Leitschen

Vores bryllup 14/6 2014 - BERETNING er afsluttet...

78 indlæg i dette emne

Går lidt i disse dage og overvejer, om jeg skal have ordnet negle til brylluppet... Plejer ikke at gå meget op i mine negle og har en dårlig vane med at pille i dem - især når jeg er stresset. Jeg kan dog godt hvis jeg virkelig vil lade være og lade dem vokse sig lange. Som regel bliver de bare ikke specielt pæne når jeg gør det. Oprindeligt havde jeg egentlig tænkt, at jeg bare ville lade dem være halvlange og så selv give dem lidt lak i en perlemorsagtig farve, jeg har stående derhjemme. Men er kommet lidt i tvivl. Frisøren, som skal ordne mit hår og makeup kan også lave shellac negle for ca 300 kr. Men jeg har absolut INGEN erfaring med noget som helst når det kommer til negle. Kan nogen fortælle mig hvad shellac er i forhold til andre løsninger, om det vil være en god løsning til bryllup og om 300 kr er en rimelig pris for at få det lavet? (og er det egnet til en nybegynder indenfor negle)

What to do ??

Før påske prøvede jeg for første gang i mit liv at få lavet negle, og det var shellac. Jeg havde nemlige også overvejde at få lavet negle til brylluppet, men ville lige afprøve det først. Nu ved jeg ikke så meget, om andre typer af negle, men vil mene at shellac er godt til en nybegynder, da lakken bliver lagt direkte på din egen negl, og man derfor ikke ender med længere negle end man er vant til.

Desuden synes jeg det var meget behageligt at have på, slet ikke generene på nogen måde, samt at mine holdt i 14 dage (eller der tog jeg det i hvert fald af, kunne nok godt have haft det på lidt længere, for det så stadig pænt ud.) Med hensyn til prisen gave jeg kun 200 kr., fordi det var min frisørs elev der lavede det, ellers koster det 275,- normalt, så tror de 300 er nogenlunde det niveau du kan forvente det koster, når det er en frisør, som skal lave det..

Du kan se et billed af hvordan mine negle blev her.

Men hvad end du beslutter dig for at få lavet, vil jeg nok anbefalde dig, at afprøve det inden brylluppet, da folks negle jo kan reagere forskelligt.

Redigeret af Rakama
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Går lidt i disse dage og overvejer, om jeg skal have ordnet negle til brylluppet... Plejer ikke at gå meget op i mine negle og har en dårlig vane med at pille i dem - især når jeg er stresset. Jeg kan dog godt hvis jeg virkelig vil lade være og lade dem vokse sig lange. Som regel bliver de bare ikke specielt pæne når jeg gør det. Oprindeligt havde jeg egentlig tænkt, at jeg bare ville lade dem være halvlange og så selv give dem lidt lak i en perlemorsagtig farve, jeg har stående derhjemme. Men er kommet lidt i tvivl. Frisøren, som skal ordne mit hår og makeup kan også lave shellac negle for ca 300 kr. Men jeg har absolut INGEN erfaring med noget som helst når det kommer til negle. Kan nogen fortælle mig hvad shellac er i forhold til andre løsninger, om det vil være en god løsning til bryllup og om 300 kr er en rimelig pris for at få det lavet? (og er det egnet til en nybegynder indenfor negle)

What to do ??

Før påske prøvede jeg for første gang i mit liv at få lavet negle, og det var shellac. Jeg havde nemlige også overvejde at få lavet negle til brylluppet, men ville lige afprøve det først. Nu ved jeg ikke så meget, om andre typer af negle, men vil mene at shellac er godt til en nybegynder, da lakken bliver lagt direkte på din egen negl, og man derfor ikke ender med længere negle end man er vant til.

Desuden synes jeg det var meget behageligt at have på, slet ikke generene på nogen måde, samt at mine holdt i 14 dage (eller der tog jeg det i hvert fald af, kunne nok godt have haft det på lidt længere, for det så stadig pænt ud.) Med hensyn til prisen gave jeg kun 200 kr., fordi det var min frisørs elev der lavede det, ellers koster det 275,- normalt, så tror de 300 er nogenlunde det niveau du kan forvente det koster, når det er en frisør, som skal lave det..

Du kan se et billed af hvordan mine negle blev her.

Men hvad end du beslutter dig for at få lavet, vil jeg nok anbefalde dig, at afprøve det inden brylluppet, da folks negle jo kan reagere forskelligt.

Tak for svar :) rart at vide, at man ikke er den eneste nybegynder når det kommer til negle :) Og sikke fine dine negle er på det billede ... Men du har ret, det er nok en god idé at få det afprøvet inden. Det kan være jeg lige skal snakke med min frisør om det når jeg er til prøveopsætning tre uger før brylluppet.

Jeg har en lille bekymring i forhold til, at shellac 'bare' er lak ovenpå mine egne negle. Jeg synes nemlig ikke at de er ret pæne i formen når de vokser sig lange. Nogle af dem bliver pæne nok og flotte runde mens andre bliver helt flade og nogle vil ligefrem gerne bøje opad i den ene side :pokey: Forstår ikke lige helt hvorfor men sådan er det altid når de bliver lange. Men på den anden side er det måske også lidt voldsomt hvis man skal ud og have lavet noget med gele eller kunstige negle når man slet ikke er vant til det - jeg ville sikkert slet ikke turde gøre noget som helst med mine hænder efter at have fået sådan nogle på :tunge: ... Hmm... Må lidt i tænkeboks.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Går lidt i disse dage og overvejer, om jeg skal have ordnet negle til brylluppet... Plejer ikke at gå meget op i mine negle og har en dårlig vane med at pille i dem - især når jeg er stresset. Jeg kan dog godt hvis jeg virkelig vil lade være og lade dem vokse sig lange. Som regel bliver de bare ikke specielt pæne når jeg gør det. Oprindeligt havde jeg egentlig tænkt, at jeg bare ville lade dem være halvlange og så selv give dem lidt lak i en perlemorsagtig farve, jeg har stående derhjemme. Men er kommet lidt i tvivl. Frisøren, som skal ordne mit hår og makeup kan også lave shellac negle for ca 300 kr. Men jeg har absolut INGEN erfaring med noget som helst når det kommer til negle. Kan nogen fortælle mig hvad shellac er i forhold til andre løsninger, om det vil være en god løsning til bryllup og om 300 kr er en rimelig pris for at få det lavet? (og er det egnet til en nybegynder indenfor negle)

What to do ??

Før påske prøvede jeg for første gang i mit liv at få lavet negle, og det var shellac. Jeg havde nemlige også overvejde at få lavet negle til brylluppet, men ville lige afprøve det først. Nu ved jeg ikke så meget, om andre typer af negle, men vil mene at shellac er godt til en nybegynder, da lakken bliver lagt direkte på din egen negl, og man derfor ikke ender med længere negle end man er vant til.

Desuden synes jeg det var meget behageligt at have på, slet ikke generene på nogen måde, samt at mine holdt i 14 dage (eller der tog jeg det i hvert fald af, kunne nok godt have haft det på lidt længere, for det så stadig pænt ud.) Med hensyn til prisen gave jeg kun 200 kr., fordi det var min frisørs elev der lavede det, ellers koster det 275,- normalt, så tror de 300 er nogenlunde det niveau du kan forvente det koster, når det er en frisør, som skal lave det..

Du kan se et billed af hvordan mine negle blev her.

Men hvad end du beslutter dig for at få lavet, vil jeg nok anbefalde dig, at afprøve det inden brylluppet, da folks negle jo kan reagere forskelligt.

Tak for svar :) rart at vide, at man ikke er den eneste nybegynder når det kommer til negle :) Og sikke fine dine negle er på det billede ... Men du har ret, det er nok en god idé at få det afprøvet inden. Det kan være jeg lige skal snakke med min frisør om det når jeg er til prøveopsætning tre uger før brylluppet.

Jeg har en lille bekymring i forhold til, at shellac 'bare' er lak ovenpå mine egne negle. Jeg synes nemlig ikke at de er ret pæne i formen når de vokser sig lange. Nogle af dem bliver pæne nok og flotte runde mens andre bliver helt flade og nogle vil ligefrem gerne bøje opad i den ene side :pokey: Forstår ikke lige helt hvorfor men sådan er det altid når de bliver lange. Men på den anden side er det måske også lidt voldsomt hvis man skal ud og have lavet noget med gele eller kunstige negle når man slet ikke er vant til det - jeg ville sikkert slet ikke turde gøre noget som helst med mine hænder efter at have fået sådan nogle på :tunge: ... Hmm... Må lidt i tænkeboks.

Jeg ved ikke, hvordan gele eller kunstigenegle, som limes på neglen fungere, men mon ikke man kan klippe dem til, så de har den længde man selv ønsker.. Ved ikke om din frisør, ved noget mere om det end jeg gør?? Ellers må man jo prøve at google sig til svaret, medmindre der er nogle andre herinde, som ved noget til det.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Når dine negle er så "dumme" så ville jeg få lagt gele forstrækning på dine egne negle. Det har jeg fået gjort igennem flere år og det holder.

Det er er et tyndt men meget meget kraftigt lag gele du får lagt på F.eks. Som fransk manicure.

Det vokser ud i takt med dine egne negle, til sidst kan det slibes af.

Jeg ville klart anbefale dig at få det lavet af en der har taget sit kursuS gennem CND det er bare mere lækkert. Koster 3-500kr

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når dine negle er så "dumme" så ville jeg få lagt gele forstrækning på dine egne negle. Det har jeg fået gjort igennem flere år og det holder.

Det er er et tyndt men meget meget kraftigt lag gele du får lagt på F.eks. Som fransk manicure.

Det vokser ud i takt med dine egne negle, til sidst kan det slibes af.

Jeg ville klart anbefale dig at få det lavet af en der har taget sit kursuS gennem CND det er bare mere lækkert. Koster 3-500kr

Tak for råd :) Tror jeg må ned og snakke med en negleteknikker. Min frisør laver kun shellac så det er nok ikke tilstrækkeligt...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tale??

Går for tiden og overvejer, hvor vidt jeg skal holde tale eller ej. Egentlig ligger det slet ikke til mig at gøre det, men på den anden side er det også en chance for at få sagt nogle ting, som man ellers ikke rigtig får sagt. Og en fed mulighed for en god udfordring, der kan give noget personlig udvikling og et ordentligt boost til selvtilliden når det er vel overstået :) Se mine tanker her og kom meget gerne med feedback :)

Redigeret af Leitschen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Prøvemiddag



Så var det i går vi var til prøvemiddag på feststedet. Og det var bare en super positiv oplevelse :) Maden smagte fantastisk, der var rigeligt af den og betjeningen var venlig og professionel. Vi havde kun ganske små og mindre betydningsfulde ændringer til nogle af retterne. Og vinmenuen blev godkendt uden ændringer.



Forret 1:


Tappastallerken med fiskespecialiteter:


Grillet tun med mango og æble


Grillet kammusling med ærtepuré og -skud


Cannaloni af laks med rygeostevreme og karse


Glas med bulgur, avokadocreme og stegt tigerreje


Forret1.jpeg




Forret 2:


Hummerravioli serveret med skummende hummerbisque og krydderurter


Forret2.jpeg



Mellemret:


Citron-/myntesorbet


Mellemret.jpeg



Hovedret:


Indbagt oksemørbrad i krydret souffléfars med soltørrede tomater. Hertil sommerens spæde grøntsager, nye bagte cherrytomater samt kartoffeltimbale og lys timiansky


Hovedret.jpeg



Dessert:


Klassisk creme brülee serveret med lakridsis og sprødt.


Dessert.jpeg



MUMS hvor jeg glæder mig til at smage menuen igen iført min smukke hvide kjole om 49 dage :loveshower:


post-61486-0-48992400-1398508236_thumb.j

post-61486-0-92708200-1398508341_thumb.j

post-61486-0-12064700-1398508369_thumb.j

post-61486-0-53469200-1398508392_thumb.j

post-61486-0-88930300-1398508409_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op det ser fantastisk ud! Og virkelig fint anrettet!! Hvor meget giver I pr kuvert?

Vi giver 1125 pr kuvert. Det er så for hele arrangementet så det er inkl reception med bryllupskage og drikkevarer, middagen, natmad og fri øl, vin, vand under middagen og indtil kl 2.30. Desuden er al serveringspersonale og oppyntning mv naturligvis også inklusiv

Redigeret af Leitschen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror jeg har luret dagen for min polterabend ... ?

Efter traditionerne i min familie ved jeg INTET om min eventuelle kommende polterabend. Jeg forventer, at det er noget mine søstre står for, men det er aldrig noget, der er nævnt med et eneste ord - hverken dato, deltagere indhold eller noget som helst andet. Det er fuldstændig op til dem at finde frem til hvad der skal ske, hvem der skal med og hvornår jeg mon har tid. Og må indrømme at jeg faktisk har haft lidt ondt af de stakler, som skal finde rundt i mit program her i disse tiden (og så ovenikøbet uden at kunne spørge mig). For jeg synes godt nok at weekenderne fra nu og indtil brylluppet er booket godt op - dels pga bryllupsrelaterede ting men lige så meget fordi vi flytter i hus blot tre uger før brylluppet. Så der er nok at se til. Det var lige lidt forhistorie - nu til mine mistanker :)

Her i påsken var vi sammen med min søster og svoger en dag. Min søster spørger mig så hvor mange fra mit håndbold det er, der skal med til brylluppet...? Jeg svarer selvfølgelig ganske naturligt (og tænker straks uden at sige det, at det spørger hun om, fordi hun vil være sikker på, at de har inviteret alle til polter). Men egentlig tænkte jeg også, at jeg måske overfortolkede situationen. Måske var hun bare almindelig interesseret i det...

Dagen efter får jeg så en SMS fra vores fotograf (som er selvsamme søsters svigerinde). Vi havde i første omgang aftalt, at vi skulle snakke nærmere med hende om foto til brylluppet for nogle uger siden men det blev aflyst/udskudt fordi hun var syg. Så hun skrev for at høre, om vi kunne lave en ny aftale lørdag den 3. maj, hvor hun alligevel skulle til byen for at besøge min søster og svoger. Jeg svarede at det kunne vi da godt, kæresten ville være hjemme fra arbejde omkring kl 16 så hun kunne da komme til aftensmad og så tage min søster og svoger med. Men den var hun ikke helt tilfreds med. Hun spurgte videre om vi ikke kunne mødes tidligere på dagen og tage ud og se den location vi gerne vil fotograferes på. Så jeg måtte svare at det kunne vi da godt. Jeg har et socialt arrangement med arbejde som er med overnatning fra fredag til lørdag men jeg regner med at være hjemme i løbet af formiddagen.

Denne lørdag er den SIDSTE lørdag, hvor vi ikke har planer, der ikke kan aflyses inden brylluppet så jeg har en kraftig mistanke om, at denne aftale med fotografen er fake og blot et forsøg på at sikre, at jeg er hjemme denne dag. Så det er i hvert fald helt sikkert, at jeg ikke står og laver frokost til vores fotograf den dag. Hvis det så viser sig at være en reel aftale alligevel, så må vi jo bare købe en sandwich i byen :tunge:

Synes virkelig at det her polter hemmelighedskrammeri er for sjovt :) Jeg nyder virkelig at balancere mellem at være totalt mistroisk og tolke på alt hvad folk siger til mig/aftaler med mig/spørger mig om og så samtidig spille lidt dum og lade som om at jeg da slet ikke mistænker noget som helst... De stakler kæmper jo så hårdt for at holde det hemmeligt så vil ikke spolere det hele for dem ... hihi... Men hvad siger I? Lyder det ikke lidt som om det godt kunne være den dag der sker noget?

Så kom der lige lidt mere brænde på bålet i forhold til, at jeg mener, der kommer polterabend på lørdag... Jeg har jo som det ses ovenfor tidligere lavet en aftale med vores fotograf (som er svogers søster og jeg derfor forventer er indviet i planerne) lørdag middag og sagt, at jeg først kom hjem i løbet af formiddag pga persolanearrangement.

Nu får jeg så en besked fra min håndboldtræner (som sammen med hans kæreste også er inviteret til brylluppet). Han spørger om jeg kan hjælpe ham med noget håndbold lørdag fra kl 9.30 til 11... Hjælpe med noget håndbold en lørdag formiddag når sæsonen er slut tænker jeg så lige??? hmmmmmmm... Han kunne godt finde på at lave noget ekstra træning, som han ville have mig med i men så tænker jeg at han ville spørge om jeg ville være med til ekstra træning og ikke spørge om jeg ville hjælpe med noget håndbold?

Ej hvor føler jeg mig paranoid! Og hvor bliver jeg bare til grin, hvis jeg så på lørdag i virkeligheden bare skal hjælpe med håndbold om formiddagen og mødes med fotografen til middag... suk... Tror hellere jeg må prøve om jeg kan skyde tanken fra mig, for er vist snart nået dertil, hvor jeg bliver skuffet hvis ikke der sker noget på lørdag. Og det er der jo ingen grund til...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Polterabend

Det viste sig, at mine mistanker om polterabend i lørdags kom til at holde stik :) Dog var ikke alt heeelt som forventet.

Jeg havde været på hyttetur med arbejde fra fredag til lørdag og havde fået arrangeret det, så jeg kunne komme tidligt hjem for at nå en 'aftale' med min håndboldtræner lørdag kl 9.30. Skæbnen ville så, at jeg skulle blive lidt småsyg i dagene op til (forkølelse og hoste). Vi hyggede os vældig på hytteturen og endte med at gå i seng omkring kl 1.30. Jeg vågnede igen kl 6.30 og ud af de fem timer har jeg nok ligget vågen halvdelen af tiden og hostet... Så jeg var ikke ligefrem sprængfyldt med energi da jeg blev sat af i Aalborg af en kollega fem minutters gang hjemmefra.

På vej hjem SMS'ede jeg med min kæreste, som var kørt på arbejde i Randers. Vi var begge sikre på, at der skulle ske noget for mig og at pigerne nok ventede på mig oppe i lejligheden (min lillesøster har nøgle). Og vi var (næsten) lige så sikre på, at det kun var mig, der skulle ske noget for (han skulle jo arbejde til kl 15 og ville derfor først være i Aalborg omkring kl 16). Da jeg så kommer op i lejligheden bliver jeg ganske forvirret, da lejligheden er tom... Ingen piger til mig... Og den første lille bitte tvivl begynder at melde sig. Er det mon så alligevel ikke i dag? Er den suspekte aftale med min træner alligevel god nok? Nej, de er nok bare nede i hallen tænker jeg. De kunne jo ikke vide, hvornår jeg ville komme hjem fra hytteturen men kun, at det var tids nok til at nå min aftale kl 9.30. Så jeg drikker en proteinshake, klæder om til træningstøj og går ned mod hallen, som ligger ca 1 km væk. Da jeg kommer derned er der ingen biler eller mennesker at se på parkeringspladsen. Jeg går ind og derinde gemmer de sig selvfølgelig i et lille indhak, der ikke er synligt fra indgangen... Hvor blev jeg glad for at se dem :) Nogle var kørt helt fra Esbjerg og Holstebro for at være med... Jeg var meget beæret.

Bilerne havde de gemt af vejen på mere usynlige parkeringspladser så dem tog vi hjem til min lillesøster. Her startede vi med at spise rundstykker og hygge os. Det gik efterhånden op for mig, at det som vi ellers havde forventet ikke kun var mig, der skulle ske noget for i dag. De havde også drengene igang, som havde været i kontakt med min kærestes chef for at få ham fri fra arbejde. Så ham hentede de nede i Randers en times tid efter de havde åbnet butikken... Puha i det øjeblik savnede jeg godt nok min telefon! (det første de gjorde da jeg kom ned i hallen var at tage telefonen fra mig) Jeg var godt nok nervøs på hans vegne, for sådan noget er bare SLET ikke ham og han havde virkelig håbet på, at han slap for polter. (han tager til Barcelona for at se fodbold med sin bror om et par uger og håbede at de ville lade det tælle som polter). Men så let slap han ikke. Og efter pigerne lige havde brugt et par minutter på at overbevise mig om, at drengene nok skulle være flinke ved ham og ikke ville udsætte ham for noget, hvor han skulle udstilles begyndte jeg at slappe af igen.

Da vi var færdige med rundstykker og kage kom der en dame fra Forever (noget Aloe Vera). Hun gav os alle sammen håndrens, ansigtsmaske og skuldermassage og så lagde hun make up på mig. Rigtig tøsehygge. Jeg fjernede dog make up'en igen rimelig hurtigt, at jeg natten for inden udover hosteriet var begyndte at få tegn på noget øjenbetændelse og vi var bange for, at make up'en kunne gøre det værre. Derefter tog én af pigerne over. Hun er fys og lavede nogle øvelser med os for at styrke bækkenbunden. Det var meget sjovt og vi grinte rigtig meget af det.

Til frokost spiste vi sandwich, som de havde været ude i byen og hente. Efter frokosten gik vi ned i en nærliggende park. Her tegnede de mig i hovedet og klædte mig ud med en cykelhjelm med en masse blomster i. Så satte de mig til at løbe rundt om søen mens jeg svingede med et tæppe som vinger og sagde "rap rap". (mega pinligt men det var heldigvis ikke så varmt så der var ikke ret mange mennesker i parken) Mens jeg gjorde det, gjorde de klar til en omgang kongespil. Efter to spil, hvoraf jeg og mit selvvalgte hold havde tabt begge (øv altså) tog vi igen tilbage til min lillesøster.

Kort efter vi var kommet tilbage dertil dukkede drengene op. De havde været ude at køre gokart og herfra skulle vi være fælles resten af dagen. Vi kørte over til et FunCenter i Nørresundby, hvor vi havde en instruktør på, der lavede en masse sjove lege med os så der kom lidt action på. Det var rigtig sjovt :) Vi lavede blandt andet primille-hævdingebold (man spiller med briller på så alt ser ud som om man er fuld), fodbold, hvor vi var inde i nogle kæmpe bolde så man kan skubbe hinanden omkuld og ligger og triller rundt, menneske-bordfodbold, mega twister, zebraræs og bollekast. Desværre vandt gommens hold de fleste konkurrencer så der var stadig ikke meget succes til mig.

Da vi var færdige i FunCenter kørte vi tilbage til Aalborg, hvor vi tog ned på vores yndlingsrestaurant (et kinesisk sted, hvor de har både kinesisk buffet, mongolian barberque og sushi) og spiste aftensmad. Da vi var færdige der tog vi over i et nærliggende bowlingcenter og bowlede i en time. Endelig lidt succes til mig. I det første spil blev jeg nr 2 på vores bane og i andet spil vandt jeg :) Jubii... Efter bowling sagde vi farvel til vores dejlige gæster og tog hjem. Vi var hjemme omkring kl 23.30.

