Fru.Frøken

Brudekjole og bevægelighed?

36 indlæg i dette emne

Jeg deler slet ikke den slags med mine veninder, det har jeg BK til. De får resten af mit liv i stedet :biggrin: Og så bliver de nok indviet lidt mere, når vi kommer lidt tættere på.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg startede først planlægningen i Januar i år, så vi synes ikke selv, at vi har haft lang tid til at planlægge og dermed snakke om det, men vennerne (som ikke har planlagt bryllup endnu) synes altså at flere måneder var lang tid haha :biggrin: Men nu hvor det allerede er i næste månede (Uh - mærkede lige nervøsiteten komme snigende :blink:), så begynder de også at snakke bryllup og hvad de skal have på osv. Det er ret hyggeligt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg startede først planlægningen i Januar i år, så vi synes ikke selv, at vi har haft lang tid til at planlægge og dermed snakke om det, men vennerne (som ikke har planlagt bryllup endnu) synes altså at flere måneder var lang tid haha :biggrin: Men nu hvor det allerede er i næste månede (Uh - mærkede lige nervøsiteten komme snigende :blink:), så begynder de også at snakke bryllup og hvad de skal have på osv. Det er ret hyggeligt :)

Det er jo lige det, hvis de ikke selv har prøvet at planlægge et bryllup kan de jo ikke sætte sig ind i at det kan tage specielt lang tid. Vi har også kun så godt tid, for at vi kan nå at spare op. :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg startede først planlægningen i Januar i år, så vi synes ikke selv, at vi har haft lang tid til at planlægge og dermed snakke om det, men vennerne (som ikke har planlagt bryllup endnu) synes altså at flere måneder var lang tid haha :biggrin: Men nu hvor det allerede er i næste månede (Uh - mærkede lige nervøsiteten komme snigende :blink:), så begynder de også at snakke bryllup og hvad de skal have på osv. Det er ret hyggeligt :)

Det er jo lige det, hvis de ikke selv har prøvet at planlægge et bryllup kan de jo ikke sætte sig ind i at det kan tage specielt lang tid. Vi har også kun så godt tid, for at vi kan nå at spare op. :biggrin:

Lige præcis :) Blev også selv overrasket over hvor meget der er, hvis man gerne vil lave mange ting selv :) Jeg har dog altid sagt, at jeg ville have et år til at planlægge for ikke at stresse, men sådan blev det jo så ikke :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare godt at høre at du fandt en løsning.. Og kjolen forbliver jo drømmekjolen, bare med en lille ændring. Hvor er det bare super. :loveboard:

Og mega fed service at hun sådan sprættede ærmet op så du kunne se forskellen. Så fedt for dig at du fik det ud af hovedet :loveflag:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer