sandra77

Kan ikke beslutte mig.....

43 indlæg i dette emne

Vil også sige nr 1.. den klæder dig rigtig flot og er en rigtig flot brudekjole.. men personligt ville jeg droppe det sorte bælte.. det gør at kjolen ikke rigtigt kommer til sin ret.. :)

Syntes også som de andre at den anden virker HELT forkert til dig.. men det er nok også derfor du har det ansigt udtryk som du har.. :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej alle

Tak for jeres tilbagemeldningen :-))

Det bliver den første, altså den hvide med slæb, tror jeg lod mig fordrejet af at jeg eeeeeeelsker tyl og corsage, men det er rigtigt den skærer mig lidt dumt.

Overvejer at tage blomsten eller pryde delen af båndet og så bare sætte den på kjolen med sikkerhedsnåle uden bånd rundt om livet!?

Men i hvert fald bliver båndet klippet til og sat fast så det ikke hænger ned bagpå :-))

Hilsen sandra

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle

Tak for jeres tilbagemeldningen :-))

Det bliver den første, altså den hvide med slæb, tror jeg lod mig fordrejet af at jeg eeeeeeelsker tyl og corsage, men det er rigtigt den skærer mig lidt dumt.

Overvejer at tage blomsten eller pryde delen af båndet og så bare sætte den på kjolen med sikkerhedsnåle uden bånd rundt om livet!?

Men i hvert fald bliver båndet klippet til og sat fast så det ikke hænger ned bagpå :-))

Hilsen sandra

Jeg synes helt klart, du skal beholde båndet på. Jeg får mit bånd syet på, og så bliver enderne puttet indeni bagpå (så de ikke kan ses). Dermed kan det senere tages af og bruges til en anden kjole :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil bestemt også mene du skal beholde båndet på... Tror det vil se malplaceret ud med en sort blomst på livet hvis der ikke er det bånd der går videre i kjolen - Hvis det overhovedet gav nogen mening? ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer