Kat30

Meget dårlig oplevelse med alovestory.dk - Banés Photo & Web

16 posts in this topic

Hej med jer

Min mand og jeg blev gift i marts måned. Super hyggeligt bryllup.

Jeg vil dog lige dele vores oplevelser med fotografen fra alovestory.dk - Shøle B. Offenbach

Det er nemlig sådan at vi blev brændt fuldstændigt af, hvilket selvfølgelig gav mig panik og helt unødvendigt stress, under selve vielsen. :(

Vi havde betalt hende mange penge og hun svarer efterfølgende ikke på vores henvendelser. Helt vildt surt! :td: :td:

Nå livet går videre for os, og heldigvis var der mange søde gæster som tog fine billeder af os. Nu må vi se om vi kan få vores penge tilbage :)

Ville bare lige dele min oplevelse

Hilsen Kathrine

0

Annonce ♥

Ej! Puha det lyder dælme som en dårlig oplevelse.

Det er jeg ked af at høre!

Jeg håber i får pengene tilbage - det skulle da bare mangle!

0

Ej det lyder virkelig som et hvert brudepars mareridt at fotografen ikke møder op! Godt I fandt en anden løsning, så I idet mindste fik nogle gode billeder…

Kan I ikke få banken til at trække pengene tilbage? Jeg fik en gang at vide af min bank, at hvis jeg købte med mit dankort (visa), og jeg ikke fik det jeg betalte for (her var det flybilletter), og at jeg efterfølgende havde gjort alt for at få mine penge tilbage, så var det banken der stod med problemet, og jeg ville kunne få mine penge af banken… ved ikke om det hjælper jer her?

Ellers kunne man muligvis overveje at melde hende til politiet? ved ikke om det er lige drastisk nok, men hvis hun ikke vil svare på jeres henvendelser, så har hun jo "stjålet" pengene…

Synes i hvert fald det er fedt du advarer os andre mod dem!

Held og lykke med at få pengene igen…

0

Ej for søren da også.... Det er bare ikke i orden!! :pokey:

Må da håbe i kan få jeres penge igen. Men det er surt når man bruger mange penge på den post og så bliver brændt af på den måde. Trist!!

0

Annonce ♥

Det er godt nok rigtig øv... I burde få lavet et photoshoot nu her efter brylluppet - sådan et med tøj og det hele - men mere afslappet stil

0

det er bare det værste der næsten kunne ske på ens store dag

håber i kan få jeres penge tilbage

0

Tak for alle jeres søde svar. Ja det var mega surt på dagen. Men vi kom videre og fik en helt fantastisk oplevelse - trods af at vi blev brændt af af fotografen

Ej det lyder virkelig som et hvert brudepars mareridt at fotografen ikke møder op! Godt I fandt en anden løsning, så I idet mindste fik nogle gode billeder…

Kan I ikke få banken til at trække pengene tilbage? Jeg fik en gang at vide af min bank, at hvis jeg købte med mit dankort (visa), og jeg ikke fik det jeg betalte for (her var det flybilletter), og at jeg efterfølgende havde gjort alt for at få mine penge tilbage, så var det banken der stod med problemet, og jeg ville kunne få mine penge af banken… ved ikke om det hjælper jer her?

Ellers kunne man muligvis overveje at melde hende til politiet? ved ikke om det er lige drastisk nok, men hvis hun ikke vil svare på jeres henvendelser, så har hun jo "stjålet" pengene…

Synes i hvert fald det er fedt du advarer os andre mod dem!

Held og lykke med at få pengene igen…

Vi har desværre givet hende pengene kontant, så banken kommer ikke til at hjælpe os. Desværre. Vi forsøger stadig at få hende i tale (tror stadig på det bedste i folk) :pokey:

Det er godt nok rigtig øv... I burde få lavet et photoshoot nu her efter brylluppet - sådan et med tøj og det hele - men mere afslappet stil

Ja vi har faktisk allerede talt om det Miss_Lena - Men hvis vi gør det så venter vi til sommer - Vi har allerede lavet en aftale med en fotograf, som var ven med en af gæsterne fra brylluppet. Han gør det gratis, da han fik ondt af os. Så det er jo super flinkt af ham :) :)

Hilsen Kathrine

1

Åh hvor forfærdeligt, ville panikke helt. En tanke der lige strejfer mig - er i sikre på, at der ikke er sket hende noget? Har i hørt fra hende overhovedet siden hun gik "under jorden"?

0

Annonce ♥

Ej hvor er det bare surt...Har i nogen form for kvittering for den betaling?

0

Jeg er meget overbevidst om at der ikke er sket hende noget. For det var selvfølgelig min første tanke. :)
Hun har været rimelig "aktiv" på FB med lystige indlæg om fotografering. og én gang tog hun faktisk mobilen og præsenterede sig. Da hun fandt ud af hvem vi var, blev der pludselig meget dårlig forbindelse vi "røg ud" :unsure: som det hedder.

Hilsen Kathrine

0

Det lyder skidt, jeg ville anmelde hende, ud over at have svigtet på dagen har hun jo faktisk også stjålet fra jer idet i ikke har fået den tjeneste I har betalt for

1

Det er da så meget tyveri!! :o Nej hvor er det bare for meget :o

Hvis I ikke kan få kontakt til hende, hvad med at skrive på hendes væg på facebook. Så kan hun da være tvunget til at forholde sig til jer?

I kan jo starte med at ligge stille ud og bare skrive at I har så og så længe forgæves forsøgt at få kontakt til hende - om hun ikke vil kontakte jer?

0

Annonce ♥

Jeg er tom for ord :shooter::pokey:

0

Jeg er meget overbevidst om at der ikke er sket hende noget. For det var selvfølgelig min første tanke. :)

Hun har været rimelig "aktiv" på FB med lystige indlæg om fotografering. og én gang tog hun faktisk mobilen og præsenterede sig. Da hun fandt ud af hvem vi var, blev der pludselig meget dårlig forbindelse vi "røg ud" :unsure: som det hedder.

Hilsen Kathrine

Ja okay, det er meget suspekt... Det lyder da bare helt vildt mærkeligt at opføre sig sådan, når man er i et service fag og afhængig af god omtale. Som flere andre skriver, synes jeg også i kan melde hende til politiet. Tror i skal gemme beviser på, at i har prøvet at komme i kontakt med hende - mails, opkaldslister osv. Og så synes jeg i skal skrive en anmeldelse på trustpilot. Denne tråd går jo hurtigt tabt i mængden.

0

Sådan noget er så kedeligt. Først og fremmest for jer men også for os andre for det er med til at give andre en mistro til bryllupsfotografer og bryllupsleverandører i det hele taget. :td: Udover det der allerede er blevet sagt så hæfter jeg mig ved en ting. Du skriver at I har givet hende pengene kontant. Så må det jo betyde at I har mødtes med hende inden bryllupsdagen.

CVR-nummeret på hjemmesiden refererer i øvrigt til et anpartsselskab der hedder Candy Queen ApS (med Banes som et af binavnene) og har adresse på Kildegårds Plads 3, 1. th. i Gentofte. Det er formentlig en privat adresse så man kunne jo aflægge hende et "besøg" :lol: I har forhåbentlig fået en kvittering eller anden form for dokumentation for betalingen. Jeg er bange for at politiet ikke vil stille meget op i sådanne tilfælde men kan man ikke få en fornuftig dialog med hende kunne midler som Trustpilot, Facebook, Bryllupsklar m.v. jo være midler som er værd at tage i brug. Dårlig omtale på sociale medier er ikke ligefrem en bryllupsleverandørs livret og slet ikke når det ikke handler om vurdering/smag/behag men om at vedkommende kort og godt har brændt jer af. Der kan jo også være sket noget alvorligt (force majeure) som er årsagen til at hun ikke har overholdt aftalen og ikke svarer på jeres henvendelser men uanset hvad så skal I da have pengene tilbage.

0

Surt omkring din oplevelse Kat30

Jeg lukker lige denne lidt, da jeg har taget kontakt til alovestory.dk - for at høre hendes version af sagen. Inden tråden bliver alt for lang.
Det kan jo være altødlæggende for hendes forretning hvis det viser sig at der er noget helt andet galt.

Jeg vender tilbage med at svar :)

0

Annonce ♥

Guest
This topic is now closed to further replies.

Annonce ♥