Marie E

hvor længe før bookede i fotografen?

24 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi var lidt sent ude med 7 mdr før og det troede jeg var tidligt nok :D men vi fandt hurt vi ud af at man skal være hurtig ude ;) Heldigvis fandt vi et skønt pr der virker søde og dygtige. Vi har desværre også oplevet at vælge et fotograf par som på ingen måde tænke på os ud over vores penge, så tænk jer godt om når i vælger :) pøj pøj

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bookede og bookede... Vores fotograf er min gode veninde, der er fotograf til daglig. Hun skal selvfølgelig selv med til festen, men hun blev "hyret" lige så snart vi havde fastsat datoen, så det kom i hendes kalender...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var også lidt sent ude da vi planlagde datoen for brylluppet til at være bare 6½ måned efter han friede, så det var vel ca. 6 måneder før brylluppet vi fik booket fotografen. Vi var vist også rigtig heldige at hende jeg gerne ville have stadig var ledig den dag :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi bookede ca 8 måneder før, jeg nægter at give 15-20.000 på den post så vi gik efter en god amatør fra min søsters foto klub på google+, men den første der skrev tilbage er en virkelig dygtig freelance fotograf som jeg fik presset rigtig meget ned i pris

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg blev først friet til her i februar, og vi skal giftes til august... Så efter vi havde fundet spejderhytten og datoen, så bookede vi en fotograf, som før har taget billeder af os og vores søn i haven. Hun passer perfekt til vores uformelle stil :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer