-Blomst-

Møde med præsten - hvornår?

10 indlæg i dette emne

Hvor lang tid før vielsen, holder man normalt møde med præsten, og gennemgår det hele osv?

Vi har igennem den sidste måneds tid skrevet og ringet et par gange til kirken, og får af vide hver gang at præsten vender tilbage hurtigst muligt, men har endnu ikke hørt noget.

Så tænker lige - hvornår har i andre holdt møde med præsten? Med 4½ mdr. tilbage er der jo stadig tid til det, men med alt det andet der også snart skal tages hånd om osv, så synes jeg da det hele begynder at komme tæt på, og satser på at klare tingene i god tid så jeg ikke skal stresse unødigt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi skal også gennemgå det hele i ugen op til brylluppet, da vores præst synes det er bedst at have det så tæt på som muligt da man jo nemt kan være lidt nervøs sådan en dag :wink:

Tænker at det er det møde de fleste refererer til at være i løbet af den sidste måned op til brylluppet.

Men burde da være muligt at få et møde eller snakke med ham inden så du kan få ting som kirkehæfter på plads. Det kan vi ihvertfald med vores hvis vi ønsker det.

Håber du får fat i ham snart.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi får først vores præst at vide her omkring den 1. maj, og derefter kan vi aftale et møde med ham/hende, alt efter hvem det bliver. Så den med ca. en måneds tid inden passer nok meget godt for de fleste.

Jeg kan nu godt lide det. Præsten kommer til at have os i nogenlunde frisk erindring når talen skal skrives, og samtidig vil vi også kunne huske, hvad der er blevet snakket om og fortalt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal giftes til august, og vi har haft et telefon møde med præsten i februar mdr. Det var noget hun ønskede, så skal vi mødes her slut juni og igen 14 dage før brylluppet. Herude på landet er det sån vores præst gør siger hun. Tænker det er meget forskelligt hvordan de gør.. 😊

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I den kirke vi skal giftes i, er det også normalt at det er ca. 2 uger før vielsen. Jeg kender har dog aftalt med præsten, at vi skal mødes ca. 1 måned før, da jeg ellers bliver alt for stresset over det. Men nu kender jeg så også præsten, og har kendt hende stort set hele mit liv, så hun glemmer os næppe :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer