger omkring kjole, både gode og dårlige. Så har brug for jeres hjælp.

"Fremmede" har ingen følelser i klemme . Så skyd løs. Er det kjolen .. eller skal jeg kigge mig om efter en anden? Skal lige sige, at jeg har tabt mig omkring maven siden jeg var ude og prøve den, så den lille topmave skulle gerne være væk inden bryllup :)

post-73004-0-44093500-1396619637_thumb.j

post-73004-0-11416200-1396619647_thumb.j

post-73004-0-62305300-1396619653_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Synes også den sidder flot på dig og rigtigt flotte detaljer på ryggen, så ja vil også synes det var lidt synd med et slør, hvis det dækker for meget. Man kan jo få slør i flere forskellige størrelser, så man kunne jo prøve om et lille slør ville stå godt til kjolen og evt. dække for meget, hvis det er du ønsker slør på.

Da jeg var ude og prøve kjoler, havde min storesøster sagt til mig inden, at når man får en kjole på, skal kigge sig selv i spejlet og føle sig som en brud og føle at man bliver den smukkeste brud i den kjole og føle sig rigtigt god tilpas i den. Min søster tog også rigtigt mange billeder af mig i de forskellige kjoler. Det er rart at kunne sidde bagefter at kigge på billeder, inden man beslutter sig helt, for man kan være fuldstændigt overvældet af hele situationen og så er det også rart med nogle billeder, hvor man kan se hvordan kjolen sidder bagfra, som man ikke altid lige kan se så godt når man står der.

Jeg vil sige at når du var overbevist om at det var KJOLEN, da du havde den på, så synes jeg helt sikkert at du skal gå efter den følelse og den indskydelse. Tror du ikke muligvis at tvivlen bagefter måske kan være kommet, da dine veninder havde blandede meninger omkring den? Det vigtigste er at du føler dig godt tilpas, at du føler sig som den smukkeste brud i den kjole og så er det jo underordnet hvad andre synes om den, selvom man da gerne vil have at man får at vide at man ser godt ud i den og at den er super flot.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

meget smuk kjole! ryggen er jo helt vidunderlig...synes godt du kan have slør på. Hvad med et mega langt et-som følger ud til slæbet, i et enkelt lag? Det gennemsigtige ville slet ikke skjule ryggen, tænker jeg. Det er den ene mulighed for at have slør på, så hvis du brænder for det så skal du ikke lade dig stoppe!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes sagtens, at du kan have slør hertil. Ryggen er pæn, men det rigtige slør kan være med til at understrege kjolen, eks. et blondeslør til at give den lidt et "spanish feel". Så hvis du har lyst til at have et slør på, synes jeg du skal springe ud i det. Hvis ikke er der også mange flotte alternativer, bl.a. de fine stykker hårpynt som Miss-Lena laver.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer