Posted April 6, 2014 · Report post Jeg læste igår et indlæg hvor en hjemmeside blev nævnt. En hjemmeside hvor man selv kunne lave invitationer. Jeg gik straks fra I-padden ind på siden og prøvede at melde mig til. Men kunne ikke fra mobile enheder. Nu sidder jeg ved computeren og kan hverken finde indlægget eller hjemmesiden, er der nogen der ved hvad hjemmesiden hedder? :-) Tak! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 6, 2014 · Report post Har det vaeret inksaloon? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 6, 2014 · Report post Næh synes ikke det var det den hed, men den er noteret tak 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 6, 2014 · Report post Vi har lavet og bestilt vores på optimalprint.dk, kan det være der? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 6, 2014 · Report post He he optimalprint, kender jeg godt, det var ikke den... Jeg må lede videre... skal nok skrive siden når den dukker op... er jo lidt stædig så må lede til jeg finder den. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 6, 2014 · Report post Prøv at se om du ikke kan finde siden på din ipad, den må kunne ses i browserhistorie. Hvordan man lige gør på iPad ved jeg ikke, da jeg ikke ejer sådan en, men på min telefon kan jeg vælge en menu i browseren og der kan jeg vælge "seneste" så kan jeg se hvilke sider jeg senest har besøgt. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 6, 2014 · Report post Det kan man også på iPad... Bogen i højre hjørne -> bogmærker -> historie 1 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 6, 2014 · Report post Den liste der kommer frem er helt tom? Mener der i samme tråd var en der viste en indbydelse til guldbryllup lavet som et magasin/ugeblad.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 6, 2014 · Report post Så ved jeg ikke rigtigt.... Til gengæld faldt jeg over den her.... Virkelig virkelig sej indbydelse.... http://www.bryllupsklar.dk/forum/75657/magasin-invitation-til-inspiration.html/ 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 6, 2014 · Report post Og BKs link til købe indbydelser.... http://www.bryllupsklar.dk/bryllup/invitationer.html 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 6, 2014 · Report post Ja det var sådan et magasin jeg mener der også var i tråden, bare hvor det var til guldbryllup Ja det er en super sjov ide! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites