sandra77

Kan ikke beslutte mig.....

43 posts in this topic

Vil også sige nr 1.. den klæder dig rigtig flot og er en rigtig flot brudekjole.. men personligt ville jeg droppe det sorte bælte.. det gør at kjolen ikke rigtigt kommer til sin ret.. :)

Syntes også som de andre at den anden virker HELT forkert til dig.. men det er nok også derfor du har det ansigt udtryk som du har.. :lol:

0

Annonce ♥

Helt klar nr 1

0

Nr 1 - ingen tvivl. Den er super flot til dig :-)

0

Annonce ♥

Jeg vil også være med i koret :) Ingen diskussion - helt klart nr 1... Og jeg synes at det sorte bælte er super smukt. Især forfra

0

nr. 1

0

Enig med alle de andre, nummer 1 er super flot til dig..

wau vi er alle enige :cheerleader3:

0

Hej alle

Tak for jeres tilbagemeldningen :-))

Det bliver den første, altså den hvide med slæb, tror jeg lod mig fordrejet af at jeg eeeeeeelsker tyl og corsage, men det er rigtigt den skærer mig lidt dumt.

Overvejer at tage blomsten eller pryde delen af båndet og så bare sætte den på kjolen med sikkerhedsnåle uden bånd rundt om livet!?

Men i hvert fald bliver båndet klippet til og sat fast så det ikke hænger ned bagpå :-))

Hilsen sandra

0

Annonce ♥

Hej alle

Tak for jeres tilbagemeldningen :-))

Det bliver den første, altså den hvide med slæb, tror jeg lod mig fordrejet af at jeg eeeeeeelsker tyl og corsage, men det er rigtigt den skærer mig lidt dumt.

Overvejer at tage blomsten eller pryde delen af båndet og så bare sætte den på kjolen med sikkerhedsnåle uden bånd rundt om livet!?

Men i hvert fald bliver båndet klippet til og sat fast så det ikke hænger ned bagpå :-))

Hilsen sandra

Jeg synes helt klart, du skal beholde båndet på. Jeg får mit bånd syet på, og så bliver enderne puttet indeni bagpå (så de ikke kan ses). Dermed kan det senere tages af og bruges til en anden kjole :)

0

Vil bestemt også mene du skal beholde båndet på... Tror det vil se malplaceret ud med en sort blomst på livet hvis der ikke er det bånd der går videre i kjolen - Hvis det overhovedet gav nogen mening? ;)

0

Helt enig, behold båndet på. Super flot kjole, altså nr. 1, den sidder helt bestemt flottest på dig.

0

Klart nr. 1 ( den med slæb) Du er da så smuk i den! :wink:

0

Annonce ♥

Jeg er også til no 1, men jeg er ikke vild med den sorte blomst, den er for voldsom, en mere enkelt bælte ville være pænere hvis du spørger mig :-)

0

Jeeeps, nummer 1 er mega smuk til dig:-)

0

Synes klart at det er båndet der bare gør denne kjole til en klart vinder i mine øjne. Den er super smuk og det der bælte... det giver bare sådan en fed effekt. I LOVE THE BELT!!

0

Jeg stemmer også for 1 .. :) Jeg tror også at flertallet har talt .. :tunge:

0

Annonce ♥

Absolut nr 1! Så flot til dig!

0

Helt klart nummer 1 :) den sidder super flot på dig.

0