Malene C

Rens af kjolen - men hvor?

7 indlæg i dette emne

Hej Alle

Nu er det ved at være tid til at få renset kjolen, så den kan blive lagt pænt væk for nu...

Men jeg må sige at jeg er meget nervøs for det - den skal jo ikke gå i stykker under processen, så jeg vil helst sende den et sted hen, jeg ved har styr på det!! For jeg har hørt om folk der sender kjolen til rens og får en ødelagt kjole tilbage...

Er der nogen der kender til et sted der kan rense en brudekjole - og som ved hvad de laver? Jeg bor på Amager, men tager gerne lidt væk for at finde et ordentligt sted.

Min kjole er en stor tyl-sag med blonder og pallietter, så der er nogle hensyn vaskeriet skal tage til kjolen...

Her er lige et link til et BILLEDE AF KJOLEN, hvis det evt, kunne hjælpe på anbefalinger af steder.

Håber der er nogen der kan hjælpe lidt her.

Redigeret af Malene C
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender intet til renserier, men jeg vil anbefale dig at vælge et sted der er medlem af Dansk Renseri Forening. Du kan finde medlemmer på hjemmesiden. (Linket henviser til københavnske renserier, som jeg har søgt på, men du kan naturligvis søge i hele landet.

Hvis der opstår en situation er det for det første nemmere og hurtigere at klage gennem foreningen, for det andet har medlems-renserierne en ansvarsforsikring.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer