sally24

Hvad skal vi lave?

16 indlæg i dette emne

Min søster er godt nok herinde, så jeg krydser fingre for hun ikke ser denne besked, men har simpelthen brug for ideer til polterabend.

Hvis alle kommer bliver vi 7 og så min søster.

Der er ikke de store penge at gøre godt med så det må ikke være for dyrt.

Havde overvejet om vi skulle slutte af med at bowle og spise. Det er længe siden og vi har altid hygget os med det. Men hvad Søren skal vi lave inden?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja okay, i kan os overraske hende med en gang massage, det fik jeg også... Det var super lækkert at blive hygget lidt om :)

Det havde jeg også overvejet. Og kender en som ti ville komme hjem til mig og gøre det. Desværre skal hun til eksemen så kan ikke.

Men jeg har selv brugt den som ligger i Storegade i Grenå ved Majbritt Smith. Og hun er super. Så kan være man skulle forhøre sig hos hende

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor i landet er det? Hvad er hun til, action? Wellness? Mad? hvad interessere hun sig for? Og hvad er budgettet ca?

Man kan sagtens lave noget der ikke koster alverden, især hvis man kan trække på nogle kontakter der vil gøre det lidt billigere...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa - der er en ganske udmærket artikel omkring planlægning af polterabend hér på brullupsklar.dk:

http://www.bryllupsklar.dk/gaest-til-bryllup/polterabend.html

Du er også velkommen til at hente inspiration hos SuperEvent, såfremt Jeres polterabend skal foregå i København:

http://www.superevent.dk/polterabend

VH
Palle

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor i landet er det? Hvad er hun til, action? Wellness? Mad? hvad interessere hun sig for? Og hvad er budgettet ca?

Man kan sagtens lave noget der ikke koster alverden, især hvis man kan trække på nogle kontakter der vil gøre det lidt billigere...

Det skal nok være på Djursland, evt Randers og Århus. Min plan var vi skulle bowle og spise i Ebeltoft så derfor må der helst heller ikke være for meget kørsel.

Er lidt i tvivl om hvad hun er til. Mad er hun ikke. Men kunne godt forestille mig der måtte ske lidt, hvor hun og vi andre kan more os. Wellness kunne bestemt også være en mulighed,

Havde faktisk overvejet lidt med fødder i det vand med fisk i.

Jeg ved endnu ikke hvor mange vi bliver. Men tænker at det må koste omkring 300-400 kr pr mand.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa - der er en ganske udmærket artikel omkring planlægning af polterabend hér på brullupsklar.dk:

http://www.bryllupsklar.dk/gaest-til-bryllup/polterabend.html

Du er også velkommen til at hente inspiration hos SuperEvent, såfremt Jeres polterabend skal foregå i København:

http://www.superevent.dk/polterabend

VH

Palle

Hej Palle

Tusinde tak for det. Den artikel vil jeg lige kigge nærmere på.

Vi bor på Djursland så der er alt for langt og for dyrt at skulle til København.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja okay, i kan os overraske hende med en gang massage, det fik jeg også... Det var super lækkert at blive hygget lidt om :)

Det havde jeg også overvejet. Og kender en som ti ville komme hjem til mig og gøre det. Desværre skal hun til eksemen så kan ikke.

Men jeg har selv brugt den som ligger i Storegade i Grenå ved Majbritt Smith. Og hun er super. Så kan være man skulle forhøre sig hos hende

Det var netop Majbritt jeg var inde ved og ka hun er super god :) hun holder normalt ikke åben lørdag, men mine veninder havde arrangeret det med hende så hun havde åben kun for os :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

fodboldfabrikken i Århus

Eventhall i Århus

frit fald i Tivoli friheden

hajdykning i Kattegat centret

go-kart

paintball

Friluftcenter Sprækkebjerg har lidt af hvert

Opklar et mord (http://www.evento.dk/polterabend/opklar-et-mord-714.html)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja okay, i kan os overraske hende med en gang massage, det fik jeg også... Det var super lækkert at blive hygget lidt om :)

Det havde jeg også overvejet. Og kender en som ti ville komme hjem til mig og gøre det. Desværre skal hun til eksemen så kan ikke.

Men jeg har selv brugt den som ligger i Storegade i Grenå ved Majbritt Smith. Og hun er super. Så kan være man skulle forhøre sig hos hende

Det var netop Majbritt jeg var inde ved og ka hun er super god :) hun holder normalt ikke åben lørdag, men mine veninder havde arrangeret det med hende så hun havde åben kun for os :)

Kan være jeg skal tage en snak med hende. Hvad fik du af behandlinger?
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fodboldfabrikken i Århus

Eventhall i Århus

frit fald i Tivoli friheden

hajdykning i Kattegat centret

go-kart

paintball

Friluftcenter Sprækkebjerg har lidt af hvert

Opklar et mord (http://www.evento.dk/polterabend/opklar-et-mord-714.html)

Frit fald i Tivoli ville hun sikkert synes var fedt. Og måske også haj dykning. Må jeg lige undersøge nærmere.
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja okay, i kan os overraske hende med en gang massage, det fik jeg også... Det var super lækkert at blive hygget lidt om :)

Det havde jeg også overvejet. Og kender en som ti ville komme hjem til mig og gøre det. Desværre skal hun til eksemen så kan ikke.

Men jeg har selv brugt den som ligger i Storegade i Grenå ved Majbritt Smith. Og hun er super. Så kan være man skulle forhøre sig hos hende

Det var netop Majbritt jeg var inde ved og ka hun er super god :) hun holder normalt ikke åben lørdag, men mine veninder havde arrangeret det med hende så hun havde åben kun for os :)

Kan være jeg skal tage en snak med hende. Hvad fik du af behandlinger?

Jeg fik en ryg og skulder massage og en ansigtets behandling :) super lækkert... Så det syntes jeg da du skulle... ;) hun vil helt sikkert syntes det er en fantastisk ide ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja okay, i kan os overraske hende med en gang massage, det fik jeg også... Det var super lækkert at blive hygget lidt om :)

Det havde jeg også overvejet. Og kender en som ti ville komme hjem til mig og gøre det. Desværre skal hun til eksemen så kan ikke.

Men jeg har selv brugt den som ligger i Storegade i Grenå ved Majbritt Smith. Og hun er super. Så kan være man skulle forhøre sig hos hende

Det var netop Majbritt jeg var inde ved og ka hun er super god :) hun holder normalt ikke åben lørdag, men mine veninder havde arrangeret det med hende så hun havde åben kun for os :)

Kan være jeg skal tage en snak med hende. Hvad fik du af behandlinger?

Jeg fik en ryg og skulder massage og en ansigtets behandling :) super lækkert... Så det syntes jeg da du skulle... ;) hun vil helt sikkert syntes det er en fantastisk ide ;)

Det vil jeg klart gøre, tusinde tak for hjælpen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer