MissMeyer

Telt bryllup aflyst:( andre ideer modtages nær Fredericia

10 posts in this topic

Øv øv øv, her har jeg gået og drømt om at vi skulle holde vores bryllup, som en slags stor havefest, i telt, med grill cater, varmekanoner og lyskæder på trelde næs camping

Men idag da h2b forhører sig ved campingfar ang telt, musik mm, fortæller han, at der skal være ro kl 24😱 så nu er den ide skudt i sænk, vores bryllup bliver en fest, og det, der indtil videre er bestilt, er bandet, så vi må finde på noget nyt.

Sidder I med nogle gode ideer, det skal ikke være så formelt, og man skal kunne feste til den lyse morgen. Hjælp!

0

Annonce ♥

Der er jo en del herinde der lejer spejderhytte, måske det var en ide??

0

Øv øv. Hvad med et forsamlingshus? Der er da flere. Både Herslev, Bredstrup Pjedsted mfl

0

Øv øv.. hvirnår er den store dag. ? Er selv fra Fredericia :)

0

Annonce ♥

Ja, meget øv, vi havde bare en følelse af, at det lige var os, mine svigerforældre er festligere derude, og vi kommer der rigtig meget om sommeren, nå men. Musik er meget vigtig, og vi vil ikke slutte vores bryllupssfest kl 24.

Vi har overvejet forsamlingshuse, vi vil undersøge, egeskov forsamlingshus, Bredstrup pjedsted forsamlingshus og røjle forsamlingshus, dagen er først den 9/5-15, så vi har jo heldigvis tid til at finde ud af noget andet:-)

Kender i nogle spejderhytter, man kan leje i området?

0

Hvorfor finder I ikke bare ud af om I kan finde et andet sted og slå telt op? Min søster og svoger havde deres bryllup i et stort telt med de ting du beskriver, og de havde bare teltet i haven (nu skal det siges at de har et lille nedlagt landbrug, og dermed masser af plads) - men måske I kender nogen som har plads til at I kan slå teltet op uden man skal være færdig kl 24?

0

God ide LinogDalton :-) Bare husk, at der skal være lidt toiletfaciliteter at tage af, da der ellers let kan blive kø... Vi skal holde udebryllup i det Nordjyske (www.rubjerglejren.dk) og fandt stedet gennem den førnævnte hyttefortegnelse

0

Annonce ♥

Pjedsted Forsamlingshus får min stemme (og jeg har været der MANGE gange :-) )

Ikke så formelt, men maden er fantastisk og prisen yderst rimelig.

0

God ide LinogDalton :-) Bare husk, at der skal være lidt toiletfaciliteter at tage af, da der ellers let kan blive kø... Vi skal holde udebryllup i det Nordjyske (www.rubjerglejren.dk) og fandt stedet gennem den førnævnte hyttefortegnelse

Vi havde lejet en toilet-vogn, fordi huset var underrenovering… Man kan få sådan nogle "luksus" nogen, hvor rummet er ret stort, så der var masser af plads til at gå på toilettet med en stor kjole uden at kjolen blev helt ulækker…

0