Og efterfølgende måtte min kæreste også sige, at selvom han på forhånd havde sagt, at han helst ville være fri for polter så havde han haft en rigtig dejlig dag :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kørsel

Puha det hele drukner lidt i husbyggeri og flytning lige nu. Vi overtager nøglerne til vores hus om bare 9 dage (!) :D Det bliver SÅ spændende... Men der er ikke meget overskud til bryllupsplanlægningen. Men med kun en måned til den store dag er jeg/vi nødt til at få presset begge ting ind på én gang :) Så lige nu er jeg igang med at bekræfte alle vores aftaler en sidste gang og få styr på de sidste detaljer med alle "leverandører". Heriblandt transporten.

Jeg kører til kirken med min far i mine forældres Nissan Qashqai og min kæreste kører tror jeg kører med hans bror (forlover)

Men når vi skal fra kirken igen skal der lidt lir til :) Så vi har booket denne lækre limousine, som vi råder over i 1½ time :)

DSC_0193-1024x685.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hår og make-up

Om to uger skal jeg til prøveopsætning ved frisøren. Jeg talte med hende forleden og hun bad mig begynde at overveje, hvad jeg godt kunne tænke mig og hvad jeg kan lide og ikke lide.. Puha jeg synes det er svært! Synes som regel det er mega svært at finde frisurer jeg kan lide, som ikke kræver rigtig langt hår, hvilket jeg desværre ikke er i stand til at få :( Har kæmpet for at få mere længde siden vi blev forlovet for snart to år siden og i dag er håret lige knap skulderlængde og meget tyndt. øv øv... Så jeg håber hun kan trylle. Vil helst undgå at skulle have ekstra hår på, men det kan jo være, at det bliver nødvendigt for at opnå et resultat, jeg kan være tilfreds med. Nu må vi se... Jeg har kigget lidt på google og tænker, at det skal være noget i denne retning:

IMG_0486.JPG

post-3651-0-17121800-1378200727.jpg

Jeg er viiiild med fletninger :) Og det skal endelig være noget, som der ikke er en masse hårpynt eller bling-bling i for det ved jeg, at min kæreste hader, så det vil jeg ikke udsætte ham for. Jeg ved bare ikke helt om disse frisurer egner sig til mit meget lange slør... hmm...? Eller selvfølgelig om mit hår overhovedet kan præstere en frisure som disse. (beklager at det første billede blev så stort men ved ikke lige hvordan man gør det mindre)

Desuden har jeg besluttet, at jeg skal have lavet gele negle til dagen (første gang EVER jeg får gjort noget professionelt ved mine negle). Er mega spændt på det :) Har booket tid om formiddagen dagen inden bryllup da jeg kender mig selv godt nok til at vide, at jeg får dem ødelagt inden brylluppet, hvis jeg får dem lavet før sidste øjeblik ;)

Redigeret af Leitschen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke med milepælen i dag :loveshower:

Jeg synes det er nogle meget fine frisurer - jeg har også selv meget tyndt hår, der kun lige går til skuldrene, så jeg er også lidt bekymret. Men jeg er sikker på, at hvis frisøren er dygtig nok, kan vedkommende også trylle lidt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååårh det er altid SÅ spændende at overtage ny bolig! Jeg tror den af mine posts på facebook der har fået flest likes er den hvor jeg har uploadet et billede af nøglerne til vores lejlighed i min hånd den dag vi overtog! Det var SÅ fed en følelse og dagene inden gik bare alt alt alt for langsomt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ringe

Så kom vores ringe hjem :) Og jeg (vi) er bare super tilfredse med dem... SÅ SMUKKE!! Og de passer... Kan ikke lade være med at gå og prøve den flere gange dagligt. Glæder mig til jeg skal have den på hele tiden :)

post-61486-0-65305600-1400664916_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer