Marie E

skræddersyet jakkesæt til mænd ?

19 indlæg i dette emne

:balloons: til jer der får skræddersyet jakkesættet til jeres husbonds , hvor får i det gjort og til hvilken pris, har nemlig lige luftet tanken hos min H2B og blev vældig interesseret .....Så zillas kom med jeres bud .....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min H2B køber sine på ebay, vi måler selv og så bliver de syet i Korea... Super kvalitet til omkring 6-700 kr

Hvis man bor i DK skal man lige være obs på gebyr, moms og evt told

Redigeret af Camilla_krøier
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min H2B køber sine på ebay, vi måler selv og så bliver de syet i Korea... Super kvalitet til omkring 6-700 kr

Hvis man bor i DK skal man lige være obs på gebyr, moms og evt told

okay, har du mon et link dertil :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har været i Mond Copenhagen ( den på jagtvejen i København) de er super søde og virkelig professionelle.

Startprisen er vist 3500 for jakkesættet, det kommer an på stoffet

Min kommende mand valgte et jakkesæt + en guldpakke ( den gør man kan vælge forskellige ting som initialer m.m.) skjorte, klud og slips for 6500 kr det er så flot

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min H2B køber sine på ebay, vi måler selv og så bliver de syet i Korea... Super kvalitet til omkring 6-700 kr

Hvis man bor i DK skal man lige være obs på gebyr, moms og evt told

okay, har du mon et link dertil :)

http://www.ebay.com/sch/bespokeway/m.html?_nkw=&_armrs=1&_ipg=&_from=

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fashionlab på Kongensgade i Odense :) Det er helt fantastisk service og utroligt god kvalitet. Man er selv med i det hele og får samtidig gode råd. Det er meget intimt, hvis der aftales tid er det normalt kun dig/jer der er inde. Der kan selvfølgelig komme kunder uden tid, men primærfokus ligger på kunden med tidsbestilling.

Min mands jakkesæt kostede 7500, det var for bukser, skjorte, vest, og jakke. Der kan også købes slips mm.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min H2B får syet sit skræddersyede jakkesæt hos designer David Andersen i kbh.

Han skal give 6000 kr. og kan være med til at bestemme alt! Forlover får et slips i samme stof som H2B's vest... det synes jeg er super fedt! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste får også et sæt fra David Andersen. Habit, skjorte, slips og vest for i alt 8.000... Glæder mig så meget til at se det når vi skal derover i starten af maj :)

Min H2B har også fået sit jakkesæt lavet hos David Andersen 5000,- - se det her.

Lige nu kører David Andersen kampagne på 4500,- for et jakkesæt...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kæreste får også et sæt fra David Andersen. Habit, skjorte, slips og vest for i alt 8.000... Glæder mig så meget til at se det når vi skal derover i starten af maj :)

Min H2B har også fået sit jakkesæt lavet hos David Andersen 5000,- - se det her.

Lige nu kører David Andersen kampagne på 4500,- for et jakkesæt...

Hvor finder du den kampagne henne? :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min Kira fik et skræddersyet jakkesæt. Hun er en spinkel pige, og VILLE have jakkesæt på. Prøv lige at finde noget, der passer....desuden havde hun helt bestemte krav til, hvordan det skulle se ud. Vi havde først kontakt med Suitopia i Sverige. DET KAN IKKE ANBEFALES!!!

De brændte os af. Svarede ikke på mails tøjet var ikke færdig til den aftalte tid, der var ingen undskyldninger, kun halve løfter om at "vi tror da nok vi når det, inden I skal giftes". Det ENESTE positive jeg kan sige herom er, at vi dog fik vores penge tilbage

Vi besøgte også FashionLab i Odense (Eller, Kira og min far gjorde), og det var FLOT har jeg hørt. Men de kunne stadig ikke levere præcis det stof, hun gerne ville have, medmindre vi selv sendte noget til....Indien, mener jeg, hvor deres systue lå. Så fandt vi dette:

http://www.tojmageren.dk/

I Fjerritslev, tæt på mine forældres hjem. DET kan anbefales. Med kun halvanden måned til bryllup tryllede hun tøj frem til Kira. Vi havde ikke mulighed for at besøge hende, inden arbejdet med prøvemodellen begyndte, så skrædderen sendte os i Flugger farver. Hvorfor? Fordi vi så kunne hente farvekort, og fortælle hvilke farver der matchede min kjole bedst. Hun kunne så gå i sin Flügger og finde de samme farver. Derefter sendte hun stofprøver til os, så vi kunne vælge, hvad vi gerne ville have.

Kira besøgte hende én gang for at prøve modellen. Den sad næsten perfekt. Og hun vidste dælme, hvad hun talte om! både Kira og jeg syr selv en smule, og der var ingen tvivl om, at denne kvinde kunne sit kram. Et hiv her, et spræt der, flytning af en læg, og så! Tadaa! Færdig model.

Resultatet kan ses her:

osikirkenLars.jpg

Det kostede den nette sum af 5100 kroner - og det var med indsyning af hendes vest, som trods den mindste størrelse i Lilly stadig var alt for stor til hende :P

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste får også et sæt fra David Andersen. Habit, skjorte, slips og vest for i alt 8.000... Glæder mig så meget til at se det når vi skal derover i starten af maj :)

Min H2B har også fået sit jakkesæt lavet hos David Andersen 5000,- - se det her.

Lige nu kører David Andersen kampagne på 4500,- for et jakkesæt...

Hvor finder du den kampagne henne? :biggrin:

Hvis du liker ham på facebook :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Marie,

Hvad endte I med at vælge? Eller leder I stadig..

Vi benyttede selv Herrernes Magasin og deres skræddersyede jakkesæt. Synes resultatet blev fantastisk, med god service hele vejen igennem. Du kan se mere her: http://www.davidk.dk/Jakkesæt/Skræddersyet-jakkesæt

Det er ikke helt billigt, men til gengæld får manden et jakkesæt han kan bruge de næste 10-20 år.

De holder til i København, så jeg tænker valget bør afhænge af hvor du bor, men vi havde gode erfaringer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Marie,

Hvad endte I med at vælge? Eller leder I stadig..

Vi benyttede selv Herrernes Magasin og deres skræddersyede jakkesæt. Synes resultatet blev fantastisk, med god service hele vejen igennem. Du kan se mere her: http://www.davidk.dk/Jakkesæt/Skræddersyet-jakkesæt

Det er ikke helt billigt, men til gengæld får manden et jakkesæt han kan bruge de næste 10-20 år.

De holder til i København, så jeg tænker valget bør afhænge af hvor du bor, men vi havde gode erfaringer.

Vi har ikke valgt noget endnu, da der forsat er to år til endnu :floejt::blush: men har da skrevet alle budene op, så er det op til min h2b når den tid kommer :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min storebror jar fundet denne side:

http://www.suitopia.dk/dk/

Hen har ikke købt noget derfra endnu, men det er ret billigt

Vær opmærksom på at de sender fra Asien så der kommer gebyr, moms og told på....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min storebror jar fundet denne side:

http://www.suitopia.dk/dk/

Hen har ikke købt noget derfra endnu, men det er ret billigt

Vær opmærksom på at de sender fra Asien så der kommer gebyr, moms og told på....

Mange tak for advarslen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op! Det er en ren jungle derude, så godt at få andres input til skræddersyet jakkesæt, når manden skal klædes på til den store dag :loveshower:

Jeg har selv prøvet at kigge lidt rundt, og er meget i tvivl, men umiddelbart virker det til at nogle af tilbuddene er i den dyre ende???

Her kan man i hvert fald få et til 4300kr i uld og kashmir: http://www.annespang.dk/shop/jakkesaet-og-habit-15s.html

Jeg ved dog ikke, om stofferne på de nævnte jakkesæt er anderledes?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer