Marie E

hvor længe før bookede i fotografen?

24 posts in this topic

Annonce ♥

Vi var lidt sent ude med 7 mdr før og det troede jeg var tidligt nok :D men vi fandt hurt vi ud af at man skal være hurtig ude ;) Heldigvis fandt vi et skønt pr der virker søde og dygtige. Vi har desværre også oplevet at vælge et fotograf par som på ingen måde tænke på os ud over vores penge, så tænk jer godt om når i vælger :) pøj pøj

0

Annonce ♥

Bookede og bookede... Vores fotograf er min gode veninde, der er fotograf til daglig. Hun skal selvfølgelig selv med til festen, men hun blev "hyret" lige så snart vi havde fastsat datoen, så det kom i hendes kalender...

0

Annonce ♥

Vi var også lidt sent ude da vi planlagde datoen for brylluppet til at være bare 6½ måned efter han friede, så det var vel ca. 6 måneder før brylluppet vi fik booket fotografen. Vi var vist også rigtig heldige at hende jeg gerne ville have stadig var ledig den dag :)

0

Vi bookede 10 måneder før,og der var der faktisk en del fotografer,der allerede var fuldt booket,selv om vi først skal giftes i december,hvor der ikke er særlig mange bryllupper,så jeg vil sige vær ude i rigtig god tid.

0

Vi bookede ca 8 måneder før, jeg nægter at give 15-20.000 på den post så vi gik efter en god amatør fra min søsters foto klub på google+, men den første der skrev tilbage er en virkelig dygtig freelance fotograf som jeg fik presset rigtig meget ned i pris

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi bookede lidt over et år inden brylluppet. Fotografen er en vigtig post for mig, så jeg ville gerne have rimelig frit valg blandt fotografer. Det er rart at have styr på det tidligt i processen. :)

0

Annonce ♥

Jeg blev først friet til her i februar, og vi skal giftes til august... Så efter vi havde fundet spejderhytten og datoen, så bookede vi en fotograf, som før har taget billeder af os og vores søn i haven. Hun passer perfekt til vores uformelle stil :wink:

0